Activare iluminare permanenta bord, backlight

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salutare , deci sa inteleg ca optiunea asta nu e activa din fabrica din cauza consumului marit de curent?
    Am facut reviziile in reprezentanta iar acum se termina garantia , la a treia revizie , parca nu as da 600 lei doar pe un schimb de ulei si filtru de ulei , pret
    dar de Euromotor Brasov, iar daca vin cu uleiul meu , manopera se modifica de la 17 euro + tva la 50 euro + tva , tare nu ?
    Se tarifeaza pentru asta 2 ore si jumatate , parca sunt cam umflate preturile astea , schimb doar atata din cauza ca masina are doar 8500 km in 3 ani.
    Dar la consumul de curent , cand mergi noaptea? nu ai bordul aprins?
    Zi buna tuturor .

    Comment


    • #17
      Nu
      Originally posted by Gil26 View Post
      I...au activat si afisarea temperaturii motor.....
      pentru că apăreau oameni cu idei cu texte de genul:

      Uitați am 111 grade C la motor, sau mai rău 1111 grade C
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • #18
        @ t0rquemada, argumentul este pueril (si ai mai spus asta de cateva ori) bazat pe o supozitie: "pentru că apăreau oameni cu idei cu texte de genul...". Apoi nu cred ca toti clientii Dacia sunt "oameni cu idei "(sa nu spun altfel) care spun ca "Uitați am 111 grade C la motor, sau mai rău 1111 grade C". Cand e bine definit ce reprezinta fiecare bara cred ca e limpede pentru toata lumea.

        Si as mai sublinia un lucru: Dacia a introdus aceste bare, apoi le-a scos, apoi le-a prevazut in soft la cele mai noi dar nu a activat aceasta functie de afisare a temperaturii. Denota putina inconsecventa.
        PS:Multe marci auto au afisare digitala a acestei temperaturi, iar clientii lor (cu idei sau fara) nu mai cred ca la motor au 1111 grade C.
        Last edited by Gil26; 1 March 2020, 21:34.

        Comment


        • #19
          E pueril dacă ți-ai luat Dacie ieri și nu cunoști epopeea pavelelor de apă și variația acestora, ce a culminat cu zeci de mii de mașini intrate în service și reparate pe garanție (aka pe banii tăi de producător), deci la următorul model Logan I ph2 au corectat-o iar la Logan II au reparat-o total prin lipsa afișajului=probleme nemanifestată=reducere de costuri.

          P.S. E limpede pentru toată lumea care citește manualul, 9 din 10 nu citesc. Cu ăia care nu citesc și vin și reclamă 111/1111 C ce faci ?



          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • #20
            Poti sa ai Dacie de ieri, dar daca citesti forumul vei cunoaste in cele mai mici amanunte epopeea pavelelor temperaturii lichidului de racire pentru ca cineva a tot narat-o de a lungul timpului de foarte multe ori.
            Ai o problema corectezi cauza pe garantie (aka pe banii tai de producator, si asa e corect sa iti repari greseala), apoi elimini efectul pe principiul ”mai bine sa nu stii” si ulterior il reintroduci intr-o forma ascunsa. Cum se numeste oare asta?
            Probabil ca ai si date\statistica cand sustii ca 9 din 10 nu citesc manualul, altfel e o alta supozitie. Si chiar daca sa zicem ca ar fi asa, important pana la urma e sa utilizezi corect produsul (masina), sa il intretii corespunzator si nu neaparat sa fi ”doctor” in manuale de utilizare (ca unii care doar se pretind a fi desi se pare ca si ei au lacune). Si pana la urma in manualul acesta pe care cu obstinenta il tot invoci sunt doar cateva lucruri mai importante, restul sunt lucruri generice, generale sau unele chiar inutile (pot da exemple destule) si ar fi bine daca ar mai fi revizuit din cand in cand, mai ales ca tot la vreo 3-4 ani apar modele noi.

