Martor Ulei Aprins

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Martor Ulei Aprins

    Nu mai departe de acum cateva zile , pornesc dimineata masina si surpriza mare dupa aproximativ 2 min se aprinde martorul la ulei
    Opresc motorul astept cateva secunde dupa care pornesc din nou , martorul aprins din nou . Opresc din nou motorul trag capota verific nivelul la ulei care era in regula
    Ajung la reprezentanta care era la ~1 km si ei pun un diagnostic cum ca ar fi sonda de ulei
    Intrebarea este daca masina a bagat ulei in rampa sau nu in aceasta perioada

  • #2
    Daca problema e sonda de ulei, inseamna ca martorul s-a aprins in urma erorii, nu a lipsei de presiune, adica ungerea a fost normala.
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • #3
      daca e sonda e clar ca ai avut ulei peste tot.pompa a facut treba numai ca sonda s-a bulit si nu a mai vazut asta .
      Welcome to the Club, We Have Jackets !

      Comment


      • #4
        daca ai facut vreo revizie, trebuie resetat! iti arata ca trebuie facut schimbul de ulei! scrie in manual, ceva ca pui contactul, calci frana, nu stiu exact procedura! cauta in manual procedura, eu sunt la tara acum nu am la mine manualul! eu cred ca asta e problema daca este vorba despre logan sau sandero 1.2 16v!

        Comment


        • #5
          adaniel69 ce sa resetezi ??sonda de ulei,am auzito si pe asta
          ia expica detaliat cum se face ?
          den60 da pompa a functionat astfel se distrugea motoru si nu mai ajungeai la service

          Comment


          • #6
            @nikuniku: cand ajung acasa, ma uit pe manual si iti raspund! nu sonda de ulei se reseteaza!
            cum sa-i pice omului sonda de ulei? mi se pare o aberatie! prima prostie pe care o poate debita un mecanic! pana acum legau cu sarma daciile vechi si acum sunt ditamai mecanicii la logan.... eu cred totusi ca e vorba de martorul pt schimb de ulei care se reseteaza printr-o procedura anume!
            cine are la indemana manualul de la logan 1.2 16V sa verifice! eu sunt plecat din localitate acum! ma intorc duminica!

            nu stiu cum e treaba la logan, dar nu ar trebui sa se opreasca motorul daca nu ai presiune la ulei?

            Comment


            • #7
              Am scris corect becul la ulei si nu martorul de schimb al uleiului , mai ales ca loganul are doua luni si 1120 km la bord
              Au scos o sonda din spatele motorului de pe langa filtru , au bagat in treapta a 5 a si au invartit de roata , astfel au verificat ca baga ulei acolo.
              Ieri dimineata acelasi lucru numai ca nu am mai fost la ei doar ia m sunat si au zis sa merg cu becu aprins ca este doar o eroare in indicator si partea mecanica functioneaza bine
              Aceasta problema o am doar dimineata cand este frig , in restul zilei nu mai apare aceasta problema
              Si ca sa vedeti noroc "chior" cand vreau sa plec de pe loc masina se ingatuie daca nu o turez peste 1000 de ture dar nu in timp ce dau drumul la ambreaj si din nainte ca la scoala la incepatori si la apasarea pedalei la o turatie de 1500 sau 2000 motorul scade in turatie (oscileaza) si cu 500 de ture, la o turatie de peste 3000 de rot nu mai oscileaza
              Ridic si aceasta problema si dealerul zice ca asa se intampla la toate si ca as misca eu piciorul si acceleratia este sensibila (ceia ce nu se intampla)

              Comment


              • #8
                adaniel69 a bagat renoul intervale de revizie pe ECU la logan?apare ceva in bord? cu numarul de km pana la urmatoarea revizie si daca treci de km facuti sau intervalu de timp apare o cheita in bord?sau apare scris pe undeva pe ceasuri?
                sunt curios trimite si mie cartea in format electronic sau puneo pe forum

                Comment


                • #9
                  Originally posted by darksid3 View Post
                  Daca problema e sonda de ulei, inseamna ca martorul s-a aprins in urma erorii, nu a lipsei de presiune, adica ungerea a fost normala.
                  daca sonda crapa, nu se mai aprinde deloc becul
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #10
                    Asta mi se pare si mie dubios

                    Comment


                    • #11
                      si totusi la 1100 km sa nu aibe presiune suficienta?e prea de tot.s-au tampit de tot astia de la Dacia.si daca au zis ca e de vina sonda,de ce nu au schimbat'o?
                      Welcome to the Club, We Have Jackets !

                      Comment


                      • #12
                        Nu au avut in stok pentru 1.2 si au comandato in vedera schimbarii

                        Comment


                        • #13
                          Sa inteleg ca e vorba de 1.2
                          Interesant, e al doilea caz intalnit pe forum, zilele trecute a mai pomenit un coleg de treaba asta.
                          I-au schimbat uleiu si filtru si n-a mai facut figuri.

                          Comment


                          • #14
                            pai e posibil ca sondele sa fie de cacao,calibrate dupa cum bate vantul.
                            Welcome to the Club, We Have Jackets !

                            Comment


                            • #15
                              @nikuniku: s-ajung acasa si o pozez!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google