distributie logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by IancuMIC View Post
    In acest caz poti strica ambreiaj, planetare, pinioane cutie, tot ce tine de transmisie, da' cureaua de distributie nu prea are ce cauta in ecuatia asta
    Asta, cam asa e
    sigpic

    Comment


    • Originally posted by IceMoon View Post
      Si care dintre ele sunt mai bune? Am vazut pe forum cineva nu recomanda deloc cureaua Gates cu scris galben , made in UK (cica ar fi contrafacute), in schimb Gates cu scris alb s-a rupt la "gaboneygg" (tot contrafacuta , cred).
      ambele se contrafac, aici e buba. important e magazinul de unde le iei (sau direct din reprezentanta).
      internal combustionizer

      Comment


      • Originally posted by Drogas View Post
        pai motorul 1.4 euro 4 vs 1.4 euro 5 difera doar catalizatorul in rest e acelasi motor,

        In opinia mea de necunoscator cureaua are acelasi nr de dinti, rola are acelasi diametru, difera continutul rolei, miezul e automat pe principiul rolei de 16 valve, strangi rola pe suport si in acelasi timp rola intinde cureaua, undeva face "click" si aia e, cureaua e tensionata rola e stransa pe suportul pompei de apa.
        Pentru ca ma intereseaza "problema" am intrebat in service daca se poate monta kit-ul de distributie "nou" pe un 1.4 Euro 4 din 2008.
        La o prima vedere, atat cureaua de distributie cat si pompa de apa au alte coduri.
        Dupa ce ne-am uitat la poze, se pare ca difera pozitia cuiului de pe pompa de apa pe care sta rola automata.
        A ramas ca mai cauta cei din service sa vada ce si cum.
        Daca mai stie cineva ceva, orice info este binevenita!

        Comment


        • Originally posted by Bad_Wolf View Post
          Turatia ridicata influenteza ruperea curelei de distributie ? Daca am o curea neschimbata de 5 ani si 41.000 km cat de mult risc daca merg mai turat ?

          Nu risti nimic, deocamdata.
          Totusi, ce rost are sa "mergi mai turat"?

          Cat de grav este daca curge ulei pe cureau de distributie? Cat timp mai tine cureaua? E vorba de foarte putin ulei pentru ca nivelul nu a scazut.

          E grav daca nivelul lichidului de racire scade in vasul de expansiune de la max. la min. intr-un interval de aproximativ 10 000 Km?
          Last edited by abc; 18 April 2013, 07:03. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • O depăşire in forţă, un sprint, o viteză maximă pe autostradă unde e nevoie să turezi motorul la peste 4-5000 rpm la asta mam referit. Nu merg în oraş cu 4000 rpm constant, dar dacă as vrea să ii dau să, ştiu că totuşi nu e un factor negativ pt distribuţie având cum ziceam mai sus 5 ani şi 41.000 km. La asta mam referit având în vedere că acum nu am buget pt distribuite.
            sigpic

            Comment


            • Cum ti-am spus; nu risti absolut nimic. Stai fara grija.
              De recomandat eu nu pot sa-ti recomand decat sa respecti ce scrie in carnetul de intretinere (chiar daca eu nu respect intotdeauna ce scrie acolo). Am spus acest lucru de mai multe ori.
              Eu am cu distributia originala 6 ani si 26 000 Km.
              In principiu e mult mai de incredere o distributie originala. Ulterior nu poti sa fi 100% sigur de calitatea materialelor si a manoperei indiferent de locul unde alegi sa faci schimbul.
              Referitor la turatie, ce sa zic? Eu nu am atins vreodata 4000 rpm. Viteza maxima cu care am mers 130 Km/h, cu doua persoane in masina, in teapta a cincea, undeva la 3500 rpm. Cei drept nu stau tot timpul cu ochii la turometru. "Talpa" nu i-am dat nici macar odata. Iar depasiri nu fac decat daca este absolut necesar, prefer sa merg mai incet dupa cineva.






