Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Blasfemie. 10w XX si inca la 2 ani sau 20.000.

    Alessandro, cred ca trebuie sa treci pe Dacia Oil, ca e mai performant decat se cere, vezi bine.

    Comment


    • Alea poate pentru clima lor, mai ales in zona de Sud. Oricum, in afara de 10w40, nimic din ce este recomandat (cu foaia aia ce trebuie semnata) la dealerii Dacia-Renault
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • Nu are nimeni de ce sa dea cu pietre, motoarele merg bine mersi si cu 10W dar un ulei mai bun si mai fluid la rece nu poate aduce decat beneficii (mare parte din uzura unui motor se face la pornire, cand e rece, mai ales iarna). Mai ales ca uleiurile cu 10W majoritatea sunt slabe sau mediocre, cu anumite exceptii (300V si care or mai fi) pe cand ulei prost cu 0W nu exista (nu ai cum sa faci un 0W30 sau 0W40 care sa fie slab, automat trebuie sa aiba o baza buna, cel putin grupa III/III+ si niste aditivi buni altfel nu o sa treaca testele de fluiditate la rece sa se incadreze la 0W).
        '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

        Comment


        • am scris acum un mail la reprezentanta Renault din Paris. sa vedem. poate vine si un raspuns

          Comment


          • Am plecat sa cumpar Dacia Oil. Pa.

            Comment


            • Originally posted by piroman22 View Post
              alessandro - lumineaza-ma si pe mine cum ti-au verificat distributia???
              are niste semne pe ea roti. aliniezi semnul de sus si automat trebuie sa coinsida si cel de jos.

              @ shakar exact asa se stinge becul si la mine. fix cand urca turatia motorului. da dr.mke dureaza o secunda in plus.

              Comment


              • Originally posted by alessandro View Post
                D4F 702, 1.2 16v :
                4,65 litres (0,15 pour le filtre),
                0W30, 0W40, 5W30, 5W40, 5W50, 10W30, 10W40, 10W50, multigrade, normes ACEA A1/A3/A5.
                Tous les 30 000 Km ou 2 ans.

                hai omoratima cu pietre
                Daca mi-au pus in motor din uzina ulei cat scrie acolo e clar de ce e cu 4mm peste maxim.... ) E mai mult la ca 1.6 16v.... In carte scrie ca intra 4L in 1.2 saispe n'v.

                Edit: Stiu asta Alessandro, dar totusi 1 grad mi se pare o precizie al naibii de milimetrica.... Spun asta pt ca am schimbat si eu cateva distributii, nu vorbesc din carti...
                Last edited by piroman22; 31 January 2012, 18:40.

                Comment


                • nu ma pricep la 1.2. stiu ca la mine la 16v intra 4.5 cat scrie acolo

                  poate te ajuta asta http://www.scribd.com/doc/35550237/R...Service-Manual

                  mi a zis sa stau calm ca nu se merita sa detensioneze cureaua. era o diferenta infima

                  ma intreb un singur lucru : sunt nebuni francezii cand dau cifrele astea referitoare la uleiul pentru k4m ?

                  http://clioteam.free.fr/upload/3069A.pdf pagina 4
                  Last edited by alessandro; 31 January 2012, 18:53.

                  Comment


                  • Asta pentru ca la mine dureaza 0.5 sec pana motorul functioneaza, n-am nevoie sa dau 1-1.5 sec la cheie. Practic ai vazut o pornire ''la sfert''. In plus martorul era stins cand motorul atinsese 1250 rpm.
                    sigpic

                    Comment


                    • si la mine porneste la fel de repede. la maxim 2 invarteli. as zice ca porneste la optime nu la sfert. dar la tine sta becul mai mult aprins clar.

                      la shakar se stinge odata cu bateria, la mine la fel

                      eu am 47.000 tu ai 107.000 si mult mai coxata
                      Attached Files
                      Last edited by alessandro; 31 January 2012, 19:48.

                      Comment


                      • Nu ma face sa instalez un programel de la Streulea, sa-ti fac slo'mo' si sa-ti demonstrez ca becul este deja stins la 1250 rpm si nu la 1 sec dupa 1500 rpm. In plus la fel se stingea si la jumatatea kilometrilor de acum http://www.youtube.com/watch?v=ud2wT3nTEws


                        Cred ca ar prinde bine sa vezi cum porneste o bujie obisnuita rulata ceva fata de iridium. Eu am sesizat difereta pe propria masina, SupeRNova, le-am pus in miezul iernii. Ca picanterie, bateria este cea cu care a iesit masina din fabrica.

                        Tot la respectiva, dar nu mai am clipul, cu Motul 300V Chrono 10W-40, la sub -10 grade auzeai tachetii cantand 2-3 secunde de la pornire si era musai sa stau in loc sa incalzesc motorul putin. Dupa pret asta a fost motivul pentru care am renuntat sa-l mai folosesc.

                        LE > 1350 rpm becul este stins. Stiu, tu nu poti dormi noaptea cu gandul ca nu se stinge becul la 1000 rpm instant cu cel de baterie la -30 de grade celsius. Pentru propria curiozitate, taie 2-3 doze de aluminiu, pune ulei cald in ele si apoi lasa-le rasturnate peste noapte afara cu Mobil1 0W-40, un Motul 300V si un ulei ''mai ordinar'', sa vezi cata pelicula de ulei ramane. O sa fii surprins de Mobil1 si Motul, ce pelicula sanatoasa adera de peretii dozei dimineata.
                        Attached Files
                        Last edited by dr_mke; 31 January 2012, 20:14.
                        sigpic

                        Comment


                        • in filmul pus mai sus tot pe la 1250 se stinge

                          o fi 1100 si nu 1250 desi am surprins destul de bine

                          la mine se stinge inainte sa ajunga la 750, la shakar la fel. si eu folosesc iridium si am baterie care da 2500 amperi la pornire. nici nu se pune problema sa nu invarta bine

                          http://www.youtube.com/watch?v=PVsX4...eature=related de asta ce zici ? se stinge becul inaintea bateriei
                          Attached Files
                          Last edited by alessandro; 31 January 2012, 20:19.

                          Comment


                          • In poza pusa de mine, ambele becuri (baterie si ulei) sunt stinse cand acul turometrului e pe 0, exact inainte sa faca "burst" si sa ajunga la 1500 RPM. Invarte de 3 ori si porneste. Asta este a patra iarna a bateriei.
                            Attached Files
                            Last edited by Shakar; 31 January 2012, 20:37.
                            '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                            Comment


                            • acum pot sa zic si eu Q.E.D ?

                              Comment


                              • Mai baieti stati blanzi !!! Daca masina aluia e inghetata bocna , asta nu inseamna ca nu i-a dat o cheie inainte . A oprit motorul s-a departat la 10 metri si apoi a filmat totul .Normal ca procedand asa se stinge becul de la ulei instant . Asta e la fel de smecher ca aia de la Mobil cu SHC - ul.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google