Zgomot Mare La O Anumita Turatie Si Viteza

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zgomot Mare La O Anumita Turatie Si Viteza

    La masina mea pentru pentru turatii ale motorului de aprox. 3100 rot/min. si viteza de 100 km/h apare un fenomen de rezonanta care face ca zgomotul sa devina foarte mare (bubuit in tobe, huruit, etc.). Fenomenul apare la acesta turatie si viteza si in aceste conditii sunt nevoit sa merg la viteze inferioare (pana in 90 km/h si turatii de max. 2800) sau superioare (peste 110 km/h si turatii peste 3200), unde se aude efectiv zgomotul de motor care nu este atat de deranjant.
    Va rog sa-mi spuneti daca aveti acest simptom deranjant la masina cu motor 1,2 si cum poate fi atenuat.

  • #2
    Solutia ai dat-o singur.
    Dupa cum stii la Dacia te adaptezi tu la masina.
    Last edited by IancuMIC; 10 March 2014, 13:36.

    Comment


    • #3
      cand aveam loganul si la mine era la fel! problema este ca galeria de evacuare se afla spre peretele de foc(care la randul lui nu e foarte bine antifonat), si nu spre radiator ca la alte motoare!
      eu cred ca daca s-ar fi studiat putin fenomenul s-ar fi putut face ceva, eventual cu altfel de tobe!

      Comment


      • #4
        Zgomotul se rezolva cu antifonare dar la vibratii ce le faci ?

        Comment


        • #5
          Originally posted by adaniel69 View Post
          cand aveam loganul...problema este ca galeria de evacuare se afla spre peretele de foc(care la randul lui nu e foarte bine antifonat), si nu spre radiator ca la alte motoare!
          eu cred ca daca s-ar fi studiat putin fenomenul s-ar fi putut face ceva, eventual cu altfel de tobe!
          La LOGAN galeria de evacuare este si spre peretele antifoc...si spre radiator (ca la alte motoare) asa ca explicatia este cel putin ciudata
          Sunt probleme cauzare de anumite frecvente de rezonanta specifice unor anumite motorizari, variante de echipare si caroserii.
          La 1.4 PH1 aveam huruit de la 130km/ora la 140...acolo intra in rezonata traseul de evacuare si facea urat.
          Mai rau am la 16v PH2 unde face urat intre 100-120 (fix unde imi place sa merg). La 16v PH1 rezonanta apare intre 120-140...
          Solutiile sunt prinderi diferite ale tobelor, batatoare acustice adaptate fiecarei motorizari,...solutii exista dar SUNT SCUMPE pentru producator. Cheltuielile cu solutiile antirezonanta s-ar fi reflectat in pretul masinii si cresteau preturile. Aste sunt acele mici detalii care fac masinile mai scumpe cu ceva mii de euro.
          Astfel de comportamente sunt obisnuite in clasa LOW-COST dar nu toti producatorii si in nici un caz posesorii le recunosc.

          Comment


          • #6
            Originally posted by CeDeBe-L View Post
            La 1.4 PH1 aveam huruit de la 130km/ora la 140...acolo intra in rezonata traseul de evacuare si facea urat.
            Cam p-acolo intra si la mine-n rezonanta. Dar totusi la 140 e mult mai ok decat la 130 de ex., deja depaseste "pragu'" ala maixim.
            Oricum pana la 120-125 e ok.

            Comment


            • #7
              Dupa ce am cautat pe forumuri, am inteles ca apar diverse rezonante in functie de motorizari, care pot fi diminuate prin utilizarea unor batatoare acustice. Pentru Logan se spune ca o fost eliminat acest batator acustic pentru economie, dar acesta era pentru rezonantele de la turatii de 2000 rot/min.
              Avand in vedere ca la motorizarea mea 1.2 16V rezonanta apare in jurul turatiei de 3000 rot/min, ce fel de batator acustic ar trebui montat si daca exista pe linia de esapament un suport sudat de care il pot prinde.

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google