              NU mai da "quote" mesajului anterior! Foloseste "post reply"!
              Last edited by Niki; 18 April 2013, 08:21.

              Comment


              • Ok, sa zicem ca stau linistit , dar intreb din nou, deoarce nu ma pricep eu la mencanica prea bine , dpdv al pieselor in miscare la 4-5000 rpm cat de "stresata" este cureaua de distributie fata de o turatie mai mica .
                Dupa logica mea , poate o sa radeti, dar cureaua aia e tensionata si in afara faptului ca se roteste mai repede/incet ce ar avea
                sigpic

                Comment


                • M-am programat la reprezentanta dacia - reno ptr. schimbul distributiei.

                  Pret toatal (piese + manopera) estimativ, cca. 1700lei cu pompa de apa inclusa.
                  Fara pompa de apa, pretul total mai scade cu cca. 400lei.

                  Pretul contine: kit distributie, kit accesorii, pompa de apa (daca e cazu'), antigel + apa distilata, spray decapant, sol. de etansat, furnituri diverse, manopera inclusa.

                  Timp de lucru: cca. 4 ore. Garantia: 3 luni manopera si 12 luni piesele.

                  Achizitionez absolut toate piesele de la ei, nu vin cu nimic de acasa.

                  Pretul e mare si ma ustura rau la buzunar, dar vreau sa minimizez pe cat posibil eventualele riscuri ce presupun achizitia de piese din diverse magazine si manopera la un service de cartier.

                  Am avut si oferta de cca. 1450 - 1500lei dar la o alta reprezentanta dacia - reno, in aceleasi conditii, adica cu totul de la ei, inclusiv pompa de apa intra in pretu' asta...da' pe parte de mecanica la interventii din categoria asta o cam dau de gard si nu prea imi vine sa ma risc ptr. 200-250 lei in plus pe care-i dau la aialalti.
                  Last edited by Kojak; 18 April 2013, 15:05.

                  Comment


                  • Cat?! Meeeeeama!

                    Kojak, cati bani ti-ai lua pe masina daca ai vrea s-o vinzi?
                    Intrebarea asta mi-am pus-o si eu, am zis ca as lua vreo 3000-3200 E (sunt un optimist, stiu...) si atunci cum spanac sa dau aproape 400E (deci mai mult de 10% din valoarea ei) pentru niste curele?
                    Am redus costurile si toata treaba o sa ma coste 600 de lei, iar in cazul in care vor fi probleme, o sa cumpar un motor din dezmembrari cu 500 de lei si tot nu ajung la 1700 de lei.
                    Last edited by vitriol; 18 April 2013, 15:30.
                    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                    Comment


                    • Da, ma rog, e alegerea fiecaruia. Io nu mizez pe vreo cazatura de motor forjat (poate e ok motoru', da' ai de unde sa stii sigur?) de la dezmembrari + deranju' aferent creeat. Ma folosesc zilnic de masina. Asta ar presupune o imobilizare de cel putin 2-3 zile a masinii.
                      600lei dai doar pe piese, fara manopera?
                      A mea, pe contractu' de Casco e evaluata la 3700 coco. Stiu ca n-as lua banii aia-n veci, e clar.
                      Pai daca tu zic ca ai lua un 3000 - 3200 coco pe ea si din cate vad e din 2007, inseamana ca io ma invarat pe la un 2500 - 2800, maxim pana in 3000coco (asta e vis porno, deja)...asta facand abstractie de taxa pwulii
                      400coco / 4 ani = 100coco / an.
                      Ce kkt...mai putin de un plin juma; de benzina. La cat timp alimentezi si cati km faci in oras cu un plin juma'?
                      Ideea e ca sunt multi bani dati odata, aia e durerea.
                      Last edited by Kojak; 18 April 2013, 15:35.

                      Comment


                      • 600 lei tot, exceptand galetul ala si rola de intoarcere.

