Consum Logan 1.2_16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am reusit in cele din urma, de cand a dat caldura, sa scot 4.9% extraurban. Masina are aproape 5000 de km si traseul a fost Breaza-Ploiesti si retur (fac naveta). Viteza pe ceas a fost 80km/h, cam putin pt DN1, dar eram curios. E drept ca intru si in ploiesti pana in centru, dar e nesemnificativ, circa 2km sa zicem ar fi urban.
    Sa fiu sincer eu sunt multumit de masina, am forjat-o zilele trecute si am reusit sa iau 160km/h pe centura Ploiestiului. Nu stiu ce consum avea atunci, dar prea mic nu cred ca era. In schimb este o masina fantastica in oras, are acelasi consum aproape cu cel din afara. Am fost din Breaza pana in Campina si am avut consum de 5%. Mi s-a parut super putin. Cu nici o alta masina pe benzina nu am reusit sub 7% pe acest traseu, ever.

    Comment


    • Originally posted by dr_mke View Post
      La vale, depinde cat este de coborat, poate sa ia si 0%.

      Consum filmat la 100 kmh pe vre-o 8 km >>> http://www.youtube.com/watch?v=WKYng3R-8BA >>> fix 5.4%. La 80 kmh a iesit 5.1%, dar pe gume de vara. Nu am coleg forumist in zona cu 1.2 16v dispus la o proba pe acelasi traseu cu 100 kmh ? Asta ar lamuri fara drept de apel toate discutiile inutile. Eu unul presupun ca ar trebui sa aiba consum idem sau mai mic in conditiile date: drum plat, fara AC.

      Consumurile comunicate de producator pot fi atinse fara stres sau chiar intrecute, in sensul de mai putin, daca si traficul (si nu doar el) te ajuta putin.
      Am vazut filmarea. Este aproape 100Km/H indicat pe bord. Nu neg ca 1.6 16V este mai bun ci recunosc asta. Probabil consumul in oras este putin mai mare pentru 1.6 16V dar la drum lung cu depasiri ale vitezei legale probabil ca e putin mai mic. In schimb va rog sa luati in calcul si alte cheltuieli anuale (impozit, RCA, revizii). Pentru 1.2 doar filtrul de aer e scump (~40RON). Celelalte motorizari mai vechi 1.4 si 1.6 8V au consumuri mai mari (probabil au o fiabilitate mai mare). Am multi prieteni cu 1.4 si in Bucuresti au consumuri mereu mai mari ca ale mele in situatia in care eu merg mult prin centru si pe drumuri aglomerate (ei mai lasa masina acasa daca e aglomerat).
      Totul e relativ insa pentru ca deinde si de stilul de condus.

      Comment


      • Nici un producator nu-ti da in fisa tehnica consumurile pentru stil ''eco'', ''normal'' sau ''sportiv''. Daca conduci normal si corect in limitele impuse de lege scoti consumul declarat fara mari abateri.
        Un motor mic va consuma mai putin stand la ralanti in trafic, chestie de logica elementara, la fel cum daca acel motor mic va fi fortat sa tina pasul cu un ritm alert va consuma cel mai probabil egal sau chiar mai mult cu un motor mai mare.
        Filtrul de aer l-am comandat si-l voi monta astazi dupa masa, costa cu 8 lei mai mult, adica 48 de lei.

        Nu am vazut inca un profil clar al cumparatorului de 1.2 16v si anume cati km parcurge anual, care este proportia urban/extraurban, ce distante parcurge urban si extraurban, cati oameni sunt in masina in mod normal.
        sigpic

        Comment


        • Vorbiti de 1.2 in toate felurile numai in cel mai real mod nu il puteti privi.
          Mke , care crezi ca e profilul cumparatorului de 1.2 ?
          Parerea mea e ca nu cumpara nimeni 1.2 pentru consum si pentru taxe mai mici din simplul fapt ca alea nu prea au importanta, sunt mult prea aproape de 1.4 sau irelevant de scazute fata de 1.6 pentru a te uita la o asa economie.
          1.2 se va cumpara pentru ca e varianta cea mai ieftina si asta spune totul despre masina low cost , nu va cumpara nimeni 1.6 chel in detrimentul unui 1.2 laureate.
          Nu cumpara nimeni 1.2 pentru ca e mai eco , pentru ca are impozitul cu 10 lei mai mic, sau asigurarea cu 50 de lei mai mica. Singurul motiv pentru care cineva ar cumpara 1.2 este pretul mai mic si imposibilitatea cumpararii altei motorizari.
          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

          Comment


          • ultima fraza e adevarata in cazul meu adica nu a avut bani(*batranul meu) de alta troaca mai buna mai performanta noua fiind.
            Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

