asta voiam sa zic si eu, 1.6 iese mai bine la consum fata de 1.2, dar numai cand 1.6 e oprit, caz in care nu prea te deplasezi. la un mers legal, decent, 1.2 bea sigur mai putin decat 1.6. da, nu sprinteaza asa ca 1.6, dar ce-i al lui, e al lui, consum mai mic. poate dupa 140, in accelerari 140-180, unde mai greu sa ajunga, acolo bea mai mult. in rest, pana pe la 120-130 n-as crede ca bea mai mult.
							
						
					1.2 16v Submotorizat?
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pai da, nici 1.2 nici 1.4 nu-s de viteze d-astea (adica sustinut un ~140, e greu ), 110-120 e chiar decent si un consum decent , adica ceva mai mic decat la restu benzinarelor.Originally posted by Seba View Post............... poate dupa 140, ........................ pe la 120-130 n-as crede ca bea mai mult.
 
 PS: asa...sa moara de ciuda Mitosu 
 
 Eu zic sa mai pui dupa el si o rulota, in portbagaj 5 saci de cartofi a cate 25 kile fiecare (intra!!) mai pui ceva sfecla rosie si varza in spate, hranesti bine copiii (dupa caz) si nevasta, o mai pui si pe soacra (dupa caz) de 100 kile in spate asa pe mijloc sa echilibreze situatia, si creeeeeeed ca-ti dau dreptateOriginally posted by vi_escu View PostBa fix de pe la 110 incepe sa suga mai mult (in conditii egale: drum, incarcare, vant, etc)  
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Si cum faceti chestia asta, el merge in fata si tu te ti dupa el?Originally posted by CSH View PostSerios ? Eu chiar nu stiam. Credeti ca un 1.6 la peste 120km/h nu consuma ? Merge lin si nu se forteaza ?
 Un prieten are 1.6 85cp e5. La acelasi stil de condus, pe acelasi drum, eu am 6,4-6,6, iar el are peste 7,5%.
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Eu il intrebam pe CSH pentru ca el zicea ca la acelasi stil de condus ala cu 1.6mpi a obtinut peste 7.5% deci asta inseamna stilul "morti pe paine" ca altfel nu obti consumul asta extraurban. Iar daca incerci cu 1.2 sa te ti dupa 1.6 in stilul asta eu nu prea cred ca ai consum cu 1l mai putin, din experienta proprie pot spune ca deobicei ai consum mai mare cu motorul mai mic pentru ca fortezi mai mult pentru a tine pasul.
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Mai taie. Ca sa scoti extraurban peste 7,5% cu un 1,6 mergi ori peste 140 constant ori in rafale cu retrogradari dese de trepte si turatii peste 4000 rpm. Am 1,6 si 7,5% in afara nu am reusit decat la mers cu multe retrogradari (si nu spun de una doua) urmate de blana. Ma indoiesc profund ca la stilul asta de mers se consuma 6,4 cu orice motor aspirat.Originally posted by CSH View PostSerios ? Eu chiar nu stiam. Credeti ca un 1.6 la peste 120km/h nu consuma ? Merge lin si nu se forteaza ?
 Un prieten are 1.6 85cp e5. La acelasi stil de condus, pe acelasi drum, eu am 6,4-6,6, iar el are peste 7,5%.Cel mai lent 1,6 8v
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 7,5% e usor de scos afara atata timp cat nu mergi pe autostrada, depinde de trafic si cat de mult te grabesti.Originally posted by Nepotu123 View Post...........cu 1.6mpi a obtinut peste 7.5% deci asta inseamna stilul "morti pe paine" ca altfel nu obti consumul asta extraurban. Iar daca incerci cu 1.2 sa te ti dupa 1.6 in stilul asta eu nu prea cred ca ai consum cu 1l mai putin, din experienta proprie pot spune ca deobicei ai consum mai mare cu motorul mai mic pentru ca fortezi mai mult pentru a tine pasul.
 Asta e de la sofer la sofer.
 Unde frate-meu la aceeasi medie orara (acelasi traseu) scotea sub 7%, eu scoteam 7,5-7,8 pt ca eram mai incordat ca el (incordat aiurea).
 
 Cine merge in spate tot timpul scoate un consum mai mare daca vrea sa se tina la curu celui din fata, si sa fie vorba de motoare si masini identice.
 
 N-o mai carpi atata ca nu iese nicicum, la viteze normale de mers (care merg 90% din soferi) 80-130/h, 1.2 bea mai putin decat orice benzinar de Logan.
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Octavian: concluzia ta e ceva de genul.. apa e uda, stiati? Nu e normal sa consume cel mai putin din toata gama fiind motorul cel mai mic? Eu asa zic, si n-am sustinut nicicand ca 1.2 n-ar fi cel mai economic.
 Problema e ca unii au impresia ca si-au luat diesel, si vin si posteaza consumuri de 4, 4.5% si alte valori din astea SF, desigur mergand si cu 120 km/h . Pe mine atunci ma apuca rasul si ma gandesc la saracii DCI-isti care o iau razna de necaz . Pe mine atunci ma apuca rasul si ma gandesc la saracii DCI-isti care o iau razna de necaz . .
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Deci sa va fie clar ,motor mic =consum mic ,despre putere 1,2 e mai bun ca 1,4 , iar daca punem un aditiv de calitate in benzina si o ionizam avem un consum de 5 l/100km in mod normal e de 5,9 la 100km pt. 1,2 , si bineinteles ca si puterea e atunci de 75-80 cp.Last edited by andreigiani; 4 March 2012, 13:17.
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 la fix
 
 Deci sa va fie clar ,motor mic =consum mic ,despre putere 1,2 e mai bun ca 1,4 , iar daca punem un aditiv de calitate in benzina si o ionizam avem un consum de 5 l/100km in mod normal e de 5,9 la 100km pt. 1,2 , si bineinteles ca si puterea e atunci de 75-80 cp. din 68 cit e in mod normal. 
 
 mai...parametrii care sunt inscrisi in carte pot fi atinsi si chiar inbunatatiti in cota de 5-8% in conditii de ceva aport ; A combustibilul ,B parametrii cauciucurilor .....la. 1,2 au gresit cu cauciucurile prea late...
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nu prea cred ca isi mai are rostul acest topic. Logan-ul cu motor 1.2 16v 75cp nu e submotorizat! Daca ar fi avut vreo 3 tone masina atunci da...dar nu are decat o tona si un pic....cam atata au majoritatea masinilor. . Mie chiar mi se pare a fii destul de sprintena. Cand apas acceleratia simt cum ma trage in scaun. Daca plec de pe loc un pic mai repede se aud cauciucurile cum scartaie. Pleaca ca din pusca. Nici la urcusuri nu sta rau. . Mie chiar mi se pare a fii destul de sprintena. Cand apas acceleratia simt cum ma trage in scaun. Daca plec de pe loc un pic mai repede se aud cauciucurile cum scartaie. Pleaca ca din pusca. Nici la urcusuri nu sta rau.
 Comment





















Comment