Zici ca e masina puturoasa si doar pt oras. Gresesti. Nu e asa. E facuta pentru un mers normal in afara, pentru oameni normali, este masina omului rational. Cu aceasta masina poti sa mergi mai multi km decat cu un dci, fara sa ai probleme. Pretul de achizitie este cu 1700 eur mai mare pt un dci 75cp fata de 1.216v. Am calculat diferenta de consum (care e foarte mica fata de cat consuma 1.2) si a rezultat ca nici la 100.000km nu imi recuperez diferenta de 1700e. De la 100.000km in sus deja poti sa o pui pe butuci in orice moment. Deci tot mai rentabil e benzinarul 1.2 si pt. drumuri multe. Pentru cei care sunt mereu grabiti si vor sa mearga cu peste 130/h sa nu uite ca o data tot o sa ramana fara permis.
							
						
					Revizie 1.2 16v
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Saptamana viitoare imi fac si eu revizia dupa 1 an.Am fost azi pe la AutoEuropa sa-i intreb de cost.Ulei 5x40 + schimbat filtru habitaclu pana in 400 ron.Loganul meu este varianta ambiance si s-ar putea sa nu am filtru de habitaclu montat din fabrica.In acest caz mi-l monteaza ei sau o pot lasa si asa?
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 @karlos12: nu e obligatoriu sa-i pui filtru de habitaclu! nu te pot obliga!
 dar este mai bine pentru ca nu iti mai baga frunze si alte mizerii in masina! s-ar opri in filtru daca iti pui! si eu am ambiance si mi-am montat acest filtru! poti sa-l montezi si tu, nu e greu deloc daca faci rost de un astfel de filtru!
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Cum faceti voi sa ajungeti la 100.000 km nu stiu! Dar stiu ca in timp ce eu consum in oras in medie pe toate anotimpurile 8.5% vecinu cu diesel scoate sub 6% in acelasi oras, deci o diferenta de 2,5% pe care daca o inmultesc cu 600 da fix 1500 litri de benzina in plus. La 6 lei/litru rezulta un plus pentru benzina de 90milioane vechi adica fix 2000 euro. Sa nu-mi spuneti ca faceti calcule la 50-50 urban extra sau la diferenta de consum mixt fiindca nu e corect.Originally posted by TM-00-000 View PostZici ca e masina puturoasa si doar pt oras. Gresesti. Nu e asa. E facuta pentru un mers normal in afara, pentru oameni normali, este masina omului rational. Cu aceasta masina poti sa mergi mai multi km decat cu un dci, fara sa ai probleme. Pretul de achizitie este cu 1700 eur mai mare pt un dci 75cp fata de 1.216v. Am calculat diferenta de consum (care e foarte mica fata de cat consuma 1.2) si a rezultat ca nici la 100.000km nu imi recuperez diferenta de 1700e. De la 100.000km in sus deja poti sa o pui pe butuci in orice moment. Deci tot mai rentabil e benzinarul 1.2 si pt. drumuri multe. Pentru cei care sunt mereu grabiti si vor sa mearga cu peste 130/h sa nu uite ca o data tot o sa ramana fara permis.
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Revizie 1 an
 
 Am facut revizia de un an la Loganul meu 1.2 16v.
 Consumabilele le-am cumparat de la un magazin online (ingaraj.ro) si m-au costat 219 lei.
 Mi-au dat un discount pentru ca am luat toate materialele de la ei.
 -ulei Castrol Magnatec 5W40 C3
 -filtru ulei
 -filtru aer
 -filtru habitaclu
 (toate filtrele fabricate de Clean Filters - Italia, nu sunt de foarte mare calitate,
 sunt ieftine, dar sunt OK pentru un an de zile. Uleiul Castrol pe care l-am
 folosit in trecut si la alte masini este foarte bun fata de ce era inainte,
 banuiesc Dacia 5W30 care a iesit negru si fara vascozitate cand l-au scos din motor)
 Revizia am facut-o la Auto Marcus Pantelimon si a costat 96 lei.
 (am stat tot timpul langa masina)
 
 Parerea mea despre o revizie de genul asta (cand masina este noua si stii ca
 nu sunt probleme cu ea) este ca trebuie sa stai langa
 masina tot timpul si sa nu lasi mecanicul sa puna mana sa regleze sau sa schimbe ce
 vrea el sau sa-ti puna alte piese si sa le pastreze pe cele pe care le aduci
 fara ca tu sa ai habar. (credeti-ma, lucruri de-astea se intampla chiar la case mari)
 
 Din punctul asta de vedere la Auto Marcus este OK, poti sa-ti aduci
 consumabilele tale, poti sa stai langa masina, daca intarzii revizia
 cu cateva zile, nu-ti scot ochii.
 