                        Mai da-o-n ma-sa de distributie ca n-o fi vreo operatie pe creier sau pregatirea unei operatiuni de trimitere a unei rachete pe Luna.
                        Matheo si-a schimbat singur distributia si are vreo 55k de atunci. Anul asta o mai schimba o data. Mai era colegul ala care a facut si un tutorial cu toata operatiunea.
                        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                        Comment


                        • Pai si galetu' ala si rola de intoarcere de ce nu le schimbi?

                          Ai si tu dreptate, nu e rocket science schimbarea distributie...da' io's si obsedat de cand mi-au schimbat-o astia in garantie de vreo 6 ori (pr. treaba cu scurgerile pe la semering) si aproape de fiecare data o dadeau de gard cu cate ceva (in afara fapului ca nu vroiau neam sa schimbe pinionu si semeringu'). Ba imi pozitionau de-a-n pluea cureaua de accesorii, nu calca paralel pe toate angrenajele, ba in loc s-o puna spre extreior, o puneau spre intreior, ba intindeau prea tare cureaua de distributie, ba de vreo 2 ori mi-au spart unu' din galetii de la accesorii cand au dat cureaua jos...plm, numa' meseriasi de-astia.
                          Probabil ca exagerez si as fi iesit mult mai bine la bani daca luam pisele de ex. de la colegu' nostru Soran (am inteles ca sunt ok si vinde repere originale) si le montam, de ex. service "la viorel", ca tot e in cartier...dar...ce sa zic, certitudini suta la suta n-ai de nicaieri.

                          Comment


                          • Le schimb, dar nu le-am pus la socoteala pentru ca le am deja. Am avut si eu problema aia cu pinionul vietii si au schimbat pe garantie kit-ul de distrubutie si cel de accesorii. Mi-a zis mecanicul, atunci, ca kit-ul si rola de intoarcere pot sa le pastrez pentru cand o sa schimb distributia la 60k, ca n-avea rost sa le schimbe la 15k.

                            Eu ma duc la niste meseriasi la care am mai fost sa-mi schimbe ambreiajul. Am sunat o zi intreaga sa caut un service unde sa fac treaba aia, iar astia au fost singurii care au fost in stare sa-mi raspunda la doua intrebari simple: "in cat timp e gata?" si "cat ma costa?". Restul cu care am vorbit atunci nu erau in stare sa-mi spuna asa ceva si ma luau drept prost "pai nu stiu daca termin intr-o zi", "pai o sa coste intre 200 si 350 lei". Ce vorba e aia bai nene? Pai tu nu stii ce ai de facut acolo? Nu esti in stare sa-ti apreciezi munca? Cum as putea sa colaborez cu astfel de oameni?
                            Astia la care am fost mi-au zis clar "te costa 200 de lei, vii la 8:00 si la 10:30 ai plecat cu ea pe roti. Sa nu mai spun ca la 10:00 au fost gata.
                            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                            Comment


                            • Dureaza maxim 2 ore daca schimbi si pompa, in schimb doar curelele cu role nu dureaza mai mult de o ora.
                              sigpic

                              Comment


                              • @vitriol:
                                Da, asa e, am uitat, mi-ai mai zis de 2 ori de rolele alea.
                                Eu la care am sunat, mi-au zis toti pretul aproximativ si timpu' de interventie. Chiar si preturile defalcate pe piese si manopera.
                                Intr-adevar aia care te luau cu vrajeli de genu "pai nu stiu daca termin intr-o zi", "pai o sa coste intre 200 si 350 lei" , sunt cioflingari si merita sa le dai jet instant. Pusi pe japca, clar. Si nu e vb. ca nu stiu ce au de facut sau cat dureaza, ei stiu exact treburile astea...da' nedandu-ti info-urile astea au loc de-ntors la final.
                                Astia de care spui ca nu ti-au raspuns la intrebarile tale, erau de la reprezentante sau service-uri random?

                                @MihaiiahiM:

                                Chiar si o ora juma daca n-o ard la glume intre ei sau cafele si tigari.
                                Bineinteles ca normeaza manopera la 3-4 ore...de-acolo iese banu' grup.
                                Last edited by Kojak; 18 April 2013, 16:24.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google