Probleme Retea Service Dacia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Retea Service Dacia

    salut. sper sa nu mai fie niciun thread cu discutia asta. acum cateva zile am avut un mic accident. am dus masina la Automarcus ( greseala ). mi-au schimbat radiatorul de AC si cel de racire motor, bara fata, bara spate. toate buen si frumoase pana am plecat. dupa vreo 2 km mi-a fiert apa in motor - uitasera sa lege electroventilatorul. m-am intors am facut scandal, ei ca nu ca nu e vina lor, ca s-a desfacut la vreo groapa (idioti), mi l-au legat, zic ia sa incerc si AC. surpriza uitasera sa-mi puna freon. vine un prapadit cica pune freon, dar ieri am fost obligat sa merg la dacoserv sa mi se puna din nou freon. i-am recalamat la sefi, la vocea clientului la dacia. asa ca nu calcati pe la automarcus. nici cu spaga nu au facut treaba k lumea. mult noroc.

  • #2
    nu esti primul care pleaca de la service cu piesele desfacute si multe altele.au uitat saracii!mie unul am schimbat ambreiajul la vechea dacie si cand au pus inapoi electromotorul era pus doar asa cat sa nu cada iar cutia de viteze nu era bine stransa de motor +o cheie de 13 care era in motor care a ramas bonus.
    Welcome to the Club, We Have Jackets !

    Comment


    • #3
      Cheia a fost cadou
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • #4
        oricum tot se scot baietii indiferent de situatie.
        Welcome to the Club, We Have Jackets !

        Comment


        • #5
          Dumnezeule da mare e gradina ta, muncesti ca un erou sa-ti cumperi masina si i-si bat joc de ea mecanicii. Uite de aia eu vreau sa stau langa masina cand o duc in service. Numai bine!

          Comment


          • #6
            Daca nu stati langa masina si nu cunoasteti ce urmeaza sa se faca, normal ca sa intampla asta.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #7
              ei...

              Originally posted by andrei View Post
              Daca nu stati langa masina si nu cunoasteti ce urmeaza sa se faca, normal ca sa intampla asta.
              masina a stat 2 saptamani in service. am serviciu era cam greu sa stau langa ea

              Comment


              • #8
                Salut !

                Asa se intampla intr-un service, e la ordinea zilei. Eu am venit cu masina pentru niste reglaje, am lasat-o acolo ca a trebui sa dau o fuga pana la scarbici ca era panica acolo...cand m-am intors dupa o juma' de ora masina era gata, scoasa in curte, mecanicu' ma astepta zambitor si prietenos pan' la cer.
                Am vrut ma sui in masina, dar noroc ca am dat o tura pe langa ea si ce sa vezi : aripa dreapta fata era harjita si indoita pe o suprafata cam de 7 - 8 cm...se vedea foarte urat...Efectiv ma blocasem cu privirea la aripa, cand vine mecanicu langa mine si imi spune cu o voce tremuranda ca s-a intamplat nu stiu ce si nu stiu cum, ca il auzeam ca prin vis, nici nu ma interesa...ma rog, in
                concluzie a trebuit sa mai las 2 zile masina acolo sa o faca...si chiar au facut-o ca nu se cunoaste nimic nici acum, dupa aproape 2 ani...si asta fara sa ma coste ceva, ba chiar si-au cerut scuze si cutare si i-am inteles, ca sunt si ei oameni si accidente se intampla, mai ales ca au si reparat la loc impecabil si asta conteaza pana la urma, desi sunt ferm convins ca daca nu dadeam tarcoale la
                masina si ma tranteam in ea direct si ieseam pe poarta, nici dreq nu mai recunostea nimic daca veneam inapoi cu masina...
                Cat despre treaba cu statu langa ea in service, iar e fix stiti_voi_ce, pentru ca "cioace" se intampla oricum...eu oricum stau langa ea de fiecare data, daca nu intervine nimic in timpul ala, dar de exemplu baietii lucrau la masina mea si dintr-o data la vreo doua standuri mai incolo se aude hodoronca_tronca_trosc_bum_etc...se intamplase ca ii scapase sau alunecase din mana lu' nea ala
                ditamai agregatu pe masina lu' un cetatean. Nu stiu exact ce era ala, era mare oricum...cred ca era pistol d'ala sau cum se cheama de strange/desface prezoane, ca avea si un furtun dupa el.
                Acuma, omu' cu masina se albastrise de tot, da' ce era sa faca sa il omoare p'ala, sau sa dea timpu inapoi, sau sa incarce salvarea si sa bage cheaturi ? S-a intamplat cu el de fata si a trebuit sa ii repare p'orma si zgarieturile, asta e...pote ca nu va mai da pe acolo data viitoare, dar la fel poate data viitoare in alta parte va fi mai rau, doamne fereste...
                Keyboard error or no keyboard present.
                Press F1 to continue or DEL to enter setup...

