Garnitura De Chiuloasa Arsa, Ba Nu, Chiuloasa Fisurata.....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Garnitura De Chiuloasa Arsa, Ba Nu, Chiuloasa Fisurata.....

    Buna tuturor!
    Asa cum spun si in titlu, ma confrunt cu problemele respective semnalate de un atelier de reparatii auto.
    Sa va spun inceputul: dupa un drum scurt cu masina, cca. 1 km, simt un miros ciudat si o bolboroseala. Ridic capota, vad ca vasul de expansiune este plin! Il sun pe mecanic, zice garnitura chiuloasa ciupita, si sa ma duc , usor, la service. Ajung la service, o testeaza, zice ca nu e garnitura dusa si sa mai umblu cateva zile sa vad ce mai face. Bun! Plec de la service, nu merg mult, si imi sare temperatura la 6 linii, se aprinde martorul de la apa, arunca apa din vasul de expansiune! Sun pe mecanic, zice, clar, hai inapoi, e garnitura dusa! Astea se petreceau joi 8 iulie ac. Ma duc azi, 10 iulie ac. , asa cum am stabilit cu mecanicul, sa iau masina! Zice, aaa, dar garnitura de chiuloasa, dupa cum o vad eu, nu e piscata!!! s-ar putea sa fie fisurata, chiuloasa, o trimit la verificat! ( din Blaj, mi-o trimite la Baia Mare...) Evident ca nu am acceptat si ma voi duce cu ea la Tg. Mures. Il intreb, dar termostatul l-ati verificat? El: pai ce sa-i fac, sa-l fierb?.....
    Trage pe varianta cu chiuloasa, motivand ca am GPL....
    Sunt curios daca nu e fisurata chiuloasa ce va mai zice, oricum, am de gand sa-i cer CV deplasarii la Tg. Mures in cazul in care nu e fisurata chiuloasa!
    Acum, va intreb pe voi, privind din afara toata treaba, ar putea sa fie doar termostatul? si ma fi tarat prin toate nebuniile astea de dragul banilor? Imi schimba si distributia, chiar daca am doar 20.000 km cu ea, ca cica nu a pus-o el si nu da garantie daca nu!!!

  • #2
    mai ai garantie la masina?? ...intrebare stupida
    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

    Comment


    • #3
      Nope! In sept va face 4 ani...

      Comment


      • #4
        Daca vrei sa te lamuresti "este sau nu termostatul", fa urmatoarele:
        1. deschide toate geamurile masinii
        2. da caldura in masina la maxim
        3. da difuzoarele pe parbriz (ca sa nu te coci)
        4. da drumul la aeroterma la maxim
        5. mergi cum mergi tu de obicei, dar FARA sa fortezi masina.
        Daca apa sta la 4 (maxim 6) linii, e termostatul, dar poate fi si ventilatorul.
        Ai verificat daca porneste ventilatorul de pe radiator (=GMV)? Ca daca nu, atunci scapi foarte usor (poate fi rezistenta ventilatorului - mai ai un thread cu asta - sau ventilatorul).
        Daca e puscata garnitura de chiuloasa scoate fum alb (de la apa antrenata si evaporata) dupa tine de nu ai vazut de-alea.
        Nu ai cum sa-ti dai seama daca chiuloasa este fisurata (fiindca si atunci fierbe apa), decat daca se pune pe bancul de probe (frumoas ar fi sa o dea cu vopsea fluorescenta in lumina UV si atunci se vede tot, dar nu stiu daca in Romanica noastra se practica).
        Zici ca ai GPL. Vezi ca mai poti avea ceva dopuri (eu le ziceam de muci cand aveam masina cu GPL), care se fac din cauza apei si a diferitelor antigeluri bagate iarna, caz in care ar trebuie defactuta toata tubulatura de apa de la motor si schimbata sau cel putin curatata ca lumea.
        Deja ai mai multe variabile. Ia-le pe rand, scapa de ele si apoi te asteptam cu posturi.
        The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

        Comment


        • #5
          Am fost cu chiuloasa la meserias, (Tg. Mures) si a dat verdictul: chiuloasa(suprafata care intra in contact cu garnitura de chiuloasa)deformata! Adica, 3 mici gropite in corpul chiuloasei! A alezat-o, si maine iau masina din service. Sper sa nu ma mai intalnesc cu asa ceva! Meseriasul care a facut chiuloasa m-a intrebat din prima daca am gaz!
          P.S. A zis ca se mai poate remedia chiuloasa inca de vre-o 6 ori!

