distributie logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • O sa mai am drum pe-acolo, sa-mi schimb capetele de bara (dar nu din cele originale, ca m-au speriat cu pretul, gen 270 lei bucata la reprezentanta, daca mai adaug geometria vreo 125 lei ajung spre 500 un singur cap de bara) si o sa-l intreb pe mecanic despre curea. In general am stat prin zona in timpul operatiunilor, insa la tensionarea curelei s-a nimerit sa fiu plecat. Adevarul e ca eram destul de chitit sa-mi schimb preventiv si pompa, insa costul destul de mare al piesei m-a cam descurajat. In afara de faptul ca mecanicul mi-a aratat ca pompa nu prezinta scurgeri (lichidul de racire formeaza pete si un soi de excrecente usor vizibile), am inteles ca la 1.6 16v pompa de apa e mai putin solicitata mecanic decat la celelte motoare pe benzina prin pozitia in care e montata (asa o fi, nu stiu). La ce mecanic ai facut operatiunea (pm) ?

    Cele doua busoane se schimba la demontarea celor originale pentru fixarea cu o cala a celor doua axe cu came (valabil doar la 1.6 16v, sper ca imi aduc aminte corect ce mi-a aratat mecanicul).
    Last edited by casuta; 9 April 2013, 23:54.

    Comment


    • Originally posted by Kojak View Post
      Bun asa! deci doar la 8v e intinzator fix?
      Cam da, dar doar la modelele fabricate pana in 2010.

      Ca se tot discuta pe aici despre prelungirea intervalului de revizie la modelele MPI dupa 2010, iar majoritatea parerilor sunt ca "asa au hotarat inginerii de capul lor si ca piesele sunt tot aceleasi, ca e doar chestie de marketing, etc", vreau sa spun ca Alessandro mi-a aratat o treaba interesanta pe care eu, sincer, nu o observasem; si anume ca noul kit de distributie, pentru modelele fabricare dupa 2010, are rola intinzatoare automata, deci tensionarea n-o mai face mecanicul dupa bunul lui plac.
      Am mai pus o data link-ul asta dar nu s-a prins nimeni de rola aia, nici macar eu.
      Last edited by vitriol; 10 April 2013, 00:14.
      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

      Comment


      • Fratele meu are pe Stepway 1.6 8v acest kit de distributie din fabrica.

        Prima data cand a facut distributia doreii i-au pus distributie clasica...a venit inginerul si i-a luat la suturi ca trebuiau sa puna modelul cu care a venit din fabrica. In fine l-au pus pe cel corect si acum este ok.

        Avantajele acestui kit ar fi : tensionare corecta, vibrati reduse, longevitate a pompei de apa, tensionare corecta a curelei pe toata durata de utilizare

        Comment


        • Clar ca sunt numai avantaje, dar intrebarea fireasca e: se potriveste intinzatorul asta automat si pe motoarele 8v cu ani de fabr. 2004 -2010?
          Ar fi super daca s-ar putea adapta.

          Comment


          • Teoretic, daca meseriasii au reusit sa puna unei masini care avea kit din asta nou din fabrica, un kit pentru modelul vechi, ar trebui sa mearga si invers.
            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

            Comment


            • @vitriol stiu ca tu esti la capitolul distributie si banuiesc ca deja te gandesti sa pui kit model nou cu intinzator automat...

              Sa ne spui daca merge ...

              Comment


              • Sunt la capitolul distributie, dar nu vreau sa fac experimente pana nu aflu ceva concret, sau macar sa am ocazia sa masor cureaua si diametrul rolei.
                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                Comment


                • pai motorul 1.4 euro 4 vs 1.4 euro 5 difera doar catalizatorul in rest e acelasi motor,

                  In opinia mea de necunoscator cureaua are acelasi nr de dinti, rola are acelasi diametru, difera continutul rolei, miezul e automat pe principiul rolei de 16 valve, strangi rola pe suport si in acelasi timp rola intinde cureaua, undeva face "click" si aia e, cureaua e tensionata rola e stransa pe suportul pompei de apa.

                  Comment


                  • 1,4 euro 5 nu exista, dar in rest e identic cu 1,4 euro 4.
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment


                    • Deci se poate pune modelul nou de distributie pe 1.4 euro 4 ?

                      Sent from my GT-B5330 using Forum Runner

                      Comment


                      • Dar pe 1.4 euro 3?

                        Comment


                        • Distributia la 1.4 euro 3 e la fel cu 1.4 euro4.

                          Comment


                          • Originally posted by o8MeLC View Post
                            mai pun niste poze cu acea curea pusa de vitriol. spune cum vrei sa fac poze sa te ajute sa iti spui o parere. Cureaua este foarte dura si "batoasa"
                            daca zici ca e 'foarte dura si "batoasa"' si se cam vad si bavurile alea urate de la materialul dat pe dinti (si n-ar trebui) posibil sa nu fie ok. pe de alta parte, doar tu stii provenienta curelei si cum se simte 'la mana'.
                            daca o sa am cum, o sa pozez o curea care stiu 100% ca e ok si de care am montata pe masina.
                            internal combustionizer

                            Comment


                            • cureaua este cumparata de la un site bine cotat pe forum. Am primit garantie la curea (daca va fi montata in service autorizat rar) si o cutie sigilata exact codurile de pe site de la gates si o holograma pe cutie autentica. O sa o pun pe masina si daca se va intampla ceva o sa va anunt)

                              Comment


                              • eu oricum nu fac reclama la nimic. nu vand, nu cumpar curele am zis cum aratau curelele care au fost in masinile unor cunostinte si s-au rupt.

                                chiar din primul post spusesem ca cel mai mult conteaza increderea in magazinul de unde cumperi. bine si asta pana cand ai probleme si magazinul vine cu scuza ca nu stie de unde le-a adus importatorul. si garantia la service conteaza f. mult, ca magazinul iti schimba doar cureaua pe garantie, in caz de probleme, nu si restul pieselor din motor, care s-ar distruge.
                                Last edited by zeegermans; 10 April 2013, 23:19.
                                internal combustionizer

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google