distributie logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by vitriol View Post
    E adevarat ca nu e asa grav daca se rupe cureaua de accesorii, dar ce te faci daca se rupe la cucuietii din deal si iti dai seama abia cand ramai fara curent in baterie?
    Shit happens si cu S Klasse daca e ...in mod normal se aprinde martorul din bord daca nu mai incarca alternatorul (nemaifiind antrenat de curea) iar daca e si versiune cu servo (benzina), nici aia n-o sa mai functioneze...tragi cu dintii de volan. Toata treaba e ca, se poate remedia usor neimplicand defectiuni asupra motorului.
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • Originally posted by vitriol View Post
      E adevarat ca nu e asa grav daca se rupe cureaua de accesorii, dar ce te faci daca se rupe la cucuietii din deal si iti dai seama abia cand ramai fara curent in baterie?
      Nu prea se rupe ea asa brusca...
      Io pana nu vad ca se crepateste pe margini, n-o schimb.

      Comment


      • Eu vad treaba cu distributia asa(mai ales ca acum se schimba la 90 000)-faci revizia normal la 60 000 cu toate cele ulei,filtre,eventual bujii,placute daca ecazul...si pe urma faci curelele mai incolo,cand ai bani,sau cand te apropii de 70 000,etc...eventual ti le cumperi intai si pe urma le schimbi...in felul asta nu te arde la buget sa le faci pe toate odata.Eu cel putin asa fac...am schimbat uleiul si filtrele inainte de 60 000,bujiile erau schimbate mai demult si sunt ca noi,placute mai am destul,antigelul l-am schimbat de curand(ca cica asa trebuie si se facuse maroniu putin...ma rog) si urmeaza cand am bani sa fac mareata distributie.Precizez ca am 61800 km.
        sigpic

        Comment


        • "Nu stiu altii cum sunt, dar eu...", cum spunea actorul ala din Humulesti, prefer sa le schimb la cat zice producatorul si sa stau linistit. Adica nu stiu... intotdeauna mi-a placut sa stiu ca pot pleca unde vreau eu atunci cand vreau eu cu masina fara sa ma gandesc ca aoleu am aia cam uzata, stai ca nu prea am nu stiu ce...
          P.S. Si cand spun "oriunde" ma gandesc chiar si la 3000 km distanta.
          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

          Comment


          • Si daca se rupe cand d'abea ai schimbat-o,ce faci?Ar cam trebui sa te gandesti de fiecare data cand pleci cu masina la drum ca se pot intampla multe

            Comment


            • de obicei ai garantie, care nu prea te incalzeste daca esti departe de casa. :P
              sigpic

              Comment


              • Ideia este ca sansele sansele sa se rupa dupa ce ai schimbat-o sunt cu mult mai mici decat daca mergi cu ea haptishpe mii de kilometri peste aia 60k.
                Pana mea... daca ti-e frica de moare nu iesi din casa ca cine stie, poate iti cade ceva in cap, dar daca stai in casa si iti cade tavanu'n cap?
                Daca ti se rupe dupa ce ai schimbat-o te duci peste aia in service cu hartia care iti garanteaza lucrarea, in schimb daca ti se rupe dupa douashpaishpe de mii de kilometri peste, s-ar putea sa te lovesti de replica "sefule, la cat scrie ca trebuia sa schimbi distributia?"
                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                Comment


                • distributia se schiba la 60000, adica rola curea si pompa de apa antrenata si ea de aceeasi curea ,la un service nu prea pretentios ajunge cam la 550 lei

                  care e vit max cu care ati mers cu 1.6 mpi ambition?
                  Last edited by cezar.claudiu; 29 October 2009, 18:47. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • 180 km/h cu benzina omv 100 pe autostrada in austria.La intoarcere,cu benzina 95,s-o bati si n-a vrut mai mult de 170

                    Comment


                    • Originally posted by cezar.claudiu View Post
                      distributia se schiba la 60000, adica rola curea si pompa de apa antrenata si ea de aceeasi curea ,la un service nu prea pretentios ajunge cam la 550 lei

                      care e vit max cu care ati mers cu 1.6 mpi ambition?
                      Nu-nteleg de ce este musai sa schimbi si pompa de apa ?

