Pareri Posesori Logan 1.2_16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Intr-adevar, la mine era dat pe reciclare, l-am trecut pe admisie aer rece din afara si acum nu se mai aburesc. Cat despre caldura, rosu la maxin, iar la viteza de obicei la 1 cand sunt singur, iar cand sunt cu cel mic in masina la 2. In mod normal o tin la picioare si parbriz.

    @CSH sa stii ca nu intra foarte mult aer rece de afara. Acum depinde, cred, si cat de frig este afara.

    Inca odata multumesc de sfaturile oferite.

    Comment


    • @suhoiviper

      Sau iti cumperi o solutie speciala pentru dezghetat parbrizul, pulverizezi pe gheata formata, astepti 2-3 minute si se ia direct cu stergatoarele. Nu mai este nevoie sa te chinui cu racleta.

      Comment


      • Originally posted by sumedreacris View Post
        ciudat e ca apare chestia asta numai la motoarele euro 5 si in 16v...de ex la motoarele mai vechi euro 4 (1.4 de ex) nu prea am auzit pe nimeni sa se planga de asa ceva

        poate fi si o problema de soft (legat de temperatura) pe langa calitatea benzinei
        Si a mea 1.4 10.000km mi-a murit o data asa.Am pornit-o, mi-a fluctuat imediat turatia dupa care a murit.Aveam benzina de la vreo 3 pompe diferite.

        Comment


        • Astazi: comutatorul de directionare a aerului pe pozitia parbriz.

          Comment


          • ce ar trebui sa intelegem din postul #1099?
            s-a bulit comutatorul?

            Comment


            • Este vorba despre comanda (mecanica) de repartizare a aerului pentru dezaburire: cursorul este pozitionat in fata reperului parbriz.

              Comment


              • Originally posted by CSH View Post
                Chiar, ce trebuie sa fac pt dezaburirea geamurilor ?
                La ce temperatura sa fie ? (de la albastru inspre rosu) ? Sa dau la aer doar din interiorul masinii, sau din exterior ? Iarna este frig, si vreau caldura, nu am chef de AC, deoarece daca se dezaburesc, sigur dupa ce se incalzeste se aburesc din nou )
                Pai ca sa se dezabureasca dai caldura la maxim. In rest, ca sa ai o temperatura optima depinde foarte mult de temperatura de afara, de asta e mult mai comoda clima, pui o temperatura si aia e, la noi mai pui o bulina, mai scoti o bulina, ba uiti de ele si e prea cald sau prea frig etc.
                Eu folosesc mereu treapta la ventilatie 1 iar bulinele de obcei le mai scad la un drum mai lung iarna ca se face prea cald, depinde de temepratura de afara. Si mai mereu pe parbriz aerul, daca e frig la picioare sau maini mut aerul corespunzator.
                Ca sa nu se dezabureasca trageti aer de afara si orientati gurile de aer dreapta stanga sa bata la unghi spre geamurile laterale, se dezaburesc imediat, eu toata iarna asa le tin. Nu mi se aburesc geamurile deloc deloc, nici cu 5 oameni in masina si frig rau.
                http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

                Comment


                • Originally posted by CSH View Post
                  Chiar, ce trebuie sa fac pt dezaburirea geamurilor ?
                  La ce temperatura sa fie ? (de la albastru inspre rosu) ? Sa dau la aer doar din interiorul masinii, sau din exterior ? Iarna este frig, si vreau caldura, nu am chef de AC, deoarece daca se dezaburesc, sigur dupa ce se incalzeste se aburesc din nou )
                  Trebuie sa inveti sa folosesti instalatia de ventilatie/incalzire/racire a habitaclului.

                  Daca este vara, primavara, toamna si sunt conditii care favorizeaza condesarea geamurilor, dar nu este frig, cel mai simplu este dai drumul la instalatia de Aer Conditionat, temperatura pe minim (albastru, capat de cursa stanga), ventilatorul pe pozitia 1 sau 2, iar directionarea aerului sa fie catre parbriz. Aeratoarele centrale sa fie inchise, iar cele din extremitatile bordului sa fie intredeschise, orientate catre geamurile laterale si bineinteles, aerul sa NU fie pe recirculare (aer din afara).

