Pareri Posesori Logan 1.2_16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    stu, oricum e perfecta pentru oras, fiind gandita cam pentru asta...eram doar curios cine ar castiga la o liniuta ca desi 1.4 e mai mare, valvele sunt mai batranesti ) si din ce stiu eu 1.2 are aceasi cutie care e pe 1.6...e mai sprintena putin la schimbat...
    sigpic

    Comment


    • #47
      daca-i pui lu' 1.2 cutie jh1 o omori de tot? adica va mai trage? sau care-s marile diferente intre jh1 si jh3? ca si asa ai mai putea cobori consumul. daca tot conduci batraneste si la consum, macar s-o faci pana la capat.

      Comment


      • #48
        Ai rapoarte destul de scurte la 1,2. Practic te trage sa le schimbi relativ repede.
        Mai am o masina cu motor de 1,1 pentru oras. Consumul e cam cu 25% mai mic decit la Dacia, iar daca e sa ma intrebi cum se misca e mult mai agila decit Loganul. Ce trebuie spus este greutatea ei -860kg. Cutia o ajuta iar foarte mult si are doar 55cp.

        Comment


        • #49
          nu conteaza cati cai are daca mergi prin oras. cuplu decent la turatie mica => putere mica. poate avea cuplul loganului de 1.4 de ex, dar la turatii mai mici, deci o putere mai mica, fiind la fel de sprintena. sau chiar mai sprintena dupa cum zici, daca o ajuta si rapoartele si greutatea.

          Comment


          • #50
            Ai uitat de cutia de viteze.

            Comment


            • #51
              "rapoartele" [cutiei de viteze].

              Comment


              • #52
                Cutia de viteze si rapoartele din interior.

                Comment


                • #53
                  cutia nu e facuta pentru sportivitate...e cel mai bun compromis intre consum redus si fiabilitate...asta nu inseamna ca e cea mai buna combinatie cu motorul, dar e cea rentabila din toate punctele de vedere..n-o ajuta nici faptu ca e destul de inalta, plus fiind motoare de turatie tre sa schimbi des..oricum cei care au gandit combinatia asta pe logan sunt totusi niste ingineri cu inteligenta ridicata si nu cred ca cineva poate sa scoata ceva metode de eficientizare a consumului spectaculoasa..max sa umbli la el sa l resoftezi sau ceva si sa scoti cu juma de litru mai putin...dar iar nu e bine ca ii reduci durata de viata...deci zic ca asa cum vine el, e cea mai buna solutie
                  sigpic

                  Comment


                  • #54
                    Acum depinde si cine face modificarile. Daca exista oameni priecputi care fac modificari ale electronicii si softului priceputi se poate sa faci ceva bun in sensul asta.
                    Chiar l-am rugat pe un coleg de aici sa-mi faca un tuning de soft care sa reduca (virgula) consumul, micsorind sau limitind viteza maxima sau viteza pentru oras. Mi-a spus ca nu exista tuning eco.

                    Comment


                    • #55
                      exista, bineinteles, si mape injectie pentru consum redus si noxe reduse. dar intradevar sunt foarte rar cautate, si probabil colegul asta le ia deja facute de la altii, nu le face el.

                      Comment


                      • #56
                        Unde exista?
                        Vreau si eu asa ceva. Sa merg cu maxim 50km/h in oras si afara cu 100km/h.

                        Cum iar ar fi eficient ca atunci cind stai cu motorul pornit sa ai alimentare doar pe 2 cilindri. Si de aici ai mai avea de cistigat putin. Si adunate toate s-ar simti la buget.

                        Comment


                        • #57
                          acu ori vorbesti aiurea ori iti bati joc.

                          motoarele sunt optimizate de producator sa aiba emisiile mici si de asemenea, intre consum si putere s-a ales consumul, in cazul logan-ului [a se vedea etajarea cutiilor de viteze]. se poate merge in ambele directii de obicei, si inspre putere mai mica si consum mai mic, si inspre putere mai mare, consum mai mare. problema la Logan e ca motoarele pe benzina sunt la limita greutatii masinii si practic castigul de putere ajuta motorul sa traga mai usor greutatea masinii. si de aici si consumul mai mic. dar nu acelasi lucru se intampla de exemplu la un M3 daca-i faci chip tuning.

                          nimeni n-o sa te lase in 2 cilindrii, stai linistit. nu c-ar fi vreo problema, service-uri sunt cu gramada.

                          Comment


                          • #58
                            nu radeti de faza cu doi cilindri/pistoane...de fapt, deja se implementeaza pe masini faptul ca in momentul in care sa ai nevoie de putere sa folosesti doar doi cilindri sa obtii tot momentul motor si implicit toata puterea mai repede daca ai nevoie la o depasire sau ceva...mazda 3 are implementat ceva de genu..si doua pistoane la relanti ar fi crima curata, pentru ca in doi timpi la relanti functioneaza foarte neregulat...
                            sigpic

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by baban sergiu View Post
                              saluate... prima data trage un pik aici cu ochiu...http://www.carfolio.com/specificatio...ar/?car=164120
                              si apoi mai vb de motorul de 1.2 vs 1.0
                              d.........................................
                              lasa ca pun eu gaz pe 1.2 si apoi o sa vad consum si cat costa )
                              Ptui drace! cu cat mai mic, cu atat la nervos, inuman

                              Comment


                              • #60
                                Doamne ajuta ca nu se vinde asa ceva in Romania. am fi vazut proprietari dandu-si foc in fata reprezentantei Dacia-Renault.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google