50%,in general au folosit benzina cu plumb 50%,catalizatoare lovite30% si restul l-au dat jos ca au crezut ca trage mai bine,si l-au aruncat.
R A R - I T P
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Adica dai semnatura ca daca imi xxx aia motorul, nu au nici o vina..., el trebuie sa tina la turatiile alea aberante, care probabil la mers in gol nu le vede nici un diesel...interesant.
Interesant ca se stiu cazuri cu masini cu sub 100k km la bord si le-a luat naiba motorul la testele astea.
Spun cu tarie, pentru motoarele diesel, e un test greu...un test foarte greu d.p.d.v. mecanic, care daca-l trece, oricum i-a scurtat (deci e f posibil) viata cu cativa km.
Pe ce normative sunt bazate testele astea?
Si intreb inca o data, e cineva care poate sa raspunda cu dovezi (daca nu, nu-i nici o suparare): la fel se procedeaza si in alte tari? Germania, Franta...
Comment
-
In toate tarile civilizate din lume se procedeaza la fel,nu stiu in Irak cu se face.I.T.P. ul se face comform REGLEMENTARI SI NORME TEHNICE IN TRANSPORTURILE RUTIERE 1, mai pe scurt R.N.T.R. 1.Il am in computer dar nu stiu cum sa fac sa il pun aici,este pus de astia de la R.A.R. pe desktop,se deschide cu WordPad.Originally posted by Octavian___28 View PostAdica dai semnatura ca daca imi xxx aia motorul, nu au nici o vina..., el trebuie sa tina la turatiile alea aberante, care probabil la mers in gol nu le vede nici un diesel...interesant.
Interesant ca se stiu cazuri cu masini cu sub 100k km la bord si le-a luat naiba motorul la testele astea.
Spun cu tarie, pentru motoarele diesel, e un test greu...un test foarte greu d.p.d.v. mecanic, care daca-l trece, oricum i-a scurtat (deci e f posibil) viata cu cativa km.
Pe ce normative sunt bazate testele astea?
Si intreb inca o data, e cineva care poate sa raspunda cu dovezi (daca nu, nu-i nici o suparare): la fel se procedeaza si in alte tari? Germania, Franta...LOGAN-->
<--TOYOTA
Comment
-
ai drepttate, laur_cos, dar la fel de bine acel martor OBD poate indica o defectiune a sondelor lambda, ceea ce nu inseamna neaparat ca motorul nu mai respecta norma de poluare. oricum aprinderea respectivului martor implica o vizita la service pt diagnoza.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Cand se defecteaza sonda lambda nu mai corespund nici parametrii normei de poluare pe care trebuie s-ai respecte acel autovehicul ,pt. ca aceasta transmite date eronate computerului.Una dintre probele de poluare este si functionarea parametrilor lambda,care se obtin numai la turatie de peste 2000r/min si o temperatura de peste 80 grade celsius.Originally posted by csebalyn View Postai drepttate, laur_cos, dar la fel de bine acel martor OBD poate indica o defectiune a sondelor lambda, ceea ce nu inseamna neaparat ca motorul nu mai respecta norma de poluare. oricum aprinderea respectivului martor implica o vizita la service pt diagnoza.LOGAN-->
<--TOYOTA
Comment
-
Deci, in concluzie nu se aprinde, inseamna ca sunt corecte. Cam peste o luna vine itp-ul si sa stiu sa ma cert cu aia de acolo daca or sa-mi spuna ca nu corespund noxele.Am o mica problema, frana de mana nu prea mai tine jos, trebuie sa o trag mult ca sa nu plece usor de pe loc. La cat "dinti" trebuie sa tina frana de mana?
Comment























Comment