Capacitate Ulei Motor Logan 1.2 16v ???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Trebuie sa fii atent ce tip de saiba ai acolo , ca am impresia ca nu merge cea de 1.4 /1.6 / sau 1.5 dci.

    Eu am avut o experienta urata cu primul schimb de ulei facut in reprezentanta , dupa schimb observam pete de ulei sub masina...cand m-am dus inapoi la ei..ca "domne , nu e vina noastra ca asa sunt astea de 1.2 la imbinarea busonului cu baia" ........auzi la ei...raspuns de mecanici.....iar drept replica le-am spus ca din fabrica masina a venit cu ce-a trebuit la acel buson...si culmea nu picura absolut deloc pe acolo.....ca sa nu mai zic ca mi-a scos tot uleiul din motor ...iar la acel buson , mi-a pus un snur de azbest sau cum se chiama ca sa nu mai curga....deci chestia cu snurul facea tatal meu la batrana dacie , vai de ....mama...lor....si ce ma enerveaza cel mai tare e ca au preturi , exagerat de mari , si iti fac o manopera de toata jena....habar nu au....
    Ieri am fost de am intrebat de un filtru de habitaclu de origine (77 lei) ?!?! Mi-e scarba de reprezentantele astea Dacia.....
    p.s. - Fiti foarte atenti cu acel buson.
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • #32
      obligatoriu trebuie schimbata garnitura de la buson,deoarece este dintr-o alama moale care se deformeaza la desfacere si nu tine la mai multe presari ca la 1.4,1.6,etc. care este de alt tip,si tine la mai multe schimburi.
      din aceasta cauza unora mecanici nu le vina sa creada ca totusi curge pe acolo fiind de fapt neprelucrati de aceasta problema.
      eu am patit-o la primul schimb.acum le-a venit mintea la cap ,saiba fiind inclusa obligatoriu la fiecare schimb.(pt. toata gama)

      Comment


      • #33
        Atentie cand faceti schimbul de ulei in service. Nu-i lasati sa puna tot bidonul de 4 litri pentru ca trece de maxim pe joja. A nu se confunda capacitatea baii de ulei (4 litri cum scrie in carte) cu nivelul maxim pe joja. 3 litri merg pana la jumatea dintre min si max pe joja. Eu am pus 4 litri si am avut surpriza sa constat ca depaseste nivelul maxim cu 0,5 cm in conditiile in care aveam 90kg in portbagaj, deci nu era lasata pe fata. Depasirea nivelului maxim avand ca efect in timp stricarea catalizatorului. Deci mai bine puneti mai putin si completati ulterior dupa cerinte.
        Last edited by amigos; 6 September 2013, 19:29.

        Comment


        • #34
          3.7 litri sunt fix la semn.

          Comment


          • #35
            Recent am facut si eu schimbul de ulei in service si am pus saiba noua si mecanicul a pus si teflon pe filetul surubului de golire. L-am intrebat din ce cauza pune teflon, doar nu s-a dus filetul, mi-a raspuns ca filetul e ok dar au fost probleme cu scurgeri de ulei pe acolo si de aceea se impune saiba noua si pt siguranta pune si teflon sa fie sigur ca nu va curge. Foarte ok mecanicul, a ridicat masina sus cu motorul pornit sa verifice daca nu curge. Am dus uleiul meu si am avut un bidon de un litru gol in care am golit 300 ml dintr-un bidon de 4l, restul de 3,7 l l-a turnat pe tot in motor, am schimbat si filtrul de ulei, deci 3,7 litri => nivel exact la max cu tot cu schimb de filtru.

            L.E. Nu vad cum e posibil sa consume 2 litri de ulei in 5000 km, mie in 16k pe gaz mi-au disparut cateva sute de grame dar a vazut forje criminale pe gpl. Singura explicatie este ca il pierde pe undeva.
            Last edited by piroman22; 7 September 2013, 00:20.

            Comment


            • #36
              Dupa scoaterea capacului motor am observat pata ulei relativ proaspat dupa cum se observa in imagine in dreptul celor doua suruburi.
              Attached Files

              Comment


              • #37
                Pata aia de ulei e si la mine cred ca e ceva normal, nu mi-am facut griji din cauza ei deoarece nivelul uleiul ramane acelasi in decurs de 10 000 km. Ulei intra cam 3,5 l, daca pui mai mult depaseste si e bine sa scoti pe la joja cu o seringa de 200ml plus un furtun subtire. Consider ca e mai bine sa fie sub nivelul max chiar si cu 5 mm decat peste si bag doar 3, 250 ml ulei.

                Comment


                • #38
                  Normal nu e in niciun caz. Un motor bun trebuie sa fie perfect uscat pe exterior.

                  Comment


                  • #39
                    la fel e si la mine amigos ,poate chiar mai rau fiind si pe tabla de la galerie.e boala veche la 1.216v de fapt si la 1.616v sunt cazuri.
                    nu-i normal dare n-are nici pe naiba;nu se va observa pe joja vreodata.
                    se poate incerca o reetansare(cam doua ore de munca).

                    Comment


                    • #40
                      Ma gandesc daca nu cumva a fost din cauza "meseriasilor" din service care puneau tot bidonul de 4 litri la revizie.

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by piroman22 View Post
                        Recent am facut si eu schimbul de ulei in service si am pus saiba noua si mecanicul a pus si teflon pe filetul surubului de golire. L-am intrebat din ce cauza pune teflon, doar nu s-a dus filetul, mi-a raspuns ca filetul e ok dar au fost probleme cu scurgeri de ulei pe acolo si de aceea se impune saiba noua si pt siguranta pune si teflon sa fie sigur ca nu va curge. Foarte ok mecanicul, a ridicat masina sus cu motorul pornit sa verifice daca nu curge.
                        Saiba aia este inclusa si daca vii cu consumabilele tale inclusiv cu filtrul de ulei? Este inclusa ca element schimbat platit de client?

                        Comment


                        • #42
                          Este inclusa ca element platit de client indiferent daca vrei tu sau nu. Daca o aduci tu nu o mai platesti, dar cine sta in loc de o saiba?!?
                          Sunt obligati sa o puna ei (contra cost, desigur) daca nu o aduci tu.

                          Comment


                          • #43
                            Asa este, cand am facut schimbul de ulei, am dus piesele mele si m-a intrebat de saiba de la buson, i-am spus ca nu o am si m-a trimis la magazinul servisului sa iau una. Am dat 1 leu pe ea mi se pare...

                            Comment


                            • #44
                              La mine a venit din fabrica cu ulei aproximativ 3-4 mm peste limita maxima. Ma intreb daca nu cumva trebuie verificat nivelul fara a apasa joja de tot, ci doar pusa pe garnitura (deci fara sa faca clic)? asa nivelul ar fi numai bun; altfel nu pot sa imi explic de ce vine din fabrica cu nivel peste maxim?!
                              The Faster the Speed, the Bigger the Mess

                              Comment


                              • #45
                                Poate nu era masina dreapta sau era cald si dilatat uleiul.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google