Dacia Logan MCV-2013-pareri,comentarii,sfaturi,etc.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Detin un MCV pe GPL cu 15000km la bord.
    Masina merge ok dupa cateva incursiuni la service dar au mai ramas cateva mici problem:
    Cand comuta dupa gaz pe benzina si invers, se intrerupe motorul
    la plecarea dupa loc dupa ce pornesc motorul are mici variatii ale acceleratiei
    cand merg la viteze de peste 100km/h, zgomotul motorulului este de nesuportat.
    Uneori, dupa ce dau la automat, se opreste imediat motorul. Mai ales daca misc volanul.

    Pe autostrata la 120km/h scot cam 8% pe GPL. In oras 10% pe gpl.

    Este o masina puturoasa dar am luat-o in cunostinta de cauza. Aerul conditionat este destul de bun.

    Numai bine.

    Comment


    • #47
      Cell sa inteleg ca mcv-ul tau e cu gpl de fabrica? Intreb asta pt ca eu am montat renuntand la garantie cel mai ieftin gpl din Romania si nu am avut nici o problema din cele descrise de tine. Cat despre faptul ca e puturoasa...Eu zic sa mergi mai turat si o sa descoperi ca merge mai rezonabil. Evident ca din 1200cmc fara turbina nu poti avea cuplu prea mare dar eu zic ca se comporta decent..

      Comment


      • #48
        Da, este montata din uzina. Mai am o masina cu gaz montat separat si merge foarte bine. Imi dau seama numai dupa ledul indicator. Injectoarele nu se aud. Asta parca este tractor cand tancane injectoarele.

        Mai bine faceam si eu ca tine.

        Comment


        • #49
          Mi-as permite sa va dau un sfat:folositi cu incredere Metabond MEGALENE in proportiile indicate de distribuitor(pentru asta intrati pe site-ul www.metabond.ro,cautati produse Metabond si apoi METABOND MEGALENE,cititi instuctiunile si folositi-l conform recomandarilor.Eu l-am folosit cu succes pe Mazda 2,atv CF MOTO precum si motocicleta SUZUKI GSX 650F si rezultatele au fost mai mult decat multumitoare).Rezultate reale obtineti dupa un rulaj de min.300km.Tineti-ma la curent cu rezultatele obtinute,daca decideti sa utilizati Metabond.Va urez succes !

          Comment


          • #50
            Cred ca ai gresit site-ul cu reclama la MATABOND. Logan-urile merg foarte bine fara. Nu le compara cu SUZUKI.

            Comment


            • #51
              Se spune METABOND si nici vorba de reclama,nu asta era intentia mea.Intr-adevar Loganul nu se compara cu Suzuki,dar ca si fapt divers,am folosit produsul de mai sus pe Hyundai H1,Hyundai Santa Fe,Ford Ranger si intotdeauna rezultatele au fost mai mult decat multumitoare.In rest fiecare procedeaza cum considera de cuviinta.
              RESPECTE!

              In completarea celor afirmate mai sus prezint si urmatorul material,pentru cei dornici sa incerce produsul: Metabond Megasel Plus rezolvă numeroase probleme ce apar în timpul depozitării, transportului și arderii combustibililor. În practică se amestecă motorine de diverse tipuri și proveniențe, ceea ce influențează în mod negativ stabilitatea acestora, ducând la descompunerea lor, la formarea de nămoluri, la înmulțirea bacteriilor și la scăderea capacității calorice a acestor combustibili. Duzele de injecție colmatate, conductele infectate, filtrele și pompele murdare scad randamentul și cresc cheltuielile de întreținere. La motoarele diesel sunt frecvente și problemele cauzate de coroziune, formarea ruginii, a acizilor precum și apa în combustibil.

              Metabond Megasel Plus conține componenții valoroși necesari pentru soluționarea eficientă a problemelor enumerate. Datorită efectului de superfinisare a Metabondului, suprafețele care sunt în contact vor asigura o etanșare foarte bună, în acest fel puterea motoarelor va crește considerabil, va crește și durata lor de viață. Prin realizarea unui regim de pulverizare-dozare adecvat va crește de asemenea eficiența duzelor de injecție. Chiuloasa va fi unsă corespunzător iar picăturile de apă vor fi îndepărtate din sistem. Megasel Plus arde practic fără cenușă (nu conține metale și substanțe anorganice) este compatibil cu toate felurile de combustibil pe bază de hidrocarbură și nu se poate extrage din amestec.

