Need Info: Detergent Pt Masina De Spalat Cu Presiune

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Mda, primele incercari le-am facut.
    Cu lancea si borcanul din pachet n-am reusit mare lucru cu spuma activa, iese muuult prea lichida, nu adera prea grozav la caroserie si se scurge prea repede => curata, dar nu cum ar trebui.
    Oricum, din ce-am mai citit pe net, asta ar fi doar o prespalare, asa ca am dat si cu un sampon, frumos, cu o manusa (nu cu burete, ca poti sa zgarai vopseaua) peste tot - faza asta am executat-o destul de rapid, manusa aia pt sampon face treaba buna, intinde ca lumea samponul pe suprafata asa ca nu cred ca mi-a luat mai mult de 5 minute sa samponez.
    Dupa samponare am clatit-o bine si am uscat-o cu microfibra.
    Am avut surpriza ca microfibra a ramas curata dupa ce am sters cu ea toata caroseria, ceea ce inseamna ca samponul ala chiar si-a facut treaba.

    Ca prime concluzii:
    - n-am scapat de samponarea "la mana" - ceea ce de fapt speram cand mi-am luat aparatul
    - pt ca spuma activa sa se pulverizeze cum trebuie ar trebui ceva lance mai buna decat cea care vine cu aparatul
    - un sampon bun chiar merita - a ramas apa curata pe masina dupa samponare / clatire

    Comment


    • #17
      Lancea aia speciala e 70lei, nu e o suma prea mare. Eu personal nu dau decat cu spuma activa, dau cu aparatul si asta e. Am eu o boala sa nu dau cu NIMIC burete/carpa/manusa pe masina. Nici macar nu o sterg. Si in plus daca as da cu buretele as sta 2 ore la o spalare, ceea ce nu ma incanta.
      Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

      Comment


      • #18
        In topicul acesta (sau aici) sunt niste elemente necesare spalarii, tipuri de detergenti utilizati.
        De 2 ani de zile folosesc acest tip de detergent.
        Bun! La masina, covoare si tot ce mai nimeresc prin gospodarii...
        Pretul de 73 lei, pt 10 litri este unul ff mic, tinand cont de dilutie (2-5%), adica 200 ml la bidon de 5 L
        S-a vorbit de lance de spumare. Multi cred ca este necesara acea spuma pe masina. Important este sa ai un degresant bun si un dispozitiv capabil de a crea o pelicula fina (sa nu iti consume mult detergent/solutie) si omogena (sa fie acoperit fiecare petic de caroserie). Nu este importanta "zapada" pe masina...
        Presiunea? Conteaza! Am incercat cu aparatul meu (are de la 100 la chiar 200bari) si cca 400-500L debit diverse ipostaze. Prea putin...nu are forta la noroaiele de pe janta, prea mult...nu isi are rostul.
        Nu odata l-am dat pe lemn, la o anumita distanta incepe sa rascheteze (fara gluma). Pe piele, de la o anumita distanta, este periculos.
        Ideea este ca poti afecta tratamentul caroseriei.

        Revenind la ideea detergentilor...nu prea am incredere in sampoane si alte minunatii. (l-am incercat si pe cel de la Mafra, per ansamblu, cam ineficient si scump, tinand cont de dilutie...)
        La cate spalari am facut cu Drastico, de 2 ani si-a amortizat costul.

        P.S. nu sunt dealer-ul lor
        Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

        Comment


        • #19
          eu am la munca asa ceva este un recipient de 20 l in care se pune 400ml solutie (spuma activa) si se umple cu apa dupa care se baga presiune cat cuprinde in functie de compresorul de care dispui iar ca sa faca spuma ca la spalatorie are o diuza epeciala daca nu o da oarecum lichida dar spala foarte bine
          si la o intrebare de unde cumpar spuma si alte materiale pentru spalatorii raspunsul a fost daca scoate spuma consumul de solutie este dublu si este sa iti ia ochi sa nu spuna clientul ca ii da cu apa chioara

          Comment


          • #20
            Eu dau numai cu spuma. nu pun deloc manusa, burete si nici nu o sterg. Toata treaba e sa stea spuma pe masina ca sa actioneze mai mult timp. Eu cand o spal dau cu spuma, cand vad ca s-a scurs mai dau si o tin asa o 10-15 minute, dupa care o clatesc la jet. Masina mea este alba si chiar iese curata.
            sigpic

            Comment


            • #21
              Dacă spălaţi maşina mai mult de o dată pe săptămână cu spumă activă o să regretaţi mai târziu din cauza apariţiei ruginii şi dispariţia luciului maşinii.
              Nirvana. Kurt Cobain a arătat fanilor că faima nu înseamnă doar strălucirea scenei, adoraţia mulţimilor şi grămezile de bani.
              sigpic

              Comment


              • #22
                Mai bine de mine ca n-am mai spalat nimic din iunie
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • #23
                  Si se vede al naibii de bine orice firicel de praf la albastru mineral...
                  Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                  Comment


                  • #24
                    Pe negru se vede si mai rau. Ii dau cu furtunul cat sa curga praful si cam aia e
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by bossake View Post
                      Lancea aia speciala e 70lei, nu e o suma prea mare. Eu personal nu dau decat cu spuma activa, dau cu aparatul si asta e. Am eu o boala sa nu dau cu NIMIC burete/carpa/manusa pe masina. Nici macar nu o sterg. Si in plus daca as da cu buretele as sta 2 ore la o spalare, ceea ce nu ma incanta.
                      Pai initial de la ideea de a scapa de frecat masina am pornit si eu si mi-am luat masinuta de spalat cu presiune.
                      Dar daca re-citesti ce-am scris in postul anterior, o sa vezi ca -spre mirarea mea- faza de samponare nu mi-a luat decat max 5 minute.
                      Si e MCV, deci ma intind bine sa ajung sa samponez in mijlocul acoperisului - noroc ca-s inaltut.
                      Acu nu stiu ce sa zic, o fi samponul bun, o fi meritul manusii aleia speciale cu care l-am intins ... n-am idee, cert e ca spre surpriza mea am terminat super repede.
                      Si -repet- cea mai mare surpriza a fost la final, cand microfibra cu care am sters apa de pe masina a ramas curata curata.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google