Cum Sa Conduci Economic 1.2 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    La serviici avem mai multe Loganuri de 1.4 si de 1.2; ei bine....Loganurile conduse batraneste, chiar si dupa multe mii de kilometri nu trag la fel de bine ca acelea care au fost mai "forjate". Chestia asta am constatat-o atat eu cat alti colegi. Diferentele sunt sesizabile dar nu astronomice.

    Comment


    • #77
      E adevarat, acelasi lucru cu 1.4 al unui coleg, nu trage ca al meu, eu dau forja toata ziua, el merge ca omu normal, mai rar cand isi iese din pepeni.

      Dar treaba asta se rezolva relativ repede, mers mai gospodareste o perioada si isi ''revine'' si ala puturosu.

      Comment


      • #78
        dar motoru de 1.2 tce 115 cai la cat trb turat sa mergi economic))3500-4500?

        Comment


        • #79
          eu am fugit de motor cu turbo pentru ca trebuie sa stii cum sa-l exploatezi!
          dupa parerea mea, cu un motor cu turbo nu te joci sa scoti consum mic pentru ca il infunzi!

          Comment


          • #80
            N-are nicio treaba infundatul (si aici banuiesc ca te referi ca se obtureaza catalizatorul din cauza unui mers subturat) cu faptul ca e turbo.
            Nu te mai speria asa de motoarele turbo, ideea e sa folosesti plaja de turatie in care functioneaza turbina, adica dupa ce schimbi treapta sa pici tot in plaja de ture pe care functioneaza turbo. in rest e fix pix.
            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

            Comment


            • #81
              da, si mergand mai turat, consumi mai mult!
              plus ca la un moment dat nu mai merge turbina si trebuie schimbata! cost suplimentar:500-1000 de euro + consumul! ))))
              ps: nu stiu pretul exact, dar stiu ca e destul de mult

              Comment


              • #82
                pt unii dintre voi nu s-a inventat inca motorul ideal: mic, fara turbo, cu cuplu si nputere mare, cu consum mic, pe gpl sau diesel, fiabil 2 milioane de km in care nici filtrul de aer sa nu-l schimbi...
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #83
                  da corect
                  Last edited by Seba; 1 June 2012, 23:28.

                  Comment


                  • #84
                    Originally posted by Seba View Post
                    pt unii dintre voi nu s-a inventat inca motorul ideal: mic, fara turbo, cu cuplu si nputere mare, cu consum mic, pe gpl sau diesel, fiabil 2 milioane de km in care nici filtrul de aer sa nu-l schimbi...

                    si ce bine ar fi
                    sigpic

                    Comment


                    • #85
                      a 5-a prin oras.

                      Originally posted by ady_green View Post
                      1.2 16v merge mult mai bine la turatii joase decat 1.4.Poti sa mergi linistit cu a-5-a la 60 la aproximativ 1500 rpm si sa accelerezi usor fara sa fii nevoit sa shimbi in treapta inferioara.
                      Ai dreptate. Intre 2 semafoare prin oras, d emulte ori o dau si pe a 5-a, ca vad ca mai are "suflu" de acceleratie daca vreau sa merg mai tare. Cum inca nu am montat autoradio, ii ascult motorul si cand incepe sa troncane, abia atunci i-o dau pe-a 4-a sau pe a 3-a daca trebuie neaparat. Mentionez ca ultima masina a fost un opel Astra 1.7 tdi si poate de asta nu-mi place sa aud motorul turat peste 2000 in oras. Dar daca mie imi merge bine cu a 4-a, chiar cu a 5-a, de ce n-as face-o? Foarte multumit de motorul de 1.2, din punctul asta de vedere.

                      Comment


                      • #86
                        am gasit o chestie interesanta in legatura cu treapta a 5-a la 50km/h!
                        extras din manualul de intretinere a unui Volkswagen Golf 4!
                        astept comentarii!
                        Attached Files

                        Comment


                        • #87
                          Care-i chestia interesanta?
                          Sa inteleg ca consumul in tr V e aproape constant intre 50-100km/h? Nu prea cred!

                          Comment


                          • #88
                            Aia e o prostie. In treapta a 5-a la 50 km/h ai un 1800 rpm, sa zicem. Accelereaza la 50 km/h in treapta a 3-a si dupa repeta operatia, dar in treapta a 5-a, si vedem noi care treapta e mai economica la viteza asta de croaziera.
                            Pentru condus eco: fara accelerari si franari bruste nemotivate (conduita preventiva), fara geamuri deschise (folositi ventilatia), presiune corecta in anvelope, mers intre 2200-2800 rpm cu accelerari cat mai line, fara bagaje pe masina, fara portbagaj pe masina, fara greutate suplimentara inutila, folositi frana de motor, mentineti viteza constanta, filtru de aer curat...Daca imi mai aduc aminte, mai scriu.

                            PS: "spalati masina si dati praful jos sa aiba o aerodinamica mai buna si o greutate mai mica" (am pus intre ghilimele, deoarece acest citat nu imi apartine)
                            sigpic

                            Comment


                            • #89
                              La aerodinamica de sifonier la loganului fix praful de pe masina conteaza...
                              [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google