MCV DE LA 5 LA 7 Locuri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • MCV DE LA 5 LA 7 Locuri

    salutare prieteni ,am schimbat de curind loganul meu berlina cu unul break cu 5 locuri, am cumparat de la dezmembrari si cele 2 locuri din spate, acum are 7locuri (cu centuri cu tot) ,AS VREA SA LE TREC SI IN CARTE,TALON . STIE CINEVA CIT COSTA ?CE ACTE TREBUIE SA AM??

  • #2
    La RAR te lamuresti cel mai bine.
    Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

    Comment


    • #3
      Intrbarile sint pentru cei care au facut schimbarea asta. Daca nu sti nimic despre subiectu asta mai bine nu comentezi.

      Comment


      • #4
        Esti cam nervos_bea un ceai se tei! Era o sursa sigura..dar daca nu doresti ajutor vaya con Dios!
        Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

        Comment


        • #5
          De la 5 la 7 nu implică doar 2 scaune, sunt o groază de verificat și schimbat, inclusiv la suspensie.

          Cum în CIV și Certificat scrie clar 5 locuri, clar treci pe la RAR.
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • #6
            asa e trebuie, sa trec pe la rar sigur,nu stiu ce o sa verifice in afara de scaune si centurI? si cit o costa ? si daca se poate schimbarea asta?

            Comment


            • #7
              Ceva îmi spune că MCV cu 7 are altă omologare, deci doar dacă se uită pe ovală și sau partea de sus a CIV-ului se vede că nu e de 7 locuri.

              Dacă e cu 7 intră în altă clasă de impozitare/RCA.

              Modificări: arcuri/amortizoare, punte spate, posibil altă pompă de frână(chiar dacă are abs) etc etc.

              Cu dialogys în față stai și verifici mcv5 și mvc7
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • #8
                Raspunsul meu se bazeaza doar pe ceea ce am citit pe internet.
                -RCA nu este diferit in ce priveste nr de locuri decat dupa 9 locuri.Daca auto va fi destinat transport tip taxi se claseza in alta grupa de asigurare. Si verificarile Itp vor fi mai dese si cu alte costuri.
                -Impozitul auto se calculeaza in functie de capacitatea cilindrica. Desigur daca va fi destinat transport de tip taxi se claseaza in alta grupa de impozit.
                -Si RCA si Impozit auto vor fi diferite daca auto este trecut pe Persoana Juridica.
                informatiile le-am gasit aici de ex:
                (1) Impozitul pe mijloacele de transport se calculeaza in functie de tipul mijlocului de transport, conform celor prevazute in prezentul capitol. AC21-3 (2) In cazul oricaruia dintre urmatoarele autovehicule, impozitul pe mijlocul de transport se calculeaza in functie de capacitatea cilindrica a acestuia, prin inmultirea fiecarei grupe de 200 cm^3 sau fractiune din aceasta cu




                Despre modificarile auto.
                Sfatul meu este sa consulti lista RAR cu firme care sunt agreate pentru modificari constructive interior/exterior. Aceasta lista este pe saitul RAR.
                Am sa dau un exemplu banal. Folia pe geamuri o poti pune tu, dar RAR spune ca daca vrei sa fii 100% legal trebuie sa montezi aceasta folie in atelier autorizat RAR pentru montaj.
                Despre modificari sunt ceva paragrafe in codul rutier.
                Desigur poti spune ca ai respectat intocmai pozitionarea scaunelor si centurilor de siguranta.
                Dar ceea ce poate nu stii este ca un banal surub si piulita in functie de structura lor constructiva conteaza in ecuatia montajului iar cineva trebuie sa raspunda. Atelierul de montaj care face modificarea pune o stampila ,emite un document de modificare ,isi asuma responsabilitatea,da o garantie ,iar cu ele te prezinti la RAR pentru omolgarea modificarii.
                Iti doresc succes la omoloare.
                Te rog sa fii amabil si sa pui pe forum etapele si formalitatile prin care ai trecut pentru aceasta modificare. In felul asta si ceilalti vor stii drumul de parcurs.

                Comment


                • #9
                  Am fost la rar au zis ca scaunele trebuiesc montate numai intrun servis dacia .si ca taxa de omologare e in jur de 800 ron .cred ca nu merita atit timp ca nu le folosesc prea des.am facut geamurile fumuri.sint putine sanse sa te opreasca si sa te verifice citi ai in masina.cred ca e mai mica amenda decit omolgarea rar.

                  Comment


                  • #10
                    poti sa ne spui o lista cu ce ai facut mai exact pentru a monta al treilea randuri de scaune? sant si eu interesant sa imi montez

                    Comment


                    • #11
                      in primul rand la primul control al militiei rmai fara talon, ca masina nu corespunde faptic cu ce e in acte (7 locuri fizic, versus 5 locuri scriptic). apoi iei amenda clasa III, intre 6 si 8 puncte. in prima faza, talonul ti-l recuperezi de la RAR, contra unei taxe modice, cand te prezinti cu masina cu 5 locuri. dac aai "bafta" sa te incalte astia de 2 ori intr-o luna, mai bine omologhezi masina cu 7 locuri si iesi mult mai ieftin.
                      Last edited by Seba; 13 October 2016, 09:30. Reason: Automerged Doublepost
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #12
                        cel mai rau scenariu ar fi sa intre cineva in spate... sa fii acuzat de omor din culpa...

                        Comment


                        • #13
                          vad ca omul n-a mai dat nici un semn de ceva vreme, presupun ca vorbim degeaba...
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #14
                            SCUZE COLEGI PT INTIZIERE ,pt colegul care a intrebat cum am facut schimbarea :
                            -sub mocheta in spate sint niste gauri care au o piulita ,in care se monteaza 2 suporti in care culiseaza bancheta cind o rabatezi e pe principul balamalei ,mai are un support in care se blocheza bancheta cind o ridici
                            -am desfacut plasticile de la stilpi si am prins centurile,au gauri din fabrica in caroserie in care se prind centurile
                            -bancheta si centurile m-au costat 300lei
                            -in legatura cu ce a zis colegul cu politia stai linistit gindestete de cite ori te-a oprit si sa uitat in masina orcum no folosesti zilnic o folosesti de citeva ori pe an
                            -eu cred ca merita investitia poti sa pleci 2 famili leler la un gretar ,intr-o excursie eu pt asta am pus bancheta
                            -in legatura cu siguranta e la fel si cu 5 locuri si cu 7 locuri ,eu am luato cu un cirlig asta doar la loviri usoare e bun restu doamne fereste.

                            in legatura cu omologarea:
                            -am fost la rar la Pitesti am intrebat la ghiseu a zis ca nu stie exact cit e taxa ar fi in jur de 800lei
                            -si ca trebuie montata numai in servis dacia sa vin cu factura de la servis si cu factura de la bancheta si calculeaza ea,dupa care tot ea zis ¨MERGI LINISTIT CA NU SE UITA GARCEA PE TALON CITE LOCURI AI¨
                            Last edited by adi xxl; 13 October 2016, 21:02. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • #15
                              Da, dar se poate uita la geamurile spate, la 5 locuri sunt fixe, la 7 locuri se pot deschide.

                              O banchetă și 2 centuri nu e totul, suspesia spate e diferită(arcuri mai dure) lista poate continua.
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google