Turatie Variabila In Viteza 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Turatie Variabila In Viteza 1

    Buna ziua,
    Am un logan 1.2 16V din anul 2010, luat de nou si doresc sa aflu o parere de la persoane mai experimentate ca mine.
    Si anume, cand plec de pe loc, tinand piciorul constant pe pedala de acceleratie, masina se tureaza singura, indiferent daca motorul este rece sau cald. Va dati seama ca in momentul cand pleci de la semafor, masina se tureaza singura, de zici ca sunt la concurs. Acesta problema a fost de cand am cumparat-o. Am expus problema la un service autorizat, iar raspunsul lor a fost ca modelele din anul 2010 asa sunt si ca nu am ce sa fac. Ce parere aveti?

  • #2
    Electronica asta ne omoara ... si softurile ecu prost scrise ...

    Comment


    • #3
      Am un logan tot 2010.Aveam aceasi problema ca tine.Am fost cu ea la reprezentanta si dupa multe parlamentari au ajuns la concluzia ca e de vina corpul-clapeta.M-i l-au schimbat pe garantie si nu am mai avut probleme.

      Comment


      • #4
        acel update de soft l-ai facut?
        din punctul meu de vedere este vorba despre lagul(intarzierea) acceleratiei!
        te-am intrebat de acel update de sot pentru ca mai "repara" putin problema! dar nu de tot!
        si eu m-am obisnuit destul de greu!

        Comment


        • #5
          Salut Daniel,
          Multumesc de raspuns. Luni, 05.02 ma duc la service sa ii fac acel update de soft si voi reveni cu o postare. Oricum e foarte deranjanta faza.

          Comment


          • #6
            Adica vineri 5.02...
            Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

            Comment


            • #7
              Asa m-am chinuit si eu cu plecarea de pe loc pana in 2013 cand i-am facut o resoftare la propunerea celor din service(reprezentanta Dacoserv).A dat rezultate bune, dar uneori parca tot mai da in nas.

              Comment


              • #8
                La 1.2 16v plecarea de pe loc e de departe cel mai nasol "feature" , dar pana la urma m-am rutinat si cu aceasta variatie de turatie la plecarea de pe loc , secretul sta in cate ture ridici acceleratia suficient cat sa nu mai fie nevoit ECU sa ridice automat rotatille/minut a.i. sa nu se opresca motorul la eliberarea ambreiajului(aici e problema cea mare , ECU crede ca sunt prea putine rotatii/minut si comanda clapeta sa bage mai mult aer etc si in final te incurca si iese cu smucituri).
                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                Comment


                • #9
                  solutie

                  Salutare tuturor,
                  Revin cu raspunsul la problema mea. Am fost la un service autorizat. Cei de acolo mi-au pus o alta varianta de soft, mai exact din 2014, si ghici ce? a mers. Nu mai am problema acesta deranjanta. Va multumesc tuturor pentru sugestii!

                  Comment


                  • #10
                    La care Service ai fost ?
                    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                    Comment


                    • #11
                      ma bucur ca a fost doar o problema de soft si nu a fost ceva defect!

                      ps: am asteptat cam mult rezolvarea.....

                      Comment


                      • #12
                        o intrebare.. daca masina a iesit din garantie se mai poate face resoftarea la reprezentanta dacia ? si daca da , cat ar costa?

                        Comment


                        • #13
                          Cand am facut eu resoftarea(acum 3-4 ani) era in jur de 80 de lei. Cat poate fi acum? 100-120?

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google