1.2 16v Remapat - Discutii Generale

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    @Cristi_Xp: Deci crede-ma ca se vede ca lucrez zilnic cu asa ceva si stiu ce poate vedea un clip din reteaua Dacia-Renault.
    sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

    Comment


    • #47
      pai atunci stiai sau ar fi trebuit sa stii ca nu e nicio diferenta la relanti intre stock sau modificat . Fa-mi niste printscreenuri ca sa imi arati de unde iti dai seama asa simplu daca o masina e remapata sau nu ,printscreen cu o masina stock si cu una modificata .
      Ca sa nu mai vorbim ca pentru hartile de injectie ,ECU si altele exista o divizie speciala Renault undeva prin Pipera care n-are nicio treaba cu pitestiul,cu atat mai mult cotechul nu are saracu nici scoala necesara nici cunostiintele necesare sa citeasca o harta de injectie si sa stie cu ce se manca ,cel mult poate sa iti spuna daca seamana sau nu cu alta si sa faca copy paste .

      Originally posted by DaniD View Post
      Din 2 in 2 saptamani vine o echipa de 3 persoane din pitesti de la dacia, care remapeaza loganuri chiar la reprezentanta.
      Sunt convins ca aceste softuri sunt gandite bine in limita "bunului simt" si nu sunt niste "tuningbox"-uri care comunica date false.
      stai tu linistit ca nu ei modifica softurile alea , cu atat mai mult nici nu au cu ce .
      Last edited by Cristi_Xp; 3 November 2010, 01:13. Reason: Automerged Doublepost
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #48
        daca-i asa cum ziceti, cat scade consumul, cat creste puterea, cat costa remaparea, unde pot remapa la baia mare, iar luni dupa ce scot loganul 1,2 merg si eu la remap
        astept raspuns de la cei care sunt in tema............nu de la oricine care a auzit de la prieteni!!!!!!!

        Comment


        • #49
          Originally posted by B-53-SDP View Post
          Doar cu o remapare nu cred ca o sa fuga mai tare tot gatuit o sa fie mai bine incearca cineva sa ii scoata catalizatorul si sa ii faca un traseu sport si atunci sigur o sa mearga mai bine chiar si fara remapare.
          De ce esti asa de sigur?
          Cat crezi ca scoti dintr-o evacuare modificata? Sigurat nu cat scoti dintr-o remapare, sau cel mult atat.
          Daca pui in balanta si costurile, iesi rau in pierdere (atata timp cat se asteapta o mica crestere).
          Un soft e vreo 200(?) lei.
          O evacuare e cel putin dublu.

          PS: referitor la remapare daca se vede sau nu. Mie mi-au pus-o pe tester (credeam ca am injectoarele infundate) si n-au vazut nimic.
          Au descoperit totusi ca am alt soft doar ca au turat-o ca idiotii in 6700-6800 rpm pe loc si injineru pacii a chemat juma de service sa arate cum se tureaza masina mea catre 7000 rpm.
          Dar in cazul meu doar s-a distrat, nici in cot nu l-a durut ca e modificata (eu i-am spus ca nu e )) ).
          Asa ca zic eu, e bine sa pastrati limitarea de fabrica si totul e OK.
          Last edited by Octavian; 4 November 2010, 10:44.

          Comment


          • #50
            Doru Butean: Uite dealerul DimSport din Baia Mare -
            AGM Autotechnik SRL
            Baia Mare, Romania
            Telefon: 0262 250 298
            Email: agm-autotechnik@robot.ro

            Comment


            • #51
              Doru, daca o remapezi sa ne spui impresiile, pui si cateva clipuri si poate mai convingi cativa la o remapare......

              Comment


              • #52
                Originally posted by DaniD View Post
                Doru Butean: Uite dealerul DimSport din Baia Mare -
                AGM Autotechnik SRL
                Baia Mare, Romania
                Telefon: 0262 250 298
                Email: agm-autotechnik@robot.ro
                dar asta-i dealerul vw
                si ei fac remap pe logan?

                Comment


                • #53
                  N-are importanta ca e dealer VW, Loganul cred ca se poate remapa si la reprezentanta TATA

                  Comment


                  • #54
                    @Crist_xp: orice cotech stie/invata fara sa vrea anumiti parametrii ai motorului si in momentul in care o tureaza un pic vede ca baga mai multa benzina. Dar asta e ca sa nu ne mai certam ramane cum spui tu.

                    @Octavian___31: 1.2 16v este un motor Euro 5 si ca sa iasa la noxe de Euro 5 atunci l-au gatuit din catalizator si esapament. Incearca daca ai posibilitatea sa scoti catalizatorul la un 1.2 16v si o sa vezi ca trage mult mai bine. Eu nu am zis ca nu merge mai bine cu o remapare dar daca ii faci doar remapare nu o sa se simta mare diferenta.
                    sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                    Comment


                    • #55
                      astept print screenu :P
                      pana atunci scriem vorbe vazute .
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • #56
                        catalizatorul E5 este pentru noxe de aceea impiedica evacuarea gazelor de esapament
                        desigur ca eliminarea catalizatorului ar mari puterea motorului, dar nu stiu cu cati cai

                        Comment


                        • #57
                          cu foarte putini , insesizabil chiar .
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • #58
                            daca puterea creste insesizabil fara catalizator,atunci mai bine ramane acolo si motorul polueaza mai putin,iar daca vrem cai in plus luam motor mai mare sau facem resoftare la 1,2

                            Comment


                            • #59
                              Nu merita la Logan ,deoarece motoarele pe benzina sunt aspirate. Daca ar fi Turbo, m-as mai gandi, dar nici atunci nu prea cred .

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by B-53-SDP View Post
                                .....................................
                                @Octavian___31: 1.2 16v este un motor Euro 5 si ca sa iasa la noxe de Euro 5 atunci l-au gatuit din catalizator si esapament. Incearca daca ai posibilitatea sa scoti catalizatorul la un 1.2 16v si o sa vezi ca trage mult mai bine. Eu nu am zis ca nu merge mai bine cu o remapare dar daca ii faci doar remapare nu o sa se simta mare diferenta.
                                Daaaaaaaa....aceeasi poveste de cate ori se trece la o norma superioara.
                                Si cand a aparut E4 moama ce gatuit era 1.4 E4 fata de 1.4 E3, inuman, desi...0-100 timpii sunt identici.
                                O trage mai bine, dar nu intr-atat cat sa si simti treaba asta (ca la o remapare).

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google