          Comment


          • #6
            Chiuloasa nu s-a deformat din cauza faptului ca ai mers pe gaz. Cunosc taximetristi cu peste 150000 km pe gaz si nu masinile lor nici pe dracu. La tine s-a intamplat deformarea din cauza temperaturii lichidului racire (cand ti-a fiert rau de tot). Gandeste-te la ce temperaturi si presiuni lucra chiuloasa. Daca ar fi chiar asa de aspru, ar trebui sa explodeze chiuloasele pe banda rulanta. Nu te lasa dus de toti numai pentru ca „ei stie tot”. Nu uita: INTOTDEAUNA cand se da jos chiuloasa de pe motor se face rectificarea si refacerea planeitatii (contactului cu garnitura). Iar cotele de rectificare sunt asa de mici, incat nu sesizezi decat ca e mai stralucitoare pe fata respectiva. E drept ca si rectificarile au limitele lor, care se opresc atunci cand se modifica mai tare dimensiunile camerelor de ardere (prin scaderea inaltimii cilindrilor, la aceeasi cursa a pistonului presiunea asupra amestecului de benzina-aer e mult mai mare decat la un cilindru normal. Deci, riscul de a face „bum” motorul la o cocsare mai aspra creste substantial).
            The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

            Comment


            • #7
              Clar, parerea mea ca nu a fost de la chiuloasa, trebuiau usor luate prin eliminare si lasat pe ultima parte chiuloasa!
              Dar totul e bine cand se termina cu bine!
              MIR.ul Meu http://www.loganclub.ro/forum/cam_as...61.html?t=3761

              Comment


              • #8
                Ce bine ar fi fost sa fie GATA! Dar tot fierbe apa si dupa rectificare.... Si au schimbat si termostatul, si antigelul....si ....
                Imi vine sa mor!Sa fie infundat radiatorul cu acei "muci" de care zice JREwing?

                Comment


                • #9
                  pai pompa de apa face treaba sau nu?gmv mere sau nu mere? daca toate is bune si frumoasae cred ca e de la pompa de apa .
                  Welcome to the Club, We Have Jackets !

                  Comment


                  • #10
                    Tu ai una din probleme: circutul de racire este infundat sau pompa de apa nu functioneaza in parametrii normali.
                    Acum iti bolboroseste apa in vas cu motorul rece??? Inainte iti bolborosea cu motorul rece???
                    Last edited by spata2008; 15 July 2009, 17:13.

                    Comment


                    • #11
                      pompa de apa e noua(zic ei, eu nu pot verifica) GMV mergea si inainte....
                      s-a avansat ideea de bloc fisurat(ipotetic) da ar fi trebuit sa fie amestecat ulei cu apa sau invers ceea ce nu a fost...

                      Comment


                      • #12
                        S-a rezolvat, intr-un final. A iesit ca mecanicul a avut dreptate, chiuloasa fisurata! Ma costa, cu totul, 1800 lei!!!
                        Nu cumpara nimeni o inst. GPL Milano sequential?

                        Comment


                        • #13
                          ce ai mai facut? merge bine acum ?
                          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                          Comment


                          • #14
                            nu mai bine iti iei alt motor complet de aia 1800 lei ? ) hahahahaha acuma pe bune ! chiar nu glumesc si asa ami ai alte piese de rerva ;)
                            Kingpin Boardshop, Cluj-Napoca, b.dul Eroilor nr.31

                            Comment


                            • #15
                              Uleiul miroase a benzina?

                              Salutare tuturtor!
                              Am logan 1.4 cu instalatie GPL din fabrica si mi se pare ca uleiul din motor miroase a benzina.
                              Nu mi se aprind martori in bord insa cand opresc motorul se aude un zgomot ciudat parca se opreste brusc motorul.Nu creste temperatura peste 4 liniute ,trage la fel ca si pana acum.Ma puteti lamuri care ar fi cauza?
                              Scuze daca nu am postat unde trebuie.Rog moderatorul sa mute postarea daca am gresit.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google