Probleme La Pornire 1.2 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme La Pornire 1.2 16V

    Salutare tuturor sunt un posesor al unui logan ambiance( cel mai coaja) cu motor de 1.2 16v si la un an de la achizitie respectiv dupa 17 mii km cand a fost facuta prima revizie mi si intampla ( de 5 ori ) sa nu porneasca la prima cheie electromotorul invarte motorul dar acesta nu porneste ca si cum nu s-ar alimenta cu benzina acum am 23 de mii iar in tot acest interval de 6mii mi s-a intamplat de 5 ori acest fenomen stie cineva cam ce ar putea sa aiba este grav? la a doua cheie porneste perfect normal. alte probleme aparute ar fi ambriajul care scoate niste zgomote ciudate, sau cand pornesc se intampla sa porneasca motorul exact cu turatia de la relanti stiti k normal se tureaza apoi scade turatia e grava problema ... este ceva obisnuit ? sa ma sperii sau sa nu imi fac probleme?

  • #2
    -pornirea problematica este de la senzorul de impulsuri de pe volanta
    -mapa de injectie a relantiului este in functie de ce citeste senzorul de temperatura (apa)
    -ambreiajul scoate zgomote ciudate daca este pe cablu, probleme pot fi la acest cablu, sau -la nuca(mizerie/praf/ferodo) pe care culiseaza furca de actionare a placii de presiune
    -relantiul instabil (relantii in 1500-3000 rpm) este dat de mpp (motorasul pas cu pas de pe corpul clapeta)

    cam astea sunt problemele generale ce apar la motoarele renau in timp
    elimina-le pe rand si iti rezolvi problema
    piesele in sine nu sunt scumpe, daca sti de unde sa le cumperi
    sigpicMy ride

    Comment


    • #3
      pai problema de piese nu se pune la mine ca sunt de la Dacia de la mama ei ;)) multumesc pentru raspuns masina este in garantie sper sa rezolv ceva cu asta in conditiile astea trebuie sa ma duc neaparat la garantie la un control sa vad ce rezolv acolo. inca odata multumesc

      Comment


      • #4
        Mergi la garantie,in retea se stie de problema nu esti singurul care patesti asta.
        Cere sa iti faca o fisa de incident,sau incearca vocea clientului.

        Comment


        • #5
          nare nimik stai linistit si a mea face cateodata sa nu porneasca la prima si vorba aia eu dau la cheie de 30 de ori pe zi si are momente cand se balbaie..[am cu ea 55.000] ...
          cu ambreiajul desfaci piulita dai cu vasilina sprei pe langa cablu si apoi pui la lok aliniezi pedalele si strangi piulita....
          am patit o data am dat la cheie si nu vroia sa cupleze....si nu stiam ce sai fac,.. am scos cheia am inchis usile din cheie le -am deschis din nou si apoi a pornit asta fara sa cobor din masina...

          Comment


          • #6
            N-are nici pe dracu, si a mea a mai facut asa uneori, trebuie la prima pornire sa lasi sa se stinga toate becurile si apoi sa dai la cheie si sa tii suficient de mult pe demaror, eu pateam asa cand ma grabeam si nu tineam destul pe demaror si atunci se intampla daca era motorul cald ca uneori sa porneasca direct cu turatia de ralanti. Poate conteaza si in ce pozitie se opreste motorul si automat pozitia senzorului de pe volanta... Poate nici benzina de la noi nu e stralucita si poate cauza astfel de neplaceri la pornire, dar nu sunt motive serioase de ingrijorare. Iti faci griji cand dai de 3-4 ori la cheie si tii mult pe demaror si tot nu o ia... multi km in continuare fara probleme!
            Daca crezi ca ajuta cu ceva poti merge in service si ne spui si noua ce zic baietii. Bafta!

            Comment


            • #7
              Sunt curios ce rezolvare gasesti in service! Si a mea face tot asa, cand si cand, am observat ca atunci cand este foarte cald afara! Le-am spus in service au pus-o pe tester si au zis ca nu are nimic, nici o eroare ...

              Comment


              • #8
                marti am programare la service o sa revin sa va spun ce mi-au zis

                Comment


                • #9
                  E de la soft. Si a mea nu pornea la prima cheie dimineata. Dupa ce mi-a upgradat softu dupa vreo 7 incercari ca nu accepta sa fie rescris nu mi-a mai facut probleme si a mai disparut si din lagul acceleratiei. Incepuse sa-mi agate si electromotorul, care desigur a fost schimbat pe garantie.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by ady_green View Post
                    E de la soft. Si a mea nu pornea la prima cheie dimineata. Dupa ce mi-a upgradat softu dupa vreo 7 incercari ca nu accepta sa fie rescris nu mi-a mai facut probleme si a mai disparut si din lagul acceleratiei. Incepuse sa-mi agate si electromotorul, care desigur a fost schimbat pe garantie.
                    Uite un baiat insistent,bravo asta ar trebui sa faceti toti.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by ady_green View Post
                      E de la soft. Si a mea nu pornea la prima cheie dimineata. Dupa ce mi-a upgradat softu dupa vreo 7 incercari ca nu accepta sa fie rescris nu mi-a mai facut probleme si a mai disparut si din lagul acceleratiei. Incepuse sa-mi agate si electromotorul, care desigur a fost schimbat pe garantie.
                      Exact asa si la mine , acum nu mai am probleme si sper sa nici nu mai am ca a iesit din garantie.

                      Comment


                      • #12
                        am fost la service. Cred ca s-a rezolvat problema ca sa va spun ce i-a facut nu stiu pentru ca nu mi s-a spus oricum masina a stat pornita cred k o ora si ceva cu un dispozitiv la mufa calculatorului. la ambreiaj l-au uns cu vaselina si niste spray akm e ok. mai aveam un zgomot enervant sub volan undeva .... e acolo ar fi problema nerezolvata pentru ca acela inca persista doar ca a scazut in intensitate. si acum cand veneam de la service pe drum la niste gropi iar s-au auzit niste zgomote ciudate in drepta dar in fine cine stie ce avea... oricum de remarcat profesionalismul celor de la service care s-au uitat la fiecare lucru ce l-am cerut recomand cu incredere!

                        Comment


                        • #13
                          Salut... aceiasi problema am avuto si eu la pornirea la rece. Eu am un logan cu motor de 1.6 8V. Inainte sa aflu de unde a fost problema am tot schimbat: bobina de inductie, buji, fise, motorarul pas cu pas si tot nu imi pornea. Problema la mine a fost din cauza benzinei de la LUKOIL "asa de buna este" incat mi-a spart galeria de evacuare. Dar in cea ce privestie problema ta aceeasi parere o am si eu ca si DeLuXe
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Mai mult ca sigur ca au facut update de soft, de aia te-au tinut asa de mult. La mine nu a fost chiar asa de lung, max 25 min. Dar depinde de linia de intranet pe care o au cu fabrica.

                            Comment


                            • #15
                              Confirm chestia cu softul..si eu am patit-o. Ei au spus ca au resetat calculator de injectie, pentru ca cica nu se poate schimba softul..

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google