Am reusit in cele din urma, de cand a dat caldura, sa scot 4.9% extraurban. Masina are aproape 5000 de km si traseul a fost Breaza-Ploiesti si retur (fac naveta). Viteza pe ceas a fost 80km/h, cam putin pt DN1, dar eram curios. E drept ca intru si in ploiesti pana in centru, dar e nesemnificativ, circa 2km sa zicem ar fi urban.
Sa fiu sincer eu sunt multumit de masina, am forjat-o zilele trecute si am reusit sa iau 160km/h pe centura Ploiestiului. Nu stiu ce consum avea atunci, dar prea mic nu cred ca era. In schimb este o masina fantastica in oras, are acelasi consum aproape cu cel din afara. Am fost din Breaza pana in Campina si am avut consum de 5%. Mi s-a parut super putin. Cu nici o alta masina pe benzina nu am reusit sub 7% pe acest traseu, ever.
Sa fiu sincer eu sunt multumit de masina, am forjat-o zilele trecute si am reusit sa iau 160km/h pe centura Ploiestiului. Nu stiu ce consum avea atunci, dar prea mic nu cred ca era. In schimb este o masina fantastica in oras, are acelasi consum aproape cu cel din afara. Am fost din Breaza pana in Campina si am avut consum de 5%. Mi s-a parut super putin. Cu nici o alta masina pe benzina nu am reusit sub 7% pe acest traseu, ever.



probabil ca e putin mai mic. In schimb va rog sa luati in calcul si alte cheltuieli anuale (impozit, RCA, revizii). Pentru 1.2 doar filtrul de aer e scump (~40RON). Celelalte motorizari mai vechi 1.4 si 1.6 8V au consumuri mai mari (probabil au o fiabilitate mai mare). Am multi prieteni cu 1.4 si in Bucuresti au consumuri mereu mai mari ca ale mele in situatia in care eu merg mult prin centru si pe drumuri aglomerate (ei mai lasa masina acasa daca e aglomerat). 



Comment