Probleme De Mentinere A Turatiei La Relanti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Salut. Am si eu o problema la loganul meu: Cu motorul rece, turatia nu creste mai mult de 1000 rpm. La cald, sta undeva sub primele doua liniute inainte de 1000, ceea ce ar insemna cam 625 rpm. Daca pornesc farurile si aeroterma turatia scade si mai mult. In cazul pornirii aerului conditionat, motorul da sa se opreasca.

    Pana acum am facut urmatoarele:
    - am curatat senorul de turatie
    - am curatat apoi inlocuit cu unul nou motorasul pas cu pas.

    Masina se comporta la fel fara nici un fel de schimbare in comportament.
    Aveti idee ce mai ar trebui verificat, ca ma enerveaza maxim.
    Cineva mi-a zis ca bateria este de amperaj prea mic, dar nu cred, este o varta de 56 ah, cu care nu am avut probleme la pornire niciodata.
    Attached Files
    Last edited by tr04www; 17 February 2015, 17:16.

    Comment


    • #62
      Fix acelasi lucru am patit si eu, am curatat corpul clapeta( era un jeg de nedescris in el) si am schimbat Motorasul pas cu pas si n-am mai avut probleme

      Comment


      • #63
        Buna dimineata, si eu subscriu cu aceaiasi problema,
        relantiu si balbaiala logan 1.6+gpl.
        Motorul rece si in mers relantiul scade si chiar se opreste.
        Motorul cald relantiul se mentine in schimb balbaie ca naiba.
        Curatat senzorul turatie=0, schimbat sensor turatie=0, curatat m.p.p.=0, schimbat m.p.p.=0, schimbat buji=0, verificat fise=0, tester=0, relantiul cand masina este pe benzina este dezastru gpl in pic mai bine. O zi buna !

        Comment


        • #64
          A mai ramas bobina din care pleaca fisele spre bujii. E cea originala, cu care a venit masina din fabrica, sau a fost schimbata ? Ar fi bine daca ai lua de la vreun 1.4 sau 1.6 una de imprumut, doar pentru proba.

          Abia acum mi-am amintit ca fiind vorba de gpl si culbutorii trebuie reglati la vreo 30.000 km, daca nu ai facut recent operatiunea, ar fi bine sa elimini si varianta asta.
          Last edited by Urs; 13 November 2017, 18:29. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #65
            aceeasi problema

            schimbati IAC (Idle Air Control)-este situat pe corpul clapeta. pe mine m-a costat 250 RON piesa+manopera (include si curatarea clapetei+diagnoza etc). problema s-a rezolvat momentan, mai fluctueaza foarte putin turometrul dar am inteles ca trebuie si piesa asta sa se 'rodeze'. revin sa va anunt daca mai face figuri. bafta!

            Comment


            • #66
              Salutare tuturor!
              Sunt nou venit, cu o problema de relanti la Logan MCV.ul meu din 2013, motor 1.2 benzina. Am cautat pe forum sa vad daca cineva a avut problema similara, dar nu am gasit...prin urmare:
              -motor la rece, pornire, functioneaza OK. Dupa un timp, cand e cald (desi aparent nu are legatura cu temperatura lichidului de racire) incepe si fluctueaza relanti de la 1000 la 2000, sau il tine in jurul lui 1800...2000. Acum istoric: inainte de figurile astea s-a inlocuit distributia. Mecanicul de a efectuat-o spune ca nu e din cauza ei. Alte probleme masina nu are (trage, nu are zgomote ciudate)
              - am pus o interfata bluetooth OBD2 cu app. Torque, nu vad nimic suspect (comparat cu alt Logan ce merge ok). E drept ca nu e solutia profi de diagnoza. Pe bord niciun bec aprins.
              - corp clapeta curatat, nu pare sa fie de acolo.
              - din ce am citit pe net, banui ca are legatura cu trecerea de la Open loop control la Closed loop control. E doar banuiala mea.
              Are cineva vreo idee / sfat ?
              Multumesc.

              Comment


              • #67
                MPP trebuie schimbat, parerea mea !

                Comment


                • #68
                  https://www.bestautovest.ro/motoras-...BoC1tIQAvD_BwE
                  Are aici.

                  Comment


                  • #69
                    Mersi de sfaturi. La Logan 2, corp clapeta si motor e la "comun" ca sa zic asa, e nituit. Nu se schimba separat doar motorul. Insa nu cred ca e motorul de vina, atat timp cat vreo 10-15 min merge perfect

                    Comment


                    • #70
                      poate "agata" in pozitia de ralanti la temperatura normala/spre capat de cursa. trebuie diagnoza pozitie ceruta de ecu vs pozitie realizata. daca e ceva ce nu "pusca", ar trebui sa se vada.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #71
                        S.a rezolvat. Mufa de la alternator nu facea contact bine, ECU nu vedea incarcarea si tot tura (probabil sa compenseze). Ciudata manifestare. La bord nu aveam CEL aprins, dar s.a vazut ceva system low voltage la diagnoza.

                        Comment


                        • #72
                          are sens al naibii se bine ce spui...numa' ca uite nu s-a gandit nima' pana acu sa vada daca e curent destul
                          bine c-ai spus ce are, s avada si altii ce sa verifice inainte sa dea jos corpul clapeta, resoftari, etc. inca o data s-a adeverit ca totul incepe c-o diagnoza.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #73
                            La modelul ăla (1,2 16v euro5) ai alternator cu 2 fire, 1 pentru martor bord, al 2lea e bus-ul LIN către injecție - evident mesaje de eroare în caz de probleme
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google