Cei Mai Multi Kilometri Cu 1.2 16v Si Probleme Aparute

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by catalin901 View Post
    cum se balbaie?
    In sensul ca nu pornea la prima cheie!
    Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

    Comment


    • #62
      Originally posted by catalin901 View Post
      dute la drum lung si dai in gura 4000-5000rot/min poate o fi infundat ceva
      Da-i si cu ciocanul, poate e ceva stramb.
      Ce sa se infunde Cataline?

      Comment


      • #63
        Originally posted by Deliric88 View Post
        "Bailbaitul" acela daca reprezinta ca trebuie sa o turezi mai multi ca nu poti pleca usor doar din ambreiaj este ceva normal pentru acceleratia electronica.
        Daca ti se pare altceva , descrie in propriile cuvinte mai bine.
        cred ca am gasit unde e problema,am fost azi sa ma interesez de instalatia de GPL(vreau sa-i pun gpl)si mi-au explicat cei de acolo ca simpomele acestea sunt de la acceleratia electronica cu care nu ma obisnuiesc eu(conducand mai multe masini,aceasta singura cu acest fel de acceleratie,restul fiind pe cablu si motor mai mare)Se pare ca cei de la dacia au dat gres cu aceasta acceleratie eu nu as recomanda acest model nimanui

        Comment


        • #64
          Originally posted by Cezar View Post
          Da-i si cu ciocanul, poate e ceva stramb.
          Ce sa se infunde Cataline?
          pe la motoru pas cu pas

          Comment


          • #65
            daca ai aptitudini de sofer te obinuiesti repede si cu acceleratia electronica. altfel mai greu.

            Comment


            • #66
              frate-meu in regim de taxi cu 1,2 16 valve pe gpl pus la 3000 km ,are acum ~45000km si merge ca noua masina,este foarte multumit.

              Comment


              • #67
                Originally posted by ilie42 View Post
                daca ai aptitudini de sofer te obinuiesti repede si cu acceleratia electronica. altfel mai greu.
                Da si nu......Nu cred ca e de aptitudini.

                Comment


                • #68
                  Nu am avut nici o problema cu acceleratia electronica... Chiar daca uneori mai face figuri asa cum s-a mai spus. Probabil cei ce au condus mult timp daciile pe carburatie sau oltcit se obisnuiesc mai repede cu "fineturile" acceleratiei electronice.
                  Si intr-adevar mai tine un pic si de abilitatile fiecaruia.

                  Comment


                  • #69
                    la oltcit chiar mergea ok acceleratia. si carburatoarele alea dublu corp erau mai bine gandite decat cel de pe dacia 1310. imi aduc aminte ca la dacia 1300 a batranului meu, pe care am invatat eu, acceleratia mergea doar jumate din cursa. se bloca in ceva pe urma si mergea f. greu. nu fusese pedala aia apsata mai mult de jumate in viata ei si nu era cablul desirat/rupt. dupa cateva forje isi daduse drumul. ce vremuri si alea.
                    internal combustionizer

                    Comment


                    • #70
                      repar un taxi care a ajuns la 113000km si are gplde 60000km...a mers bine pana la 80300km cand am schimbat distributia am avut surpriza sa gasesc vreo 18 dinti lipsa pe curea...dar motorul mergea ...am schimbat cureaua si merge in continuare...cand are probleme de fluctoatie la acceleratie am curatat corpul clapeta si a functionat bine dupa...in rest un motor destul de puturos...si foarte scump la intretinere fata de celelalte benzinare de la dacia

                      Comment


                      • #71
                        Ciprian, poti te rog sa detaliezi ce inseamna foarte scump la intretinere comparandu-l cu 1.4-1.6 8v presupun?
                        Intr-adevar, ptr. ca are 16v (dar nu si 2 axe cu came) cred ca e un pic mai "complicat" dar nu cred ca sunt diferente notabile la preturile pieselor de baza.

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by ilie42 View Post
                          daca ai aptitudini de sofer te obinuiesti repede si cu acceleratia electronica. altfel mai greu.

                          kkt... dai din pedale si mergi cu ya ..da'o dracu de masina

                          Comment


                          • #73
                            salut, am facut 5300 km si singurele probleme pe care le am cu ea sunt:

                            cateodata nu porneste la prima cheie(suspectez ca benzina ar fi problema)

                            am o problema cu turatia la relanti, daca e iarna si am pornit incalzirea sau dezaburitorul de geam imi scade putin turatia. Daca iau maxim de volan stanga sau dreapta imi scade iarasi turatia, uneori mi se opreste motoru daca bag in viteza si inca nu am luat piciorul de pe ambreiaj.

                            o alta problema, mi s-a dezlipit buretele de pe bord, cel dintre bord si parbriz
                            1.2 16V - 75 de armasari la vale sau 75 de gloabe la deal

                            Comment


                            • #74
                              Toate problemele reclamate de tine s-au intamplat si altora deci par probleme comune pentru acest motor : pornirea la prima cheie , dezlipirea buretelui de pe bord. Ciudat totusi sa aud de probleme la pornire cu motor 1.2 euro 5. Scaderea turatiei cand pornesti dezaburirea sau cand iei stanga-dreapta de volan nu e o problema , e absolut normal.

                              Comment


                              • #75
                                ati auzit de motoru de 1.2 turbo TCE de 115 cai dupa lodgy? o fi ceva de capu lui?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google