            Pentru aia care nu citesc si vin si reclama voi explica putin altfel. In reprezentanta vine o blonda (evident ca nu a citit manualul) cu masina in garantie spunand ca vede ”multe bare” (daca nu are bare atunci a vazut rosu inaintea ochilor pe bord) si ea crede ca masina ”are temperatura”, vreo 11111111 grade C. Cei din reprezentanta vor verifica masina si daca totul este in regula ii vor explica frumos acest lucru si blondei, daca aceasta insista o vor trimite ”sa mai faca o tura” (si acum fara gluma, asta e un laitmotiv in multe reprezentante). Dar daca masina chiar are o problema (motor ”fiert si prajit”) si nu pot dovedi ca e din vina blondei sau se stie ca e o problema cunoscuta a acestor motoare, atunci o vor repara pe garantie si banii producatorului (evident avand si acceptul acestuia). Asta daca sunt de buna credinta, daca nu blonda va trebui sa sune prietenul avocat sau sa apeleze la celalalt de la ANPC. Si povestea se lungeste. Iar totul ar fi fost mult mai simplu daca afiseajul temperaturii era facut si pe intelesul blondei.
            Cam asta ar fi epopeea rescrisa.

            Am detinut masini cu tot felul de indicatoare, unele mai precise altele mai putin. Nu am stat cu ochii pe ele, dar vara la un drum lung din cand in cand mai aruncam cate o ocheada si la temperatura lichidului de racire. Dar ma rog, fiecare dupa preferinte.

            @ gigigrasu, in semnatura vad ca detii Easy-R TS4 si cam din aceeasi perioada cu a mea. Poti impartasi te rog cateva impresii despre masina, mai ales transmisie?
            Last edited by Gil26; 2 March 2020, 19:56.

            Comment


            • #21
              Buna seara la toata lumea.
              Cateva impresii despre masina.......
              Sincer sa fiu , eu personal chiar nu am ce sa reprosez la masina sata , sunt foarte multumit de ea , singurele optiuni care nu le-am luat pentru ca nu am crezut ca-mi sunt necesare sunt cotiera , volanul imbracat in piele si cruise control-ul . Repet parere personala . Altceva , despre transmisie , sincer am citit despre probleme la cutia robotizata pe care le-au avut alti colegi in special la variantele pe benzina , dar eu nu am avut nici o problema de genul asta , la viteza 1 si 2 are un pic de latenta , sau cum sa ma exprim , se simte cand schimba viteza , dar la treptele superioare nu se mai simte , iar daca in momentul cand se apropie schimbarea vitezei ridici un pic piciorul de pe acceleratie nu se mai simte acea schimbare de viteza . La drum lung si in oras e foarte comod de condus , pana acum nu am mai avut masina cu transmisie automata , probabil de aceea sunt atat de incantat . Acuma poate e devreme sa ma pronunt , masina nu are decit 8700 de km , vedem pe viitor daca vor aparea probleme cu ambreiajul , dar pana acum nu are nici un simptom din ce am citit si aici pe forum . La drum lung sau in daca urci , de ex. spre Predeal , motorul trage bine , nu se simte ca i-ar lipsi putere , cutia robotizata are 6 trepte , spre deosebire de cele manuale in 5 . Altceva nu prea am ce sa spun , a ba da , am vazut in configuratoru de la dacia ca au scos din dotari bordul luminat cu alb, cutia robotizata si cel mai urat dupa mine aerisitoarele centrale dreptunghiulare , de fapt nu chiar dreptunghiulare , rectangulare ,sau cum se numeste forma exact , alea chiar faceau bordul mai frumos .....
              Cam atat , o seara buna la toata lumea.

              Comment


              • #22
                Am activat CB la logan II din 2017 si temperatura lichidului de racire cu interfata OBDII pe USB si windows 10 x64 cu programul DTT4all. Ce mi s-a parut interesant ca, masina nu e prevazuta cu buton de start/stop (desi are locatia llanga frana de mana, doar trebuie decupata si eventual pus butonul) era activata. N-am inteles de ce. Si apropo, am cautat sa vad daca gasesc de unde sa activez iluminarea permanenta a ceasurilor de bord....dar nu am gasit, cel putin la aceast program (dtt4all)...Am reusit cu programul pyclip dar pe android pe windows am cautat si n-am gasit. Sigur este, daca a mers de pe android...mai sap....

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google