              Megasel Plus împiedică formarea de calamină, scade procentul de gaze arse incomplet (fumul de diesel) și celelalte gaze nocive emise.

              Domenii de utilizare:

              În primul rând este destinat motoarelor diesel cu ardere internă pentru tratarea combustibilului și sistemului de alimentare cu combustibil, inclusiv motoarele diesel cele mai moderne cu injecție directă. Poate fi folosit la turbine diesel, arzătoare cu motorină, motoare diesel cu ardere internă.

              Avantajele folosirii:



              • mărește cifra cetanică cu 8 %

              • înbunătățește arderea, mărește puterea

              • produce o economie de combustibil de 5-15%

              • scade cheltuielile de întreținere, scade uzura

              • scade cantitatea de gaze nocive emise

              • ușurează pornirea la rece

              • unge chiuloasa

              • curăță toate conductele de alimentare cu combustibil

              • împiedică depunerea de calamină

              • dizolvă depunerile de pe supape

              • este anticoroziv, împiedică formarea ruginii, mărește durata de viață a sistemului de alimentare cu combustibil

              • neutralizează acizii

              • împiedică formarea gheții

              • păstrează efectul de control al emisiilor.

              Mod de utilizare:

              La alimentare la fiecare 10 litri de motorină se va adăuga 6-9 ml în rezervor înainte de alimentare. Efectul complet de curățare apare după folosirea a 250 litri de combustibil tratat. Mărirea cifrei cetanice cu 8 % se realizează la adaugarea a 9 ml de Megasel Plus la10 litri de motorină. A nu se folosi la combustibil biodiesel pur! ! La combustibili minerali sau amestecuri cu biodiesel se folosește doar dacă procentajul acestuia nu depășește 10%! Scăderea punctului de soldificare poate fi atinsă prin adaugarea de petrol.

              Termen de garanție: Fără deschiderea ambalajului nelimitat. După deschidere termenul de garanție este 2 ani.

              Atenție:

              Metabond Megasel Plus este inflamabil, de aceea trebuie evitat contactul direct al produsului cu focul deschis!
              P.S.Am folosit produsul acum cativa ani(2007)si pe LOGAN MCV 1.5DCI,85CP,si am obtinut un consum de 4,73l/100km pe ruta Cluj-Constanta in conditii de rulaj sportiv si cu masina plina(5 persoane +bagaje).Concluziile le poate trage fiecare,dupa cum doreste.
              RESPECTE!
              Last edited by ovidiumaja; 19 November 2014, 09:15. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #52
                Prima anomalie aparuta din senin(in timp ce rulam cu masina la cca 30km/ora.
                Km la bord 11300,indicatorul de servisare indica ramasi pana la revizie 1200km in conditiile in care revizia trebuie efectuata la 15.000km?
                A doua anomalie si cea mai importanta:s-a aprins la bord martorul de supraveghere gaze de esapatie si ramane aprins tot timpul,cata vreme functioneaza motorul.Cartea tehnica spune ca fiind posibil imbacsirea filtrului de particule,dar,pentru curatire am parcurs pe autostrada cca 100km cu motorul turat la 3000 rot/min constant-efect zero.Astept sa vina luni si sa vad ce diagnosticheaza specialistii de la reprezentanta.
                Cunoasteti careva care ar putea fi problema,repet,in conditiile in care masina are doar 11300km rulati?Multumesc anticipat.

                Comment


                • #53
                  Ai trecut printr-o apă (baltă) ceva mai mare recent cu maşina? Martorul STOP este aprins şi el?
                  O poză cu bordul ar fi totuşi binevenită.

                  Comment


                  • #54
                    Ai dCi cu OCS(oil control sistem) care are poate influenţa km până la revizie.

