Originally posted by CataLiNNN
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									View Post
								
							
						
					
				
				
			
		In al 2-lea rand cred ca ai ramas cu sechele de la vechile dacii 1300 - tu chiar crezi ca motorul este facut din plastilina ? Oare inginerii care l-au proiectat nu s-au gandit ca in functionarea motorului sunt implicate anumite forte (de frecare, centrifuge, etc) atunci cand l-au facut sa aiba cuplul maxim la 4250 rpm ? Tu nu ai auzit de materiale compozite ?
Uita-te la dci-uri : si cel de 70, 85 si 110 (duster) sunt la baza aceleasi motoare - diferentele apar la segmenti, camasi, supape, arbore cotit, etc - care sunt facute din materiale diferite pt. a suporta stresul produs de funtionarea motorului (la parametrii declarati in cartea masinii).
Nu vreau sa fiu rautacios - vad ca ai 1.4 , dar cred ca m-ai bine iti luai diesel - la astea tine setul motor mai mult
 
							
						








 
							
						
 
							
						

 (aia inseamna motor cu adevarat "elastic" ) nu ce avem noi pe scumpele noastre Dacii !
 (aia inseamna motor cu adevarat "elastic" ) nu ce avem noi pe scumpele noastre Dacii !
							
						





Comment