            Comment


            • 1.4 era mai ieftin fata de 1.2 cu 150Euro parca deci nu e chiar asa. Diferenta e putin mai mare decat te astepti la asigurare si impozit fata de 1.6 iar daca mergi mult in oras e normal sa iei o motorizare mai mica. (diferenta asigurare e cel putin 85RON la Carpatica, impozit 16Ron)

              Comment


              • cu ceva reduceri am iesit mai bine parca fata de 1,4.
                Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                Comment


                • In mediu urban sunt destul de sigur ca 1.2-ul are consumul cel mai convenabil.
                  In mod normal nu te intinzi pana la ultimul leu pentru un fier nou (masina adica), dar este parere personala.
                  Cine doreste o masina noua pentru circulat in oras, distante nu prea mari anual, ar putea fi o alegere buna daca nu pune accent pe performante si doreste si o caroserie spatioasa pe deasupra.

                  Prin profilul utilizatorului de 1.2 16v am spus deja ce inteleg. Ce legatura are ? Una directa ! Sa presupunem ca utilizatorul tipic de 1.2 16v conduce 10.000 km in oras. Pentru o diferenta de consum de cca 2 litri / 100 km, calculati si singuri diferenta in bani. (2 x 5.2) x 100 = 1040 de lei. Pentru unii poate-i nesemnificativ pe an, pentru altii 100 de lei pe luna se simt.

                  Cand vad probe de consum de la posesorii de 1.2 16v ? Este asa de greu sa restati CB-ul si sa raportati dupa o saptamana de circulatie urbana cat este consumul ? Este asa de greu sa iesiti 20 km din oras pentru un consum la viteza stabilizata ?
                  sigpic

                  Comment


                  • Am afisat ce consumuri am eu in afara orasului la diferite viteze. In oras se schima situatia. In alte orase (am stat o saptamana si m-am plimbat prin Piatra Neamt) consumul e in general cel dat de producator sau mai mic. In Bucuresti depinde foarte mult de ora si de drum. La orele de varf din Pantelimon si pana la Unirii consumul e undeva la 10L iarna. Anu trecut vara cu aer pornit e pe la 8.5 (testat o luna de zile). Media cu weeked scade pe la 8 si putin.

                    Comment


                    • Paul_jn1 nu te mai poti raporta la 1.4 pentru ca s-a scos , 1.2 inlocuieste 1.4 vechi , deci nu mai ai de ales intre 1.4 si 1.2 .
                      Raman totusi la parerea mea ca factorul majoritar este pretul de achizitie mai mic
                      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                      Comment


                      • Eu am consum pe CB la 1.4 MPI 6,4%, 80% din drum efectuat in conditii de extraurban si restul in oras.M-am hotarat sa-mi iau un 1,2 16V, oare o sa mai am consumu asta?
                        Cel care conduce masina ca dracu, are toate sansele sa ajunga acolo.

                        Comment


                        • La mine de exemplu a contat faptul ca atunci cind am cumparat-o motor 1.6 16 V era doar euro 4 si taxa de prima inmatriculare era foarte mare, iar 1.2 era scutit de taxa... Asta prima la mina... si al doilea motiv economia de combustibil... desi aveam oarece emotii privind modul de comportare a polizorului in circulatie... As fi facut un test dar la reprezentanta m-au refuzat elegant! Dar SUBLINIEZ : sunt extrem de multumit (poate conteaza ca am trecut de la DSN la Loganel!)

                          Comment


                          • Ce consum ai si pe unde mergi?
                            Cel care conduce masina ca dracu, are toate sansele sa ajunga acolo.

                            Comment


                            • Masina circula in regim urban 95% din timp... trasee de aproximativ 5km dus-8 ore stat ( la servici) si retur... in iarna am avut consum de 8.5 L/100 km...in regimul mai sus mentionat, motorul rece ( se incalzea cind ajungeam la destinatie) temperaturi intre -5 si -10 grade C exterior. Circulatie sa spunem aglomerata ( in oradea)... Daca aveam mai multe drumuri de facut si motorul se incalzea, iar circulatia era de week-end consumul se stabiliza la 7.3-7.4 L/100km... Vorbesc de consumul mediu...la o viteza medie intre 20 si 25 de km/ora... VALORI MEDII afisate de C.B. Iar extern ( o sa ma repet) mai ales ca a venit primavara 5.0 l/100km la o viteza medie de 57 de km/ora... Masina a prins practic primii 3000 de km in plina iarna caci si asta conteaza... practic pina la 1500 de km trebuie sa ai grija cu modul de utilizare a masinii dar ea tot se "aseaza" pina pe la 3000 dupa uniii sau 6000 dupa altii!

                              Comment


                              • Eu am luat in calcul si consumurile urban-extraurban fata de 1.4 si 1.6 8V cand am cumparat. Intradevar poate ca 1.6 16V este mai avantajos in timp dar e si mai scump la achizitie plus ca taxa de prima inmatriculare e mult mai mare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google