distributie logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Of, of, la fiecare revizie trebuie sa am cate-o chichita, la prima mi-au pus filtrul de ulei de diesel, la a 2-a mi-au strivit filtrul de aer cu capacul de la carcasa, la a3-a doar 4l de antigel...

    Comment


    • Comunistii aveau o vorba: muncitorul poate construi o casa fara arhitect, dar arhitectul fara muncitor nu. Asa sa fie oare? Se mai spune pe de alta parte si ca munca bruta tampeste, daca e sa o dam pe proverbe si cimilituri. Din experienta proprie, am vazut cu totii cate un mecanic care nu stie, si nu stie ca nu stie. Ca sa revenim on-topic: in manualul de service au scris niste ingineri ca trebuie reglat cu frecventmetru, nu cu muschii lu' nea Vasile. Din pregatirea mea (de inginer in alt domeniu) stiu ca aia n-au scris degeaba asta acolo. Mecanicul care sustine contrariul este ori prost (adica nu stie), ori rauvoitor (adica nu are aparatul si nu il intereseaza ca ti-o trage), ori lenes.

      Comment


      • sau, cea mai rea varianta: n-are absolut nici o treaba cu masinile, dar se crede buricul pamantului pentru ca poate dom'le sa dea cu ciocanul intr-un fier pana ii sar ochii din cap in loc sa foloseasca o presa, spre exemplu (presa inventata de satan in persoana adica un inginer...ca vorba mecanicilor - ce stie ala dom'le de la birou???)

        Comment


        • Originally posted by Cromatic View Post

          Deci cand se face schimbul de antigel termostatul trebuie sa fie deschis? cum verifici asta?
          Cromatic, termostatul se deschide numai daca motorul este cald, functioneaza cateva minute bune... Cand porneste ventilatorul de racire de la radiator atunci este deschis si termostatul, atunci trebuie sa scade lichidul antigel din borcan, se opreste motorul se lasa sa raceasca completezi antigelul in borcan pana la semnul maxim si gata, dar e posibil ca a uitat mecanicul sa deschide incalzirea, si de aia a intrat mai putin antigel.
          einstein1984 ca sa te lamuresti singur:


          Bring us your application, and together we will custom-engineer a PowerGrip belt solution to match:

          Wide range of lengths and widths in all Gates tooth profiles
          Open-ended, long-length configurations
          Aramid, steel, or fiberglass tensile cords
          Various compounds, jacket types and sizes
          Strengthening agents, cord-twists, unique colors
          Anti-static requirements
          Oil and temperature resistant (high and low)
          Non-marking
          Urethane backings
          Reduced noise
          Cred ca stii ce inseamna aramid, steel or fiberglass cords
          Cred ca te ai lamurit sigur...

          Comment


          • Am discutat cu un prieten care lucreza in service dacia-renault si zice omu ca verifica tensionarea fiecarei curele cu fecventmetru. Din 5 curele montate 3 le nimeresc, celelate 2 necesita reglaje. Daca mecanicu de la reprezentanta nimereste 3 din 5 , ala de la vulcanizare cate reuseste?


            Originally posted by einstein1984 View Post
            ... Ford au curele cu perioada de inlocuire de 10 ani sau 240 000 km,...
            Ce model de ford?

            Comment


            • Daca se scurge tot lichidul de racire din instalatie, trebuie sa intre ~5.5 litri. Apropo, termostatul e deschis si inainte sa porneasca GMV-ul, la 80* iti apar 4 linii pe bord, la 89* deschide termostatul iar GMV-ul pe prima treapta porneste la peste 90*.
              '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

              Comment


              • Pai aia-i ca nu s-a scurs tot lichidul in momentul golirii instalatiei iar eu presupun ca termostatul era inchis iar cei ~1,45l de antigel au ramas in bloc si in chiulasa. Dealtfel, dupa 2 zile antigelul are aproape aceeasi culoare cu cel pe care tocmai l-am schimbat.

                jlaudio, partea asta n-am inteles-o:
                Originally posted by jlaudio View Post
                dar e posibil ca a uitat mecanicul sa deschide incalzirea, si de aia a intrat mai putin antigel.
                Nu mi-e clar inca, daca schimb antigelul cu motorul rece- termostatul este inchis - deci apa din bloc si chiulasa cum o mai scot?( ea ar trebui sa ajunga in radiator pentru ca acolo este busonul de golire).