                  Daca este iarna se respecta aceleasi indicatii cu exceptia:
                  - aerul conditionat oprit, temperatura pe maxim (rosu, capat de cursa dreapta)
                  - orientarea poate fi catre parbriz sau catre parbriz si picioare, sau pe pozitia intermediara, la mijloc intre cele 2 pozitii.
                  - ventilatorul pe pozitia 2 sau chiar 3 daca este destul de frig (1 nu face fata)... [2 pana se incalzeste cat de cat motorul si 3 cand motorul este cald - cu eficienta marita]

                  - pentru luneta se cupleaza circa 3-4 minute rezistenta de incalzire electrica a lunetei. (atentie, cuplarea pe termen lung a rezistentei electrice de incalzire a lunetei poate deteriora/defecta rezistenta)

                  Dupa dezaburirea completa a geamurilor este bine sa mentii in continuare ventilatia pe pozitia 1 sau 2. Daca este vara si este cald, se va mentine AC-ul pornit si se regleaza tempertura in functie de necesitati. La fel si iarna - insa cu AC-ul oprit, iar temperatura se regleaza in functie de necesitati.
                  Last edited by ion_R5; 9 December 2011, 22:59.

                  Comment


                  • @ion_R5: Nota 10 (instalatie de ventilatie/incalzire/racire habitaclu).

                    Comment


                    • @ Szente Sandor --- pai i-am explicat omului toate functiile instalatiei... poti folosi doar functia de ventilare a aerului, poti folosi functia de incalzire, de racire daca are AC.

                      Nu e de ras... Am mers in foarte multe masini in care vara pe ploaie si ceva mai rece afara, sau primavara/toamna/iarna era un condens in masina, de curgea apa pe toate geamurile.... Si soferul suparat spunea: "m-a disperat masina asta... e asa de proasta... Se aburesc geamurile, ca nu mai vad pe unde merg si tot drumul trebuie sa sterg geamul cu laveta"

                      Si dupa ce i-am setat cum trebuie ventilatia, temperatura, si directionarea aerului a constatat singur ca masina saraca nu are nici o vina...

                      Comment


                      • Originally posted by Chip View Post
                        Legat de zgomot, mie imi pare ca zgomotul a devenit mai mare dupa ceva km (am 3700 acum), poate s-a mai subtiat si uleiul de proasta calitate pe care il pun cei de la Dacia in motor.
                        Am sa revin cu mai multe pareri... ca un sfat cei care vreti sa va bagati intr-o depasire cu masina plina, sa stiti ca abia dupa 3000 - 3500 rpm va bazati pe masina.
                        Imi place foarte mult intre 3500 si 5000 rpm cum se duce. (am testat in tr 3 si 4)

                        Oricum dupa ce trag linie, rezultatul final: Sunt foarte multumit de motorizarea asta.
                        eu am 175 km facuti ..deci inca in rodaj, dar sincer...mi-e mila doar cand ma gandesc ca ii voi da 3000 3500...stiu ca are motor de turatie , dar totusi... Tin sa specific ca am si un peugeot diesel 2.0 90CP...si diferenta este de la cer la pamant si acolo la 40km/h am treapta a 3-a, pe langa a 4-a totusi destul de turata. Am observat ca aceea cutie de viteza (logan) este reglata pentru oras, ceea ce este un lucru bun.

                        Comment


                        • cutia se regleaza de catre fabricant in functie de motor nu de locul in care 0 foloseste posesorul(oras,afara). zgomotul nu o sa scada ci o sa persiste cat o sa o ai pentru ca sa nu ai nici un drum linistit deci un cadou de la mama dacia

                          Comment


                          • O sa se mai reduca zgomotul dupa rodaj. Putin. Si acceleratia. O sa mearga mai lin. Dar mai da-i si ture, chiar de pe acum in rodaj.
                            http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

                            Comment


                            • astia care comparati 90 de cai turbo (dizal) cu 75cp benzina aspirata si vreti sa nu turati, vindeti benzinarul si luati-va dizal. clar, n-o sa va multumeasca nici o data motorul aspirat si cu consum mai mare.
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • Originally posted by ali86 View Post
                                eu am 175 km facuti ..deci inca in rodaj, dar sincer...mi-e mila doar cand ma gandesc ca ii voi da 3000 3500...stiu ca are motor de turatie , dar totusi... Tin sa specific ca am si un peugeot diesel 2.0 90CP...si diferenta este de la cer la pamant si acolo la 40km/h am treapta a 3-a, pe langa a 4-a totusi destul de turata. Am observat ca aceea cutie de viteza (logan) este reglata pentru oras, ceea ce este un lucru bun.
                                Si ce legatura are un ditamai motorul de 2.0 turbo cu anemicul 1.2 16 volti? Chiar nu va inteleg de unde scoateti comparatiile astea, daca vrei sa mergi in ture mici apelezi la un diesel, insa din momentan ce ai luat un motor benzina aspirat foloseste toata plaja de turatie. Cum sa-ti fie mila sa ii dai 3000RPM cand el de fapt de acolo incepe sa mearga. Ce sa mai zic de mine ca in fiecare zi motorul meu vede 7000-8000RPM. Ar trebui sa-mi fie mila la 160.000km?
                                Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                                Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                                www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google