                Comment


                • #9
                  si eu am fost recent la automoldova(piatra neamt). M-au cheamat cu programul ala anticoroziune. Mi-au facut ei nush ce pe la masina, mi-au pus niste bucati de plastic la aripi, dar cred ca mi-au schimbat placutele de frana, pt ca frana nu mai tine ca inainte plus ca scartaie ingrozitor cand franez Oricum degeaba ma duc la ei, ca sigur o sa zica ca nu sunt vinovati. Deci cel mai bine e sa inveti sa-ti schimbi tu toate piesele la masina, ca altfel isi bat joc altii de munca ta.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by ham04 View Post
                    si eu am fost recent la automoldova(piatra neamt). M-au cheamat cu programul ala anticoroziune. Mi-au facut ei nush ce pe la masina, mi-au pus niste bucati de plastic la aripi, dar cred ca mi-au schimbat placutele de frana, pt ca frana nu mai tine ca inainte plus ca scartaie ingrozitor cand franez Oricum degeaba ma duc la ei, ca sigur o sa zica ca nu sunt vinovati. Deci cel mai bine e sa inveti sa-ti schimbi tu toate piesele la masina, ca altfel isi bat joc altii de munca ta.
                    Referitor la placute, nu au fost schimbate, desi nu am inteles pana acum de ce au inceput sa scartaie ca unele uzate.

                    Comment


                    • #11
                      Salut.la tulcea te lasa langa masina?

                      Comment


                      • #12
                        oriunde te lasa...ai dreptul asta desi la intrare in service este o dunga care teoretic nu poti sa o depasesti
                        MY CLA

                        Comment


                        • #13
                          Vin si eu cu noi impresii legate de un service autorizat. Anul trecut am avut o lucrare mai complicata (segmentat motor 1.5 dci) pe care am zis sa o fac la niste profesionisti. Am mers la Dacoserv Militari Bucuresti si am solicitat sa se foloseasca si piese de schimb originale, pentru a-mi asigura o lucrare de calitate. Pana acum am mers fara probleme cam 10.000km.
                          Ei bine, surpriza: m-a lasat masina in drum. Am mers la un alt service pentru constatare. Rezultatul: un cuzinet rupt. Cauza se pare ca este un amarat de surub de 10 lei (avea filetul stricat) care strange biela+cuzinet pe arborele cotit. Asta era usor de identificat pentru ca nu mai strangea bine. Baietilor de la Dacoserv probabil ca le-a fost lene sa il mai schimbe, aplicand teoria universala: laso' ma ca merge si asa.
                          Astfel vroiam sa le "multumesc" baietilor de la Dacoserv pentru treaba minunata facuta.

                          Comment


                          • #14
                            vaiiii. meseriasi domle`

                            arborele l-ai mai putut folosi sau a trebuit schimbat?

                            ps. vad ca ai de 85cp. cati km aveai initial de a trebuit segmentat?
                            internal combustionizer

                            Comment


                            • #15
                              asa e cu serviceul autorizat , tot unul de dacia, adras comimpex srl din dr taberii .
                              am schimbat distributia , pompa de apa ,cureaua alternator toate cu piesele de la ei ca sa beneficiez de garantie , ( ma costat 970 lei).
                              dupa vreo 6 luni a inceput sa-mi scartaie cureaua de la alternator.
                              am fost la ei ,cu garantia ( CARE CICA E DE UN AN ), dar tot am platit intinderea curelei .17 lei .(reglat curea alternator,timp de lucru 0.20 )
                              si surpriza a fost a doua zi cand m-am uitat la motor si am vazut ca cureaua nu mai era cea pe care am avut eu .
                              a mea era noua cu emblema. pe asta nu scrie nimic si se vede ca nu e noua.acum mie si sila sa ma duc la ei sa le zic ceva , prefer sa-mi cumpar una de rezerva ,sa fie acolo, oricum pretul de pe piata este cam la jumate din cat am dat pe ea la ei,( 60 lei fara TVA)
                              acum daca nu mai scartaie si merge . cand o trece zapada o sa pun pozele cu cea veche ( aia noua) ca am poze , si o sa fac o poza si cu asta schimbata.si cred ca o sa le trimit undeva pe amandoua ,

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google