Pompa Pentru Roți

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pompa Pentru Roți

    Chiar dacă pare desuet, să ai o pompă de umflat roțile la tine poate fi foarte util, cu tot cu atâtea service-uri anvelope... chiar merită să ai una in portbagaj.
    Recent mi s-a stricat una și aș dori să știu ce pompe bune folosiți, sursa și prețul dacă se poate. Multe mulțumiri !

  • #2
    Cauta pompa Alca. Sunt Bune!
    Am avut cateva incercari, pompe de 2 lei, asta chiar imi place. Bine etansata, isi face job-ul excelent. Nu ma deranjeaza deloc nici sa umflu de la 0 o anvelopa auto. Am facut-o in trecut frecvent.
    Corpul principal bine construita, o tabla suficient de groasa, filetul superior ok (la unele chiar asta e una din probleme).
    O am in permanenta in auto, desi am compresor bun la tara (ajung la maxim o saptamana acolo, f aproape), lucru foarte important pentru mine: finalul e pentru ambele tipuri de valve: clasice (Schrader) si...Presta (bicicleta).
    Cum iau bicicletele pe portbagaj, e simplu de vazut utilitatea ei.
    De ce nu iau una electrica? Simplu: traim timpuri unde comoditatea e la putere, dar prefer miscarea, cand e posibil

    P.S pretul e undeva la 50 lei. Sunt si pe magazinele online, de preferat pravalia din oras
    Attached Files
    Last edited by 77sky; 9 September 2018, 15:11.
    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

    Comment


    • #3
      Ha, și eu sunt unul care am doar o pompă în portbagaj (și anvelopă de rezervă). Nu am avut niciodată un compresor deși am cochetat mult cu ideea de a cumpăra unul pe care l-am și ales.

      Eu folosesc o pompă de mână (cu manometru și stativ pe sol) care a costat cca 40 de lei (redusă de pe la 60-70), made in China. Principalele defecțiuni la pompă sunt:
      - Furtunul se poate desprinde de cupla care se prinde pe valvă. Am pățit asta la o pompă de picior RoGroup luată din Kaufland după 3 utilizări. Am returnat-o la 24 h de la cumpărare.
      - Garnitura de cauciuc din interiorul cuplei care se prinde pe valvă se poate distruge. De preferabil cuplele care se înfiletează (dar vin numai cu pompe scumpe). Eu am una cu o cuplă din plastic și merge de 2 ani la mașină și bicicletă.
      - Cilindrii se pot strica și pierde presiune/ulei. Cred că pompele de picior sunt mai fragile, forța de apăsare fiind foarte mare.
      - Iarna, garnitura de cauciuc de pe cuplă se lipește pe valva foarte rece la temperaturi negative. Prin scoaterea cuplei de pe valvă, se poate rupe. Pentru asta, în timpul iernii folosesc un mic prelungitor care se cuplează la valva anvelopei prin înfiletare (deci nu are garnitură). Costă sub 10 lei dar prelungește viața pompei (sau 7 lei la decathlon).
      - Vara, nu se lasă pompa în mașină la soare timp îndelungat (adică mașina staționând zile). Temperaturile distrug cauciucul fin de prin garnituri. Iarna nu se lasă pompa în mașină să înghețe. Dacă nu îți pasă, poți lăsa și compresorul tot în mașină și te poți trezi cu garniturile lui de cauciuc foarte fin făcute praf.
      - Am preferat o pompă care nu are furtunul acoperit de material textil. Asta indică faptul că este un cauciuc subțire care se va rupe.

      Comment


      • #4
        Foarte detaliat dar....
        Eu am un compresor de la Norauto ( este intr-o gentuta) de 5 - 6ani, a stat de la cumparare pana acum numai în masina, singurul defect a fost ca sa retezat furtunul care intra in compresor. Cu un colier si un cuter am rezolvat problema si functioneaza fara probleme, este folosit ocazional undeva la o luna ( presiune masini si biciclete )
        Nu stiu firma, dar o sa mai merg pe la ei fiindca am nevoie si la a doua masina de unul, pretul atunci a fost undeva la 80lei la reducere.
        Arata precum acesta.
        Attached Files
        Last edited by 77sky; 9 September 2018, 17:13.

        Comment


        • #5
          Compresoarele ieftine nu prea fac treaba.
          Cel mai bine cauti un compresor SH de la masini care vin cu asa ceva din fabrica (cele care vin cu kit de pana)

          Am unul original de Opel si este diferenta enorma fata de unul aftermarket luat din comert.
          Logan GPL 1.4

          Comment


          • #6
            Eu cu pompa prin 9-10 acționări, bag 0.1 bari. De obicei umflu de la 2 la 2.2 pe față și îmi ia mai puțin de 1 minut.

            Comment


            • #7
              Cumpărat compresor

              Mulțumesc pentru sfaturi, am optat să cumpăr asta pentru că prețul era ok și era pe stoc la un magazin local - 95 lei.
              Attached Files

              Comment


              • #8
                Sa stii ca face treaba buna, am si eu unul asemanator tot Alca de peste doi ani, am scapat de facut muschi cu pompa. Pretul a fost in jur de 90 de lei.

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google