                    OCS "ştie" cum ai mers cu motorul (sarcină, turaţie, altitudine etc) şi în calculează gradul de uzură al uleiului după care dă alarma.

                    X52 nu are martor STOP, îl are pe cel de defecţiuni electronice.
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • #55
                      Nu am trecut niciodata prin apa mai adanca,exceptand eventualele balti formate pe sosea in timpul ploilor.Cand s-a produs evenimentul rulam pe asfalt uscat in oras martorul aprinzandu-se in timpul mersului-si a ramas aprins permanent.Probabil ca s-a intamplat asta,pentru ca eram prea multumit de comportamentul masinii.
                      Last edited by ovidiumaja; 22 November 2014, 20:39.

                      Comment


                      • #56
                        Te-am întrebat acest lucru, deoarece şi eu m-am confruntat cu aceiaşi problemă când mi s-a aprins martorul antipoluare şi cel de STOP în timpul mersului. Am fost în Service unde s-a pus pus tester-ul pe maşină, prilej cu care s-au şters erorile respective, s-a efectuat probă de drum după ştergerea erorilor şi s-a pus din nou tester-ul pe maşină pentru verificare suplimentară, rezultatul a fost că am parcurs de atunci peste 8.000 de kilometri, fără niciun fel de probleme, martorii nemaifăcându-şi deloc simţită prezenţa.

                        Mai multe detalii, inclusive poze găseşti în link-ul de mai jos (începând cu post-ul 489).
                        Îţi doresc să fie şi la tine doar o alarmă falsă.

                        Comment


                        • #57
                          Mulumesc mult pentru dorinta de ajutor.Am citit postarea indicata si pot spune ca aproape la fel mi s-a intamplat si mie cu singura diferenta ca eu nu am trecut prin nici o balta si am aprins doar martorul control gaze esapament.Am dorit sa incarc si niste poze cu bordul dar nu am reusit inca.

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by ovidiumaja View Post
                            Multumesc mult pentru dorinta de ajutor.
                            Cu multă plăcere, la urma urmei acesta este şi scopul forumului, să ne împărtăşim unul altuia din experienţele avute.
                            Baftă şi să ne spui cum s-a rezolvat.

                            Comment


                            • #59
                              Ei bine In afara de oarece ezitari la pornire, dar asta se intampla rar, mcv-ul meu functioneaz ireprosabil.Asa ca instalatia gpl after market a fost o idee buna.
                              Am uitat sa precizez ca la primul schimb de ulei am pus metabond, am 10 ani de cand folosesc asa ceva la toate masinile iar in combustibil pun metabond in mod constant.
                              Cat despre problema ta, de asta am evitat eu sa iau un diesel si am optat pt benzina si GPL. Benzinarul mereu are mai putine probleme. Revenind la subiect ...am facut prima pana. E un chin sa ridici masina cu cricul conceput de Dacia. Cine o fi avut ideea cretina sa faca manivela la cric in felul asta merita impuscat. O sa pun un cric hidraulic in masina pt asemenea situatii.

                              Comment


                              • #60
                                Ampt-multumesc pentru urare citro-vad ca folosesti METABOND la toate masinile.Daca ai 10 ani de folosinta,concluzia este una singura.Cand am postat sfatul de utilizare a acestui produs,doream sa ofer posibilitatea si altor persoane interesate sa beneficieze de calitatile si proprietatile lui,nicidecum ca reclama,in conditiile in care nu am nici un avantaj direct din acest lucru,doar satisfactia de-a furniza o informatie utila.

                                Am fost azi cu masina la reprezentanta Dacia din Gluj si mi s-a facut testul complet al functionarii.Totul este corect cu singura specificatie ca,datorita rulajului preponderent in oras(peste 80% din totalul km rulati)si a rularii cu motorul subturat,se impune efectuarea unui drum mai lung in afara localitatii cu turatia motorului constanta in jurul a 2500-3000 rot/min si ceva timp pentru autocuratarea filtrului de particole(testerul indica 18g particole de cenusa).Sper ca acesta sa fie remediul problemei mele.
                                Last edited by ovidiumaja; 24 November 2014, 14:21. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google