                      La mine chiar nu a fost cazul ..... Am schimbat decat curelele si rola ....
                      9! 9! 9!
                      sigpic

                      Comment


                      • unii "meseriasi" zic ca e bine sa schimbi si pompa de apa odata cu distributia pentru ca, la 90.000 km, sa zicem, iti pica pompa de apa, atunci obligatoriu o sa iti schimbe iar si distributia
                        If it ain't broke, don't fix it!

                        Comment


                        • Este cel mai bine sa inlocuiesti si pompa de apa cand ajungi sa schimbi distributia.Eu cand am schimbat distributia la masina personala(logan 1,6 mpi) am avut o surpriza,pompa de apa incepuse sa curga usor noroc ca am cumparat-o.Adevarat ca este o cheltuiala in plus si cu lichidul de racire care trebuie sa il inlocuiesti,cel evacuat din motor nu se recomanda a se refolosi.Operatia am facut-o la 61.000km.Romania este considerata o tara cu mult praf din aceasta cauza se schimba la aceasta limita de timp sau de km(60.000km sau 4 ani)

                          Comment


                          • De ce suiera?

                            Am un logan din 2005(octombrie), motorizare diesel de 65cp.Acum am 100 000 de km si nu am avut probleme deloc la motor cu exceptia unui filtru de motorina.Ca piese am schimbat numai un capat de bara si o bieleta pe partea stanga.Intrebarea mea este de ce imi siuera dimineata cand o pornesc?Sau knd e frig?Am schimbat distributia la 60 000 km cum scrie in carte.Toate consumabilele sunt schimbate la timp.Mai am o problema la stopul de pe spate.In partea dreapta cand am pornite si semnalizarea si pozitia mi se aprind altrnand.Astept raspuns!Multumesc!

                            Eu pe distributie am dat 8 milioane incadrata in acelasi timp cu revizia.A fost facuta in service.
                            Last edited by MartianuOva; 2 November 2009, 00:09. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • Originally posted by Urs View Post
                              Preference-ul meu e din septembrie 2005 si prin august am facut o simulare de schimbare a distributiei. Adica demontat tot, fara insa a fi facut ultimul pas, schimbarea curelei. La aproximativ 25.000 km si 4 ani cureaua se prezinta in stare perfecta, e ca noua, o las inca un an, o schimb in vara 2010. Daca Doamne Fereste se rupe va anunt, sa nu mai faca si altii greseala. Dar nu stiu de ce sunt sigur ca nu s-ar rupe nici in doi ani, nu prezinta nici un fel de crapaturi, uzura sau alte semne de aboseala. Merg linistit, poate odata pe luna ajunge motorul la 4000 rotatii, niciodata mai mult. Am vorbit cu un patron de firma de taxi si mi-a explicat ca la toate masinile (numai logan are) a schimbat distributia la 80.000 km si curelele aratau bine. Insa acesti km erau facuti in timp scurt, sub 4 ani.
                              ce ar trebui sa desfac ca sa vad cureaua si rolele la logan ca nu prea le am deloc cu astea si as vrea sa vad cum arata cureaua pe la 64 kkm

                              Comment


                              • Pai daca nu ai surubait pana acum nu-i prea simpla manevra. Iti recomand doar desfacerea protectiei de plastic din poza 1671 si vei vedea numai un sfert din curea. E nevoie numai de o tubulara cu clicket de 10 parca. Daca vrei sa vezi intreaga curea ai cateva ore de lucru. Iti trebuie sculele din poza 1702, un cric hidraulic, cateva bucati de lemn. Ridici pe capre partea din fata a masinutei, dai jos roata din partea pasagerului, protectiile de plastic si ajungi la cureaua de accesorii. Jos cu ea, jos si fulia de pe arborele cotit. Dai jos scutul de sub motor si cu ajutorul cricului hidraulic si a unei bucati de lemn suspenzi motorul (pozele 1674, 1675). Apoi demontezi suportul din dreapta al motorului. Asta e operatiunea descrisa in cateva cuvinte. Mentionez ca la remontare nu am folosit nici un fel de loctite sau alt sistem de blocare al suruburilor (surub fulie si cele ale suportului) ci doar le-am uns bine cu vaselina si le-am strans sanatos. Am vreo 6000 km de atunci si nu s-a desfacut niciunul. Succes.
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google