Consum Logan 1.2_16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Modelul preference (fara ac) 1.2 16v ,lot mai 2011 nu are acele plastice de langa radiator care directioneaza fluxul de aer,in consecinta cu acea tiganeala (vorba unui user de mai sus) obtin iarna doua beneficii:protectia pieselor mentionate in postul anterior si o incalzire mai rapida a motorului.

    Comment


    • Nu cred , ai luat masina de noua ? si nu aveai acele carcase ? eu am vazut acele protectii si pe logan ph1.
      Last edited by prometheus; 20 December 2013, 12:50.
      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

      Comment


      • De noua si m-am uitat si la alte preference-uri din anul respectiv si la fel,nu au acele plastice negre,in schimb m-am bucurat ca are bara stabilizatoare.
        Gata, ca o dam in off topic.

        Comment


        • are loganul II acel plastic de jos ce directioneaza aerul sa nu bata in alternator ... verificat chiar azi

          Comment


          • A mea este ph2 nu Logan2,dar este modelul Logan Preference (varianta din mijlocul gamei la vremea respectiva,anul 2011 a fost ultimul in care s-a construit preference,dupa care s-au facut numai logan-uri full sau chele,ambiance).

            Comment


            • Am montat si eu carton, ma duc in seara asta pana la prietena 8,5 km si revin maine cu impresii si o poza.
              Nu sariti, ca n-am facut tiganeala cu carton pe exterior. Am imbracat cartonul intr-o folie neagra si l-am bagat pe sub bara, am desfacut cele 3 suruburi cu torx de acolo de jos si am tras de plasticul acela in jos si l-am bagat pe acolo. Daca nu te uiti cu atentie nu se vede nimic pentru ca si plasticurile de langa radiator sunt tot negre si fagurele e tot negru. L-am prins si cu soricei sa stea, m-am chinuit putin...

              Comment


              • Asa cum am promis, revin cu primele impresii dupa "modificare". Motorul parca se incalzeste o idee mai repede. Nu am mai observat fenomenul 2-4-2 la liniutele de la apa, ajunge la 4 linii si ramane acolo. Suspectez si termostatul ca nu mai functioneaza ok, dar nu am avut timp si chef sa merg in service sa le expun problema si sa ii fac sa priceapa ca e obosit termostatul. Le-am mai spus anul trecut despre aceasta problema si au spus ca e normal sa faca asa pt ca apa din radiator e rece si cand deschide termostatul se raceste mai tare si scade temp. Probabil ca inchide prea tarziu termostatul cum a mai spus cineva pe aici ca a patit, dupa sarbatori il voi verifica si il voi schimba daca e cazul.
                Acum, cand e la 4 linii baga aer fierbinte, ceea ce inainte nu prea simteam chiar si dupa 8-9 km, asta m-a si determinat sa incerc sa obturez partial radiatorul.

                Consumul pe care il am afisat pe CB este de 7% pe o medie destul de mare de km, nu mai stiu cati exact. Dar eu cum am gpl, masina papa cam 8,5% pe gpl mers 70% prin oras.

                Astazi plec la un drum mai lung de vre-o 180-200km. Voi reveni din nou cu impresii. Si cu un consum.
                Pun si poze.
                Attached Files

                Comment


                • smekerie piroman22 ..asa o sa fac si eu la noul logan o sa desfac cele 3 suruburi de sus ....ai idee zice cineva la garantie daca se vede urme pe ele ...sau se lasa masca in jos daca le sfac ... scuze ca te intreb dar habar nam in ce se tine masca aia ca nu am demontat-o niciodata si un carton jos la radiator e binevenit ... si nu o sa obturez si sus ca aerul nu o sa mai circule ca la el acasa :P

                  Comment


                  • bai fratilor, daca 1.2 consuma in halul asta de mult, asemanator motorului 1.6 16v, inseamna ca e vis si erotism

