Logan Puturos ???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    ora aia in 5000 daca se poate pe loc, scoasa din vitea, e mana cereasca pentru motor de unde ai scos o ora? in 10-15 minute de mers 4000-4500 se incinta tunelul central de de-abia tii mana pe el, cred ca-i suficient cat sa arzi tot din evacuare. problema e ca pe vremea asta nu are unde sa-i dea asa batjocura.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #17
      am umflat si eu nitel. scuzati

      reminescente de pe vremea dieselului si ala trebuia tinut turat mai mult pana sa nu mai vad dram de funingine (in felul asta nici egr-ul nu-l curatam prea des).
      internal combustionizer

      Comment


      • #18
        Am facut un filmulet nu este prea bun dar na plecam din intersectie si vitezele le schimbasem cam aiurea ca eram si cu tel in mana.
        Attached Files

        Comment


        • #19
          Eu incercasem sa vorbesc si cu baietii de la club din constanta poate are timp careva sa o vada sa dea o tura cu ea ca alta e sa o asculte careva cu mai multa experienta in ale masinilor decat cum ma pot exprima eu pe forum dar Cristi_Xp ca baiat bun ce e a inchis postarea.
          Se pare ca tirania in romania domneste si pe internet.
          As vrea niste explicatii clare de ce sa schimb bujiile cum afecteaza demarajul acestea, chestii de genu.
          Acuma probabil am eu ghinion si nu s-a mai intamplat la nimeni sa traga greu masina.
          Oricum multumesc celor ce au raspuns.

          Comment


          • #20
            colegule nu te supara dar alea din filmuletul tau nu sunt forje pot fi doar plecari normale . prin talpa se intelege sai dai pana la 6000 de ture ca nu are nimic motorul si asta cel putin in primele 3 trepte de viteza . iar daca vrei sa inveti despre bujii si cum afecteza ele mersul motorului citeste topicul dedicat . numai bine .

            Comment


            • #21
              eugene, cred ca gasesti pe sectiunea tehnica destula informatie despre bujii. xp a sters sau inchis un topic in care probabil ai intrebat aceleasi lucruri care se discuta in alte cateva locuri. daca ordnung un disziplin=tiranie, cre' ca mai ai niste treburi de lamurit, nu doar de ce influenteaza bujiile consumul si puterea unui motor
              si cum zicea si marius mai devreme, ala e mers economic, nu forja. forja inseamna sa schimbi in 6000rpm, pt ca motorul ala la 3000rpm dezvolta 45cp din 75. 75 ai la 5500rpm, cuplul maxim 112Nm il ai la 3000rpm, deci unde ai schimbat tu viteza exact acolo incepea sa traga motorul. daca prinzi un loc uscat unde sa-i dai 1-6000, 2-6000, ar trebui sa ajungi la 85-90km/h in cam 10-11 secunde si 110 in tr3 pe ceas in cam 13-14 secunde. daca faci mai mult de 14 cu schimbari la 5800-6000, atunci poti sa-ti pui semne de intrebare despre cum trage motorul. grija mare, sa nu apuce insa sa stea in 6000rpm, ca acolo ii taie injectie si da in nas. daca mai iei pe cineva in masina pt cronometrari, sa nu te incurce la schimbat vitezele, mai pune 1-1.5 secunde la timpii aia.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #22
                OK merci ptr informatii o sa caut prin forum sa vad ce topicuri gasesc.

                Comment


                • #23
                  http://www.youtube.com/watch?v=78zjpof1BwI pentru inspiratie
                  Interactive Design Lights & Sound <- click

                  Comment


                  • #24
                    Baga-i Carrera 100, mergi pe autostrada, o tii in a 3-a la 5800 rpm. constant timp de 20 de kilometri, apoi daca poti si in a 4-a la fel iar cand vei intra in oras vei simti ca e alta masina. A mea a fost taxi, e full 'hopshan' cu tot ce ai tu + GPL si tragea foarte praf cand venise pe mana mea caci timp de 197.000 km. nu vazuse mai mult de 3000 rpm. si acceleratie sporadica. Dai ture mari (5000-6000 rpm.) in sarcina cu motorul cald ca nu moare deloc, ii plac turatiile.

                    Oricum, versiunea Laureate 1.4 sta cel mai prost pe sprint deoarece este plina de optiuni, deci grea (pana sa apara 1.2 16v full care e si mai anemic din timpii dati de fabrica).

                    Din ce-am vazut pe filmuletul postat de tine, masina accelereaza cum trebuie pentru un 1.4 full.

                    Vezi ca a lui pirvu_alex era cipuita, nu te lua dupa timpii lui.
                    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                    Comment


                    • #25
                      ba eu nu am zis ca asa trebuie sa traga ) i-am expicitat procedeul ) ce nu e corect asa?)
                      Interactive Design Lights & Sound <- click

                      Comment


                      • #26
                        salut

                        Astazi am mers de la navodari la constanta cu vantu in fata si pentru prima data am simtit golanul meu puturos.eu am poze cu el facute la 180 la ora chiar daca e 1.4 si azi cu pedala la blana abia am prins 120.sa fie vreo problema de parte mecanica sau a fost vantul un factor?astept pareri de la voi.

                        Comment


                        • #27
                          daca vantul batea cu 50km/h, la 120 ai tai era echivalentul mersului cu 170. ceea ce inseamna ca atat poate motorul. daca ai avut 5000rpm in tr5 la 120km/h, atunci ai o problema la ambreiaj, dar la asa patinat, fii sigur ca simteai nu doar mirosul, ci si gustul ferodo-ului
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #28
                            Daca drumul nu are o inclinatie mare, astfel incat sa fii in urcare destul de rau, poate sa bata si uraganul ca tot trebuie sa treaca de 120 km/h in treapta 5-a, in tr.4 nici nu se pune problema. Cum vad eu problema: ori ai bagat benzina aditivata cu apa, ori ai niste consumabile neschimbate la timp(filtru de aer, bujii) ori ai o problema tehnica. Daca nici dupa ce bagi alta benzina si o iei la forja nu trece de 120 e clar ca e ceva pe partea tehnica.

                            Comment


                            • #29
                              Vantul a fost de vina.am alergato intr-o portiune fara vant si fuge fara probleme.m-am speriat degeaba.masina este in garantie si consumabilele le schimb la revizie.multumesc mult de sfaturi.

                              Comment


                              • #30
                                nepoate, tu ai idee ca rezistenta la inaintare creste cu viteza la patrat si ca 75 de cp nu dezvolta forta de tractiune a unui airbus a380? ia alearga tu contra unui vant de 40km/h, sa vezi, macar poti sa zici ca te grabesti, sau mergi cu spatele? poate asa rezlizezi ca cea mai mare parte din puterea masinii e folosita sa invinga rezistenta aerului. de ce dupa 600km/h, oricata putere ai avea, rotile patineaza? pt ca aerul, la viteza aia, are atata rezistenta incat si daca ai cei 2000cp la roti, nu poti inainta. si vorbim de masini care au fost facute special pt recorduri de viteza, nu de dulapuri antiaerodinamice cu motor de ventilator.
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google