Salutare tuturor!
În februarie am fost nevoit sa schimb chiuloasa din cauza unei fisuri care provoca creșterea presiunii în vasul de expansiune și lichidul de răcire nu mai circula- lipsa căldură în habitaclu. Am luat o chiuloasa. Am rectificat-o, am schimbat simeringuri, ghiduri, am reglat tachetii (la service). Am pus un semering original la axul cu came și am avut surpriza neplăcută sa curgă ulei. Partea mai rea e ca mi-a făcut varza curelele de la distribuție. Am schimbat din nou semeringul, de data asta cu unul afrermarket. Pe moment nu a curs pe nicăieri. După 2 săptămâni și 300 de km....surpriza.....curge din nou.!
Ce ar putea fi?
În februarie am fost nevoit sa schimb chiuloasa din cauza unei fisuri care provoca creșterea presiunii în vasul de expansiune și lichidul de răcire nu mai circula- lipsa căldură în habitaclu. Am luat o chiuloasa. Am rectificat-o, am schimbat simeringuri, ghiduri, am reglat tachetii (la service). Am pus un semering original la axul cu came și am avut surpriza neplăcută sa curgă ulei. Partea mai rea e ca mi-a făcut varza curelele de la distribuție. Am schimbat din nou semeringul, de data asta cu unul afrermarket. Pe moment nu a curs pe nicăieri. După 2 săptămâni și 300 de km....surpriza.....curge din nou.!
Ce ar putea fi?






, capturile pe care le-am atasat sunt pentru un motor 1.5 dCi, am scris destul de clar asta "... iti atasez totusi cateva capturi pentru un 1.5 dCi ales la intamplare ...", dar eu nu inteleg "sensul"
postului tau
, asa cum ulterior a precizat initiatorul "mașina este din 2007, 265000 km" si poate avea un cod motor 

Comment