Probleme Vopsea

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]

    Trimis de pe al meu Mi A1 folosind Tapatalk

    Comment


    • #77
      n-am inteles de ce razi ? poti sa explici ?
      Last edited by B997NDL; 11 June 2018, 00:04.

      Comment


      • #78
        Poate din cauza galvanizarii oualor.
        M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

        Comment


        • #79
          @NDL o sa urc niste poze cu lacul la mine crapat pe capota, e o taietura de vreo 2 cm in lac(habar nu am de unde o am) care "activeaza" spatiul dintre lac si vopsea, cand dai cu apa spre exemplu, o suge in acel spatiu creat.A mea e rosu passion, 2008.
          Last edited by burtosu; 11 June 2018, 10:44.
          KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

          Comment


          • #80
            @ B997NDL . Comparatia cu ouale de Pasti. Este la obiect si foarte haioasa. Nemetalizatele de la Dacia cam asa sunt.
            Last edited by alexsr; 11 June 2018, 11:12.

            Comment


            • #81
              Vopseaua de la Dacie este in general haioasa. Din ce in ce mai haioasa.

              Comment


              • #82
                Dar rugina ramane serioasa ! [emoji24]

                Trimis de pe al meu Mi A1 folosind Tapatalk

                Comment


                • #83
                  Originally posted by burtosu View Post
                  @NDL o sa urc niste poze cu lacul la mine crapat pe capota, e o taietura de vreo 2 cm in lac(habar nu am de unde o am) care "activeaza" spatiul dintre lac si vopsea, cand dai cu apa spre exemplu, o suge in acel spatiu creat.A mea e rosu passion, 2008.
                  ti-am trimis un pm, pentru ca nu vreau sa par gica contra, dar colegul care m-a lamurit stie ce vobeste cand vine vorba de dacia.

                  Comment


                  • #84
                    @B997NDL, nu esti gica contra. Se stie demult ca la Dacia (si nu numai) vopseaua nemetalizata nu are un strat suplimentar de lac de protectie.
                    I have no special talent. I am only passionately curious.

                    Comment


                    • #85
                      Nu stiu ce sa zic, Loganul meu de culoare rosu-passion a avut parte, in urma cu doi ani (18 iunie 2016) de un "tratament" cu grindina, unele bucati fiind chiar de marimea unei mingi de tenis de camp (credeti-ma ca nu exagerez deloc marimea, in viata mea n-am vazut asa ceva si nici nu-mi doresc sa mai vad vreodata). De atunci caroseria a ramas cu vreo 35-40 de urme de impact (mici indoituri) dar, cu toate astea, vopseaua nu a fost deloc afectata la locurile de impact, nici macar zgarieturi nu prezinta. Acesta e si motivul pentru care am lasat-o asa si n-am indreptat-o, fiindca dupa indreptare s-ar putea sa fie nevoie de o revopsire si nu va mai fi la calitatea din fabrica. Decat sa ma trezesc cu rugina dupa un an-doi de la revopsire, mai bine o las asa "bombardata".
                      Poate ca difera calitatea vopsirii de la un lot la altul si a mea s-o fi nimerit sa fie in "lotul castigator".
                      M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

                      Comment


                      • #86
                        ala a fost un impact direct, nu e obligatoriu sa zgarie vopseaua. si eu am infundaturi fara sa fie zgariata vopseaua,
                        dar asta nu inseamna ca vopseaua e mai buna.
                        grindina cade pe tabla si sare de pe ea ca o minge, nu are un traseu pe ea ca s-o zgarie,
                        iar gheata este foarte neteda fiindca in cadere se topeste la suprafata, mai ales ca e insotita de apa (ploaie).
                        iar pe suprafata voselei e un strat continuu de apa, care o protejeaza, la fel cum protejeaza tabla cand e smirgheluita.
                        Last edited by B997NDL; 12 June 2018, 12:11.

                        Comment


                        • #87
                          Si totusi, dupa 8 ani si jumatate, vopseaua nu este matuita si nici decolorata in roz (asa cum bine s-a punctat in mesaje anterioare ca se mai intampla). Ca are zgarieturi, asta da, dar astea sunt inerente si sunt in general fine, se vad doar de foarte aproape.
                          Problema matuirii si decolorarii in timp apare si la case mai "nobile". In fiecare dimineata, drumul pe care-l fac pe jos din parcarea unde las masina si pana la serviciul meu, ma poarta pe o alee unde, de fiecare data, trec pe langa un Opel Agila destul de vechiut si care, la originile lui, a fost rosu stralucitor. Acum e tot matuit, saracul, si are si o tenta rozalie de toata "frumusetea".
                          M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

                          Comment


                          • #88
                            Cine ma ajuta?
                            Ce spray cu vopsea sa cumpar pentru Logan II alb cod OV369 glacier ?
                            Am incercat policolor, dar e prea inchisa fata de vopseaua din fabrica.
                            Ce marca recomandati?

                            Comment


                            • #89
                              daca tot vrei retus in regie proprie du-te sa iti faca dupa cod la un magazin de vopseluri auto si eventual si dupa o vizionare a masinii.

                              Comment


                              • #90
                                Originally posted by Silviu View Post
                                @B997NDL, nu esti gica contra. Se stie demult ca la Dacia (si nu numai) vopseaua nemetalizata nu are un strat suplimentar de lac de protectie.
                                Scuza-ma, dar asta e mit din popor cules.
                                Toate au lac protector, metalizate si nemetalizate.
                                Iti dai seama ce s-ar intampla dupa un tratament de polish la o nemetalizata ? Ai ramane cu culoarea pe carpa !

                                Diferenta e ca cele metalizate rezista mai bine in timp, e un fapt real la toate marcile auto, nu numai la Logan.
                                Costul in plus pt o culoare metalizata (la unele marci inuman de mare) nu e chiar doar de aspect.

                                La nemetalizate ar trebui o ingrijire mai temeinica: spalata mai des, tratament de ceara de minim 3-4 ori/an.

                                Frate-meu a avut 5 ani cea mai "matuibila" culoare - rosu pasion.
                                De cosmetica eu m-am ocupat, masina aia a stat 100% afara in strada.
                                Pe compu celalalt am poze inainte de vanzare (5 ani si 90000 km) arata IMPECABIL, rosu aprins cu luciu frumos.

                                E drept ca nu toata lumea are timp si rabdare asa cum am avut eu grija de masina aia, dar macar o ceara cu aplicare rapida (lichida) la 1 luna face minuni, fara exagerare, fas-fas, frecat oleaca la mana si gata, juma de ora.
                                Mizeria/noroiul nu mai sta asa tare prins de vopsa, la un jet se curata clar mai usor, soarele nu mai are acelasi efect negativ.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google