Reglaj Culbutori Logan 1.2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


    • #17
      Revin cu mai multe informatii despre canelura. Se pare ca se poate vedea daca mutati culbutorii de la cilindrul 2 (daca sunt ficsi, rotiti motorul pana cand nu mai sunt atacati de cama). Arata ca un inel argintiu si e undeva mai inspre dreapta, langa culbutorul de admisie. Ce scrie in manual cu cama "A1" si "E2" nu pare sa fie corect (cel putin la pagina "Valve Adjustment).

      Am corectat si eu la mine reglajul (care in trecut era pentru arborele fara canelura) si intr-adevar se simte diferenta. Motorul parca ticane un pic la mers batranesc, dar are simtitor mai multa putere si nu mai are deloc vibratii.

      Si tre sa mentionez ca ma bucur extrem de mult ca nu mai trebuie sa mai reglez culbutorii vreodata la asa ceva. Este o treaba mult mai complicata decat ar trebui sa fie (a se intelege fata de vechile 1.4/1.6 sau alte motoare din anii respectivi cu culbutori reglabili). Daca vedeti motor cu culbutori reglabili si galerie peste capacul chiulasei, mai bine nu mai cumparati! Din pacate vad ca s-au molipsit si alti producatori de la Renault, deci aveti grija.

      Cei care vor sa isi regleze singuri, pot sa va spun doar sa va inarmati cu multa rabdare si ceva scule. Trebuie sa dati compresorul de AC la o parte (cu grija sa nu scape de pe curea) si o sa aveti nevoie de un prelungitor tubulara 1/4 destul de lung ca sa dati jos suruburile de la galeria de admisie (cap de 10mm apropo si E8 pt cele din partea de sus). Surubul central ("2" in ordinea de strangere) se poate vedea din partea dreapta a galeriei, din zona rampei de injectie. La remontare aveti mare grija cum introduceti suruburile la loc in galerie. Daca va cade un surub din tubulara, e foarte posibil sa ajunga intr-o pozitie aiurea si sa trebuiasca sa dati jos galeria din nou ca sa-l recuperati. Cel mai bine incercati sa vedeti mai intai gaura surubului, miscati cablajul de la injectoare daca e nevoie, si apoi introduceti usor surubul in gaura.

      Scuze pt double post, dar nu am putut sa scriu nimic de pe tel mobil, iar apoi n-am putut edita postul precedent de pe PC.

      Comment


      • #18
        Procedura demontare/remontare galerie de admisie. Eu n-am mai dat jos cablajul de la electromotor si nu m-a incurcat deloc.
        Dupa ce remontati conducta de benzina, puneti contactul de vreo 5-6 ori ca sa se amorseze bine rampa de benzina. Altfel o sa se balbaie destul de rau la prima pornire.
        Apropo, ca sa curat siliconul vechi de pe chiulasa am folosit un spray "RE-MOVE" de la un producator cunoscut de garnituri/produse de etansare. Daca-l folositi aveti grija sa nu dati pe cureaua de distributie sau in interiorul chiulasei.
        Attached Files

        Comment

        Working...
        X
        Anulare DPF
        Politica de Securitate Google