Din cate am citit pe aici..Nu se pot omologa rotile pt dimensiuni mai mari.Si totusi..Userul DSIGN are o poza postata(imi ia ceva vreme sa o caut) cu talonul sau cartea de idenitate a masinii,nu stiu exact in care,dar sunt scrise dimensiunile la roti si sunt omologate.A zis ca nu poate da detalii dar a dat ceva spaga.Deci pana la urma nu pot sa imi omologhez un set de roti ?Orice as face?..
R A R - I T P
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Pai nu am de gand sa tot schimb tobele .. Dau jos intermediara pun silenceru sus si gata`i treaba daca zici ca ma incadrez la noxe .. Pt ca din cate am inteles tobele au treaba doar cu zgomotu .. Sitele lor .. Alea alea .. Merci
Its just a car ...
Comment
-
Eu nu mai inteleg nimik!!!!
masina mea are un an si 37000 km!!! Cand o duc la itp??
Comment
-
Pfoa ce mam speriat...................Ms mult nu mam uitat pe talon!!!
Comment
-
Am facut si eu ITP=ul azi (expira pe 23 aug). Nici o problema, nici macar nu a zis nimic de un colt de capota putin infundat (oricum, aveam dovada de la politie pentru el). Doar ca am uitat eu ca mi-a expirat trusa medicala... Si m-a pus sa platesc o revenire, atat. Si sa ma duc sa o cumpar repede (pe incredere).
Fara spaga, fara probleme.
In fata mea, un Logan 1.4 a picat testul de noxe... De 3 ori l-a facut si nu iesea. Nasol sa mergi cu ea subturata!
Comment
-
Eu am avut o bafta de toata jena
Masina de 2 ani la 20.000 km probleme cu sitemul de franare sa chinuit saracu mecanicosu de la service sa o scoata si nimic . Cu putin timp inainte am fost in service cu probleme la sitemul de franare ( se intarea pedala si nu mai tinea frana bine) dupa o demonstratie in forta a celor de la service pe standul de frana am acceptat, plec cu bonul de test si cu asigurarea ca frana tine 150 %.
Am arat bonul de test la mecanicosu de statia itp a zis ca nu este adevart eficienta franei e sub limita admisibila cu cel putin 10%.
Dupa cateva teste, a completat formularul de pe situl RAR si surpriza "RETINETI MASINA PT REINSPECTIE".
Tehnicianul RAR stia de problema de franare la logan fara ABS ( si se cunoaste acesta problema si la uzina off the record) si mia inaitat o hartie ca trebuie neaparat sa ajung sa se lucreze la frana.
Zis si facut numai ca la service unde m-am dus totul iesea bine
berbec io. Sun la VC si mi se spune ca cei de la RAR sunt mult mai exigenti si le testeaza la limita ( limita intre viata si morte spun eu trecad peste diferite situatii cad trebuia sa fac pedala tripla sa pun frana) si ca ce spune servicele aia este .
PS
Nici pana cum nu am reusit sa rezolv ceva. Daca poate sa ma indrume cineva la un service poate chiar la uzina ar fii super.
Comment
-
Salut dane
am si eu o intrebare. In octombrie plec cu loganelul meu din tara si ma intorc cam peste un an. In iulie 2009 imi expira ITP-ul. Intrebarea mea este: pot aface itp si in alta tara sau trebuie sa fac unul acum inainte de plecare?
multumesc frumos.
Comment
-
Cred ca abia in 2010 vom putea face ITP si in alta tara membra UE,cel mai bine este sa te duci cu 2-3 saptamani innainte de plecare sa faci ITP. @laoreate 1.4 daca ai fost respins la ITP ti-se face un raport tehnic la care sunt atasate diagramele de poluare si franare,bune sau rele,inspectorul trebuie sa demonstreze dece te-a respins.LOGAN-->
<--TOYOTA
Comment
-
Nu stiu ce sa spun , sau ce sa cred ,inca sunt confuz oarecum.In dimineata asta m-am indreptat spre un service sa fac ITP , pana aici toate bune.Parchez masina afara si intru sa intreb ce si cum.Imi zice nenea ala de acolo ce acte trebuie sa am la mine :Talon ,Cartea autoturismului si un act de identitate, spun ca le am la mine si iese afara sa vada masina.Prumu lucru care ii sare in ochi sunt pleoapele , se uita stramb la ele si incepe sa traga de ele ( in momentu acele mi-a sarit mustaru) a spus sa le dau jos ca altfel nu trec itp , iam raspuns ca le dau jos sau nu tot acolo sunt pt ca e plastic si tot aia e , a inceput cu omologare etc , i-am spus ca pe cutia lor era o sigla RAR si am scapat de faza cu farurile si pleoapele.Ii prezint actu de omologare la geamurile ionizate , si imi zice sa trec pe la ora 11 mai odata cu masina dar sa-i las cartea masini acolo si talonu ca o rezolvam noi.Intr-un final ma intorc inapoi la 11 si cu stupoare imi da o hartie in mana din care reiese ca sunt respins pentru un lucru care nu il inteleg.Si daca cineva a mai patit asa ceva rog sa-mi spuna si mie cum s-a rezolvat.In talon si in cartea masini am trecut unde observati:Anvelope Optionale 185/70 R14 si masa maxima teh.Admisa 2350Kg.Astea erau trecute in talon si carte cand am cumparat masina , acu urma sa fac a 2-a verificare itp.Mi-a spus ca ce am eu scris in talon si carte nu e si in baza de date de la bucuresti si sa revin pe miercuri.Pun si un link cu o poza :http://img502.imageshack.us/content....563/itpgj8.jpgBart: I am through with working. Working is for chumps.
Homer: Son, I'm proud of you! I was twice your age when I figured that out.
Comment













Comment