                    Comment


                    • Nu stiu la Logan 2 cum e, dar eu am desfacut suruburile din partea de jos, de sub masina. Pe sus n-ai nicio sansa. M-am bagat cu capu sub bara din fata si am studiat-o... Sunt acolo3 suruburi care se infileteaza in traversa de metal de sub radiatoare, cele 3 suruburi tin protectia/prelungirea de plastic de jug. Pun o poza luata de pe net in care voi evidentia cele 3 suruburi. Odata desfacute suruburile respective trageti usor de plasticul ala in jos si bagati cartonul pe acolo in sus. Eu avand mainile mai mici am reusit sa il leg cu coliere de plastic in partea de sus sa nu se miste, dar trebuie sa dati caurile dinainte si sa bagati si colierele ca apoi devine imposibil... nu e neaparat necesar sa fie legat, mai ales daca e destul de lat cartonul nu se misca stanga dreapta si in jos n-are cum sa cada fiindca sta pe jug sau pe plasticul ala. Eu l-am legat si jos in stanga cu un colier de plastic si apoi am strans la loc suruburile.

                      LE: @Atenza - consuma pe naiba. Sunt unele exceptii, unii useri au consum mai mare altii nu. Depinde si cum e exploatata masina. Eu unul sunt multumit de consum. Daca ar consuma cat 16v as vinde-o si mi-as lua 16v, macar am putere in plus...
                      Attached Files
                      Last edited by piroman22; 23 December 2013, 14:34.

                      Comment


                      • daca 1.2 consuma 10%, 1.6 consuma cam 11-12%...asta pe timp de iarna in oras. Acum imi arata 9.4%, asta dupa ce am mers numai prin oras, in ultimele zile fiind mai lejer traficul pe unde am mers. Inainte arata si peste 10%. Am avut si perioade cand am stat cu motorul pornit cateva min ca sa nu se raceasca. Si asta a influentat un pic media consumului. Oricum, in conditii de trafic normal prin oras, iarna consuma in jur de 9.5-10%.

                        Comment


                        • Am intrat de curand in posesia unui logan 2, tot motorizare 1.2 16v cum l-am avut si pe precedentul.
                          Sincer eu nu prea inteleg cum va ies consumurile astea asa mari, eu am fost pe 22.12.2013. la Brasov de la mine din Breaza decat pana la intrare si inapoi, deci nu am mers prin oras. Masina are acum 200 si ceva de km, deci nu se poate spune ca s-a lasat motorul, cu toate ca nici consumul nu se va mai lasa, astea sunt povesti, eu fiind la al 4-lea logan nou deja.
                          Pe acelasi traseu, dar pana la Busteni si inapoi la Breaza, cu loganul vechi si ce-i drept la o temperature de aprox 20 de grade am scos consum de 4.7%. Acum cu acest nou logan am scos la dus spre Brasov 5.1% si la intors 4.7% (am resetat computerul), deci o medie de 4.9%. Ca si stil de conducere am abordat un condus economic cu unele mici varfuri pe Timis si Posada, in rest mers frumos cum spune martorul de schimbare a treptelor, cu toate ca exact asa conduceam si daca nu imi arata el, stiam cand sa schimb, deci nu este ceva care sa ma poata determina sa consum si mai putin, ca dovada consumul inregistrat cu vechiul logan. Astept sa treaca perioada de frig si sunt curios cu cat va scadea atunci consumul, stiut fiind faptul ca la frig consuma mai mult.
                          Last edited by black_line; 24 December 2013, 08:34.

                          Comment


                          • Recordul meu in afara este de 3.9% dar era mai cald afara.
                            La mers normal (90-130) de ex Timisoara-Busteni si retur, a scos 5.6%
                            Last edited by TM-00-000; 24 December 2013, 14:45.

                            Comment


                            • Incercati sa faceti un consum de la plin la plin si raportat la numarul de km. Ideea este ca cb-ul nu arata valori reale ci mai putin ca in realitate.

                              Comment


                              • Am facut calculul si de la plin la plin si a fost identic la toate masinile cu computer de bord pe care le-am avut, singura problema apare in momentul in care te duci si pui carburant dintr-o benzinarie unde te fura si aici ma refer la Petrom. Aproape toate statiile lor fura la pompa, eu nu mai folosesc niciodata aceasta companie decat la masina de servici unde avem card.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google