Probleme Tehnice Diverse La MCV

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Tehnice Diverse La MCV

    Ieri am condus un MCV 1.6 si am descoperit 2 probleme:
    1. Dupa un mers de o ora (viteza 80-120) am observat in bord doar 2 liniute pentru lichidul de racire,scazand de la 4,cat este normal.Mi s-a intamplat de 2 ori.Este termostatul defect?
    2. Daca virez pe loc,se aude un cârâit,ca si cum ar fii pietre intre roata si asfalt.In volan nu s-a simtit nimic.

    Vreau sa stiu care ar fi cauzele si solutiile pentru remedierea lor.

  • #2
    1. cel mai probabil este termostatul, dar citeste aici


    2. nu stiu

    Comment


    • #3
      incearca sa virezi pe loc undeva pe praf/nisip. daca nu se mai aude nimic esti ok. zgomotul tip "huruit" este perfect normal daca te afli cu volanul la capatul cursei. iti sugerez sa nu stai mai mult de 10-15 secunde cu el fortat maxim. presiunile prea mari din circuitul servo nu sunt prea sanatoase pentru caseta.

      Comment


      • #4
        Zgomotul incepe sa se auda imediat ce misc de volan,repet,doar cand masina nu este in miscare.
        Eu cel putin la a mea nu am constatat deloc huruitul despre care vorbesti cand volanul este la sfarsitul cursei.

        Comment


        • #5
          CataLiNNN ridica masina pe cric,asigura cu o capra,da roata jos si iutete la pozitia arcului sus ca sigur a sarit din locasu lui,de jos de pe amortizor nu sare

          Comment


          • #6
            huruitu' se aude ca intra in functiune pompa servo, e ca si cum ai da drumu la aerul conditionat si automat obtine o ingreunare, scade turatia si asa mai departe
            laureate 1.5l, albastru marin

            Comment


            • #7
              Am si eu o problema .. uneori imi trepideaza masina la relanti , dar trepidatia nu este rotunda .. de la benzina nu e ca bag numai benzina buna .. vreo idee ?

              Comment


              • #8
                @catalinnn: aşa am păţit şi eu şi după ce am uns tot ce era de uns şi făcea la fel, am dat roţile jos, desfăcut burdufurile de la casetă şi surpriză: gram de vaselină. Am gresat ambele părţi adică dreapta şi stânga şi s-a lăsat liniştea. Aşa a fost la mine... Încearcă şi acolo...

                Comment


                • #9
                  Salut!
                  De aproximativ 10.000 de km, MCV-ul (1,5 dci)are o bataie la motor,dar doar atunci cand este rece.Dupa ce s-a incalzit motorul, bataia dispare.
                  I-au facut baietii de la service testul la injectoare,motorul fiind cald,si au zis ca totul este in regula.
                  Care sa fie cauza?
                  Multumesc anticipat!

                  Comment


                  • #10
                    Probleme

                    am un logan MCV 1.5 dci si am orit sa pun combustibil si cind sa plec nu mai intra in viteze normal,schimbatorul statea ciudat si teapan,am incercat sa dau inapoi si intra a 5-a cred,am mai mestecat fotat si a inrat a 1-a dar in pozitia de a 2-a, ce sa fie stricat?

                    Comment


                    • #11
                      vreun cablu de la timonerie rupt
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • #12
                        Salutare

                        Sunt nou aici si nu stiu daca postez bine,dar va rog sa imi raspuntei daca aveti cunostinte despre:

                        Bagabontii mi-au spart masina,in sensul ca au fortat butucul cu o surubelnita sau o scula "speciala" care a facut ca acesta sa iasa afara(nu definitif,l-am pus cu mana la loc)
                        Problema este ca trebuie sa schimb tot sistemul,pastila este vizilbil deplasata incat nu trebuie sa te chinui sa reusesti sa o deschizi masina.
                        In fine accept orice sugestie,daca exista altceva mai bun(rezistent) ,unde se schimba,a mai facut cineva operatiune,etc.

                        Multumesc!

                        Comment


                        • #13
                          Daca ai inchidere centralizata eu te sfatuiesc sa itii anulezi butucul .. si mie mi-au spart masina anul trecut si am facut la fel ..

                          Comment


                          • #14
                            Da am inchidere dar nu prea vreau sa anulez butucul ,cheia de rezerva nu are(inteleg ca nu permite softul doua chei cu inchidere!!!),si din anumite motive o mai folosesc pe dreapta acum ,pentru ca pe stanga s-a stricat mecanismul si nu mai intra cheia.
                            Daca poti pune totusi o poza sa vad cum a iesit la tine sau macar doua trei cuvinte ce solutie ai folosit.Ai pus fibra ??

                            Comment


                            • #15
                              genti tabla

                              salut . nu stiu daca scriu unde trebuie , dar ma ve-ti intelege fiind mai nou in bransa . m-ar interesa patru jante de tabla pt un van . mersi mult.
                              Last edited by MihaitzaMCV; 28 September 2011, 16:47. Reason: Jante nu genti !

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google