Montat Diverse !!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Razvy View Post
    clar e si altceva pe langa sonda.
    Dar.... poza aia e editata. Nu mai laudati atat baiatul pana nu posteaza ceva concret.
    Poze, un mini-tutorial, "chestii" folosite, etc.
    Este ediata,sa nu se vada km
    Martorul incepe sa se aprinda prima data cind ajunge nivelul la 800gr si asta o face in curbe,la frine,in panta........nu este ceva special,este o simpla sonda de nivel,luata de pe o masina straina.Si cind ajunge in jur la 500gr,ramine aprins pina la completarea lichidului!!

    Comment


    • #17
      Da este practica aceasta optiune, insa daca tot ai facut asta, ti-ai activat si optiunea pornirea automata a stergatoarelor la spritarea lichidului, a si ti-ai montat spritatoare Logan 2 tip evantai'?
      sigpic

      Comment


      • #18
        Originally posted by RYCHY88 View Post
        Da este practica aceasta optiune, insa daca tot ai facut asta, ti-ai activat si optiunea pornirea automata a stergatoarelor la spritarea lichidului, a si ti-ai montat spritatoare Logan 2 tip evantai'?
        Pornirea automata a stergatoarelor la spritarea lichidului am activat-o binenteles.Spritatoarele nu le-am schimbat inca,daca am timp sa caut pe undeva,le schimb si alea.

        Comment


        • #19
          Baga niste poze "reale" cu ce si cum ai mesterit.
          "Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal" - PARAZITII

          Comment


          • #20
            si mie imi place,dar vreau mai multe detalii despre cum si ce trebuie facut...
            http://www.loganclub.ro/forum/album.php?albumid=910

            Comment


            • #21
              Ce este mai complicat.Se cauta un semn/martor strop gel,se decupeaza in bord si se lipeste martorul respectiv,trebuie decupat si lipit sa aibe aspect.Mai trebui cautat o sonda de nivel pt strop gel,de la dezmembrari de undeva si sonda respectiva nu trebui sa depaseasca lungimea de 10 cm.Atentie,de unde gasiti sonda,sa va uitati sa aibe sistem de prindere pe vas,gen piulita de plastic.Va trebui sa cumparati vasul acela cu totul,pt ca va trebui sa decupati sistemul de prindere de pe el si sa il adaptati la vasul de pe logan.Pe urma cu instalatia este mai usor.
              Mai trebui o dioda 1N4 un fir de la o mufa de disketa,care va veni conectat in ceasurile de bord si o rezistenta pina in 1kohm,eu am folosit una de 900ohm.
              Resistenta vine lipita in ceasurile de bord,pt a limita curentul pt ledul SMD.
              O sa desfac in curind ceasurile de bord din nou,pt ceva finisaje la acel martor si am sa fac poza unde vine lipita acea rezistenta

              Comment


              • #22
                Cand faci poze, fa si la vasul de "zeama" sa vedem cum ai prins sonda.
                Tu de la ce masina ai luat sonda respectiva?
                "Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal" - PARAZITII

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google