 Daca ai fi putut vedea cat de murdar era filtrul de habitaclu de laOriginally posted by karlos12 View PostSaptamana viitoare imi fac si eu revizia dupa 1 an.Am fost azi pe la AutoEuropa sa-i intreb de cost.Ulei 5x40 + schimbat filtru habitaclu pana in 400 ron.Loganul meu este varianta ambiance si s-ar putea sa nu am filtru de habitaclu montat din fabrica.In acest caz mi-l monteaza ei sau o pot lasa si asa?
 masina mea dupa un an, sigur ai fi convins ca trebuie sa-ti
 pui un filtru nou.
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Eu n-am schimbat filtrul de polen(habitaclu) la revizie, dar in mod normal merge 15 mii lejer, mai ales ca nu prea am circulat pe drumuri prafuite, s-a vazut si pe filtrul de aer care l-a suflat si n-a fost foarte prafuit. O sa il schimb la primavara sau la revizie odata cu filtrul de aer.
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Asa de curiozitate; cati km. ai facut cu uleiul ala de spui ca l-ai facut praf, avand in vedere ca in primii 3000 ai condus moderat.?Originally posted by corn View PostUleiul Castrol pe care l-am
 folosit in trecut si la alte masini este foarte bun fata de ce era inainte,
 banuiesc Dacia 5W30 care a iesit negru si fara vascozitate cand l-au scos din motor)
 .Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 L-am testat frecand o picatura intre degete. Apoi incerci o picatura din cel nou si iti dai seama de diferenta. Asta e laboratorul de care vorbesti.Originally posted by dias02 View Postcorn cum ai dedus ca dacia oil 5w30 cand l-a scos mecanicul era fara vascozitate (l-au testat in laborator,ceva)!?!?! te rog ca pe viitor sa dai informatii mai detaliate...
 
 5000 km. Si am condus moderat in toti cei 5000.Originally posted by IancuMIC View PostAsa de curiozitate; cati km. ai facut cu uleiul ala de spui ca l-ai facut praf, avand in vedere ca in primii 3000 ai condus moderat.?
 
 Eu am circulat tot timpul cu ventilatorul pornit cel putin la treapta intai, chiar siOriginally posted by piroman22 View PostEu n-am schimbat filtrul de polen(habitaclu) la revizie, dar in mod normal merge 15 mii lejer, mai ales ca nu prea am circulat pe drumuri prafuite, s-a vazut si pe filtrul de aer care l-a suflat si n-a fost foarte prafuit. O sa il schimb la primavara sau la revizie odata cu filtrul de aer.
 atunci cand nu foloseam aerul conditionat sau caldura. Probabil de aceea am gasit filtrul de habitaclu foarte imbacsit dupa un an.
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ulei 5w40, nu?. La cerere, contra cost se monteaza filtru habitaclu(~80-100 roni, functie de filtru); parerea mea e sa faci si pasul asta.Originally posted by karlos12 View PostSaptamana viitoare imi fac si eu revizia dupa 1 an.Am fost azi pe la AutoEuropa sa-i intreb de cost.Ulei 5x40 + schimbat filtru habitaclu pana in 400 ron.Loganul meu este varianta ambiance si s-ar putea sa nu am filtru de habitaclu montat din fabrica.In acest caz mi-l monteaza ei sau o pot lasa si asa?Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Il poti schimba lejer singur. Se afla sub torpedou in laterala dinspre sofer. Trebuie sa tragi doar de o clama. La service ma costa 80 lei, singur l-am schimbat cu 28 lei, ca nu este nevoie de cine stie ce calitate la el.Originally posted by piroman22 View PostEu n-am schimbat filtrul de polen(habitaclu) la revizie, dar in mod normal merge 15 mii lejer, mai ales ca nu prea am circulat pe drumuri prafuite, s-a vazut si pe filtrul de aer care l-a suflat si n-a fost foarte prafuit. O sa il schimb la primavara sau la revizie odata cu filtrul de aer.
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Stiu unde se afla filtrul de polen, si bineinteles ca nu le platesc manopera la service sa il schimbe, dar nu ma ating de el pana la 15 mii ca nu are rost si asta va fi pe la primavara...Originally posted by amigos View PostIl poti schimba lejer singur. Se afla sub torpedou in laterala dinspre sofer. Trebuie sa tragi doar de o clama. La service ma costa 80 lei, singur l-am schimbat cu 28 lei, ca nu este nevoie de cine stie ce calitate la el.
 
 Verificarea uleiului intre degete e un mod copilaresc de a verifica uleiul... poate ti s-a parut mai subtire si pt ca e 5w30 fata de 5w40...Last edited by piroman22; 9 September 2012, 10:46.
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Lut o sa ai pe el cand o sa-l schimbi; cand intri intr-o perioada relativ umeda, cu un filtru de habitaclu deja imbacsit, e un atentat la propria-i sanatate; alegerea e a ta.Originally posted by piroman22 View PostStiu unde se afla filtrul de polen, dar nu ma ating de el pana la 15 mii ca nu are rost si asta va fi pe la primavara...
 .Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
 Comment


















Comment