Pareri Posesori Logan 1.2_16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu stiu cum e la 1.2, ca nici pana acum n-am condus un logan 1.2, doar un sandero 1.2 la inceput si asta asa cu 40 la ora, de la adras dr. taberei pana pe sibiu si inapoi.
    Dar la a mea de 1.4, treapta a cincea e lunga, da' scurta
    Adica a cincea nu continua de unde a ramas a patra...cu a patra o duc peste viteza maxima si pana la limitare, iar cand ii dau a cincea practic da in nas si ramane turometru 'sudat' in vreo 4000 ture
    Keyboard error or no keyboard present.
    Press F1 to continue or DEL to enter setup...

    Comment


    • Nu motorul e galagios, ci doar antifonarea e precara.

      Deja de la 110 tre sa ridici tonul sa te intelegi cu ceilalti din masina. Insa asta nu e valabil doar la motorizarea asta.

      In fine, exista fel de fel de tutoriale despre cum poti sa mai reduci din decibelii din exterior.

      Intr-adevar, o croaziera la 90km/h e cat se poate de decenta si placuta. Mai sus de atat, se schimba datele problemei.
      sigpic

      Comment


      • tr6 e ca pinionul de dizal de tr5 pus pe benzinare. 1.4-le l-ai omorat cu pinionul ala, la gfel si tr6. megane 1.6 110cp are 6 trepte sin a 6-a are tot 110km/h, ca loganul in tr5. ala are 150Nm la 3800-4000rpm, voi cu 1.2 aveti vreo 105-110Nm la aceeasi turatie, deci va lipseste cam jumatate din "smaga" motorului, dar vreti acelasi rapoarte, ca doar motorul trage, nu? la 170 inca mai aveti pedala...si-n plus, mai faceti si ceva economie. de ce nu va intrebati in primul rand de ce nu s-a pus cutia standard de logan pe motorul asta, apoi ganditi-va la tr6.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • am eu pinion tr. 5 diesel pe 1.4. clar n-are nici o vlaga, dar la viteze de 120 este suficient de silentioasa fata de inainte la 110. auzi doar vantul. oricum s-a dus demarajul pe tr. 5 pe apa sambetei. pe un 1.6 in schimb cred ca e numa' bine.

          Comment


          • [QUOTE=adaniel69;960249]bine, poate nu am facut comparatia potrivita!
            skoda fabia are circa 1100 kg masa proprie si are motor 1.2 cu 60cp! [QUOTE]

            Poti sa uiti de motorul 1.2 in 3 cilindrii de la Skoda, VW Polo si Seat Ibiza si poti sa te feliciti ca ai Logan 1.2 cu "toate" cele 4 pistoane active. Nu ai vrea sa stii ca in oras, Skoda aia in 3 cilindrii, consuma mai mult decat Loganul tau. De asemenea pe serpentine in urcare nu ai vrea sa fi in Skoda aia cu 3 pistoane. In rest, e posibil sa consume 0,0X ml/100 km mai putin decat tine la mers constant pe drum drept la 80 sau 90 km/h

            In privinta zgomotului, problema nu este motorul ci insonorizarea lipsa - asa cum au spus si ceilalti
            Last edited by ion_R5; 16 May 2011, 14:27.

            Comment


            • Nu se poate aplica un isonorizant peste ce are ea deja dat?
              Cel care conduce masina ca dracu, are toate sansele sa ajunga acolo.

              Comment


              • Se pune dynamat in habitaclu, sub presuri....sau pe unde e nevoie.
                sigpic

                Comment


                • Da antifon din ala clasic care se aplica cu pensula nu se poate aplica?Numai la 1.2 este antifonarea proasta, sau la toate?
                  Cel care conduce masina ca dracu, are toate sansele sa ajunga acolo.

                  Comment


                  • Era vorba de izolare fonica. Pentru aia e dynamat.

                    Ce zici tu acolo e protectie anticoreziva.
                    sigpic

                    Comment


                    • @razvan: Ce te-a facut sa pui pinion de diesel , si ce avantaje/dezavantaje ai ?

                      Comment


                      • zgomotul si vibratia de la 120km/h, care au disparut, consumul ceva mai bun pe viteza 80-100km/h. este mult mai silentioasa la 100/h, cam cum era stock la 80..pierzi ceva la demaraj, si parca se chinuie mai mult cand urci in viteza. oricum cu remapare, gaz si filtru este pe tr. 4 cum era cand era stock-stock. consumul cel mai bun pe tr. 5 l-am avut cand era doar remapata si filtru, dar de la 100/h urca vertiginos consumul comparativ cu acum(peste 3000 de ture, acum am 2500).

                        Comment


                        • Este vreo diferenta de isonozare intre modele / motorizari?
                          Cu ce baterie vine echipata masina?
                          Nu obtii performante mai bune daca la 1.2 16V pui un pinion de 1.4 la tr 5?
                          Last edited by condaru321; 16 May 2011, 20:33.
                          Cel care conduce masina ca dracu, are toate sansele sa ajunga acolo.

                          Comment


                          • probabil. trebuiesc studiate rapoartele pinioanelor de la tr.5. diferenta intre stock de 1.4 si diesel este de 4 dinti.

                            Comment


                            • Azi o sa fac o verificare sa vad cate turatii/min sunt la 100 km/h.
                              Cel care conduce masina ca dracu, are toate sansele sa ajunga acolo.

                              Comment


                              • A disparut varianta Prestige?M-am uitat pe configurator si nu mai se poate bifa.
                                Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google