                Comment


                • Originally posted by jlaudio View Post
                  posibil ca a uitat mecanicul sa deschide incalzirea, si de aia a intrat mai putin antigel.
                  einstein1984 ca sa te lamuresti singur:


                  Bring us your application, and together we will custom-engineer a PowerGrip belt solution to match:

                  Wide range of lengths and widths in all Gates tooth profiles
                  Open-ended, long-length configurations
                  Aramid, steel, or fiberglass tensile cords
                  Various compounds, jacket types and sizes
                  Strengthening agents, cord-twists, unique colors
                  Anti-static requirements
                  Oil and temperature resistant (high and low)
                  Non-marking
                  Urethane backings
                  Reduced noise
                  Cred ca stii ce inseamna aramid, steel or fiberglass cords
                  Cred ca te ai lamurit sigur...
                  Amice te faci din nou de ras. La un logan apa circula permanent prin aeroterma, cand vrei caldura misti un volet care baga aer prin radiator sau nu, nu mai avem robineti ca la daciile 1310 pe care ti-ai facut tu ucenicia. Daca iese apa din radiatorul de racire iese si din cel de incalzire la fel de repede.
                  Si lasa-ma cu linkul ala, ala vorbeste de tot neamul de curele (adica inclusiv alea de antreneaza rolele intr-o imprimanta si care pot bine merci sa aiba otel in ele). Curelela de distributie auto NU AU ARMATURA DE OTEL SI NU AU AVUT ASA CEVA in ultimii 30 de ani (pe simplul motiv ca s-ar lungi extrem de repede ori s-ar rupe). Iar excavatoarele tale probabil au distributie cu lant sau cascada pinioane si nu curele.
                  Fordul de care vorbeam era o fiesta de 1,4 HDI, motor folosit si de PSA.
                  Cromatic, stai linistit ca nu cred ca e vreo problema. Cand o sa ai nevoie sa schimbi pompa de apa o sa schimbi TOT antigelul si o sa fie ok.
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • A, oricum nu-mi faceam probleme dar asa sunt eu mai tipicar si nu ma las pana nu inteleg fenomenul in profunzime.

                    Multumesc tuturor pentru explicatii si lamuriri.

                    Comment


                    • Originally posted by ParuLuScorilo View Post
                      Comunistii aveau o vorba: muncitorul poate construi o casa fara arhitect, dar arhitectul fara muncitor nu. Asa sa fie oare? Se mai spune pe de alta parte si ca munca bruta tampeste, daca e sa o dam pe proverbe si cimilituri. Din experienta proprie, am vazut cu totii cate un mecanic care nu stie, si nu stie ca nu stie. Ca sa revenim on-topic: in manualul de service au scris niste ingineri ca trebuie reglat cu frecventmetru, nu cu muschii lu' nea Vasile. Din pregatirea mea (de inginer in alt domeniu) stiu ca aia n-au scris degeaba asta acolo. Mecanicul care sustine contrariul este ori prost (adica nu stie), ori rauvoitor (adica nu are aparatul si nu il intereseaza ca ti-o trage), ori lenes.
                      Sunt si destule cazuri in care experienta practica a mecanicului bate teoria inginerului. Ex: daca la dacia veche strangeai rulmentul spate la cuplu cum zice cartea in maxim 20 000km se ducea draq, daca il lasai la un cuplu mai mic crestea durata lui de viata considerabil.
                      sigpic

                      Comment


                      • Si n-avea nimic de a face cu calitatea prosta a rulmentilor.
                        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                        Comment


                        • Vreti sa reveniti la subiect? De doua pagini numai balarii.

                          Comment


                          • Originally posted by einstein1984 View Post
                            Amice te faci din nou de ras. La un logan apa circula permanent prin aeroterma, cand vrei caldura misti un volet care baga aer prin radiator sau nu, nu mai avem robineti ca la daciile 1310 pe care ti-ai facut tu ucenicia. Daca iese apa din radiatorul de racire iese si din cel de incalzire la fel de repede.
                            M-am uitat in cartea service de la Logan si aici trebuie sa recunosc ca am gresit, intadevar nu are robinet separat
                            In rest nu mai are rost sa discutam despre curele (altele decat ce gasesti acum pt Logan) si sa fim offtopic, poate odata o sa realizezi ca inca nu ai vazut totul in viata asta...

                            Comment


                            • Mergeti in provincie...e mult mai ieftin...
                              la un coleg ii cerea 11.5 mil si s-a dus langa Craiova si stupoare...il costa 4 mil....
                              super ieftineala

                              Comment


                              • Evident, la craiova schimba doar cureaua de distributie, la Bucuresti kitul de distributie si cel e accesorii.
                                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google