Am probleme la cutia de viteze ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • si la mine sa intaplat ceva la cutie de asta iarna de pe la zapezile alea enorme..in oras la plecare cand dau sa bag 1ia nu intra tre sa ridic putin piciorul de pe abreiaj pana caraie si pe urma sa bag in viteza la fel a 2 si a 3..dar asta numai la fataiala..acuma vad ca de vro 2 saptamani nu mai face dar vro 3 luni mi'a facut asa..dar daca bagam a 2a cand nu intra intra 1ia mergea dar facea figuri intra 3 si tot asa..am ajuns la un moment dat sa accelerez pana la 4-5000 ture ca sa pot pleca cu a 3 de pe loc..noroc ca ma ajuta zapada

    mentionez ca e un preferance din 2005 cu 76k..si uleiul la cutie verificat
    Mobila la Comanda(Pal melaminat de 18mm)
    Cine este interesat ma poate contacta pe privat
    sigpic

    Comment


    • Daca problemele au disparut odata cu trecerea iernii, inclin sa cred ca ai un ulei mai vascos in cutie, pe fondul unor oarecari uzuri ale sincronizatoarelor sau furcilor.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • uleiul lam verificat la service si mia zis ca e ok din toate punctele de vedere..
        Mobila la Comanda(Pal melaminat de 18mm)
        Cine este interesat ma poate contacta pe privat
        sigpic

        Comment


        • dupa 24 de ore de la incident s-a vindecat cam 50%. Cand bag a I-a intra greu, parca se freaca de ceva. Aceeasi problema si la a II-a numai ca nu trebuie sa bag atata forta ca la I-a. Treptele III, IV, V, R sunt normale.

          un detaliu destul de important este ca atunci cand Veam ~150 km/h, am calcat frana brusc. Franele fiind folosite si foarte incinse ma asteptam sa nu fie eficente, dar a fost prea de tot. Pe la 80 km/h am bagat a II-a pentru a ajuta rotile sa se opreasca. Am obesrvat asta dupa 10-15 minute cand am avut nevoie de a I-a.

          un prieten mi-a spus ca poate fi "cablu de comanda de la cutia de viteze", dar nici el nu stie ce are.

          Ce ar putea sa aiba? Cat ar costa o cutie de viteze noua? (sper sa rezolv problema cu un 700 ron dar ma astept la ce e mai rau si oi plati vreo 2000 ron, voi ce ziceti?) (nu am scimbat uleiul din cutia de viteze,are putin peste 80k si e din 2006)

          Comment


          • O cutie de viteze noua e mult mai mult de 2000 RON. Daca e stricata cutia iti iei direct din dezmembrari.
            '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

            Comment


            • Originally posted by faraonw View Post
              uleiul lam verificat la service si mia zis ca e ok din toate punctele de vedere..
              Atunci sincronizatoarele, care au rolul de a face posibila cuplarea vitezelor, prin aducerea la aceiasi turatie a inelului de cuplare cu roata dintata aferenta unei anume viteze; un ulei prea gros impiedica mult acest lucru.
              Intrebarea e de ce acum nu mai face? Ce s-a putut schimba daca vascozitatea uleiului?
              Defectiunile sincroanelor sau furcilor nu se rezolva de la sine; parerea mea.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • sfaturile sunt utile pe acest forum

                Comment


                • MRemus: ca sa-ti faci o idee: pornind de pe loc, 1-a trebuie sa intre fara probleme. Cand masina e in miscare se schimba situatia, chiar daca abia se misca roata intra in tr.1 dar apare o agatare, acea "frecare" pe care ai descris-o si tu. La fel si cu tr 2-a, cand schimbi din 1 in 2 sau din 3 in 2, nu intra perfect, tot agata putin... chestie care n-o intalnesti la vitezele 3,4 si 5 unde schimbarile se fac perfect. Oricum, treapta 1 trebuie cuplata la viteze foarte mici, cand masina incepe sa se gatuie cu tr2, ori cand vrei sa te deplasezi "la pas". Ea intra si la viteze mai mari, dar nu e recomandat... pentru ca trebuie sa fortezi ca s-o cuplezi iar in timp deteriorezi sincroanele.
                  Eu zic ca este normal, asa face si Loganul meu la care am schimbat uleiul din cutie, nu e nicio diferenta, iar fenomenul asta era prezent la toate Loganurile cu care am mers. Si la masinile straine am observat chestia asta, cu primele 2 trepte, 1,2 nu intra la fel de "lin" ca celelalte trepte.

                  Comment


                  • Am auzit de problema asta frecvent in acest topic si nu doar pe forumu' asta! Am si eu problema: intra greu in a-ntaia cam des!

                    Comment


                    • Din categoria..."asa face la toate"; baga intai in a 3 a sau marsarier, dupa acea 1-a; intra garantat.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • nu-i de plans loganul. la vw/skode mai vechiute sa vezi ce misto e ca vrei sa bagi 1 la semafor si te trezesti ca dai in spate si aproape-l pocnesti pe cel din urma ta. fantastic nu alta. (pt marsarier la cutiile astea, trebuie impinsa maneta in jos, apoi ca si cum ai baga in viteza 1, iar la cutiile mai forjate, cand vrei sa bagi 1, te poti trezi cu marsarier selectat fara sa-ti dai seama)
                        internal combustionizer

                        Comment


                        • Tr 1 pe loc trebe sa intre usor.

                          Daca trebe facut smecherie cu tr III apoi tr I ca sa intre, e dus/uzat sincronu.

                          Comment


                          • uitati-va si la suportul cutiei de viteze, este undeva sub masina vedeti daca are joc s-ar putea sa fie si de acolo problema.
                            sigpic

                            Comment


                            • Originally posted by MPIdriver View Post
                              Am auzit de problema asta frecvent in acest topic si nu doar pe forumu' asta! Am si eu problema: intra greu in a-ntaia cam des!
                              Daca esti in miscare, chiar daca abia se invarte roata, e normal sa intre mai greu. Acum nu te gandi ca tragi de maneta ca la Raba, dar nici lin nu intra, se simte ca agata. De pe loc, trebuie sa intre fara probleme.

                              zeegermans: sistemul ala la folosit la VAG de trebuie sa apesi pe maneta pentru marcharier e cel mai imputit si lipsit de siguranta posibil, chiar si la masini relativ noi da rateuri. Bine, nici la Logan nu mi-e rusine, cand sunt in rampa si ar fii pericol sa ma proptesc in ceva cu masina, mereu o tin cu frana de mana, nu o data am vazut cazuri de Loganuri "sprijinite" de garduri pentru ca nu a intrat in marcharier .

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google