Interupere La Turatii Joase

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Interupere La Turatii Joase

    salut
    am o problema la masina
    cand e rece motorul la 1500rpm in treapta a 3-a sau a 4-a tot pe la turatia aceea motorul parca ar primi mizerie sau nu ar fii alimentat constant , are o mica intrerupere
    daca merg la 2000-2300 de rotatii sau mai sus nu mai am problema aceasta , consumul e acelasi , bujii noi,fise noi
    am benzina mai nou tot timpu cel putin jumatate de rezervor..sa nu prinda mizerie sau ceva
    motorul 1.4 MPI din 2004

    sper sa ma puteti ajuta .. cred ca ar fii pe duca pompa de benzina
    Its just a car ...

  • #2
    Ce cauti la 1500 rpm in treptele superioare?

    Comment


    • #3
      a murit vreo bujie ... asa facea si la mine pana nu le-am schimbat.
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #4
        Originally posted by Ionut View Post
        Ce cauti la 1500 rpm in treptele superioare?
        Foarte bun raspunsul tau

        Si la mine are trepidatii usoare (daca n-ai stii ce sa urmaresti, nu prea iti dai seama, deci aproape insesizabile, dar sunt), nu stiu exact la cate rpm (1800-2000).
        Drept e ca am bujiile de 35000 km, dar nu cre' ca e de la ele.
        La inceput am crezut ca e de la remapare (avansu modificat).
        Ia fa o proba cu benzina 100 Carrera sau Alto sa vezi daca mai face, desigur dupa ce consumi ce ai in rezervor.
        Pe mine nu ma deranjeaza deloc.

        Comment


        • #5
          aveam benzina de la rompetron de 101 si de la petrom de 99 .. tot facea
          e posibil sa moara vreo bujie dupa nici 1000 de km ? in general cand ma plimb in oras stau cu ea la 2000rot/min 40km/h la treapta a 3-a seara cand ma plimb ma refer ..
          trebuie sa verific putin bujiile ..
          Its just a car ...

          Comment


          • #6
            Mergi numai la 2000+ rpm si o sa scapi de problema.
            La 1500 rpm in trepte superioare motorul tau sigur nu apuca viata lunga
            Last edited by crull; 21 February 2010, 18:39.

            Comment


            • #7
              Completez eu in locu lu' Raduprov: Radu e si el talpaci de meserie, nu merge subturat.
              Nu asta e problema, a sesizat ca are ceva intreruperi la turatia asta si cauta problema.
              In mod normal nu trebuie sa aibe intreruperi nici la 1300 rpm, ca e subturat sau nu, asta e alta poveste.

              Comment


              • #8
                Originally posted by raduprov View Post
                aveam benzina de la rompetron de 101 si de la petrom de 99 .. tot facea
                e posibil sa moara vreo bujie dupa nici 1000 de km ? in general cand ma plimb in oras stau cu ea la 2000rot/min 40km/h la treapta a 3-a seara cand ma plimb ma refer ..
                trebuie sa verific putin bujiile ..
                1 000 km au bujiile sau masina?
                Daca e vorba de bujii, verifica si culbutorii...un reglaj corect al culbutorilor iti da un mers rotund al motorului la ralanti...asa e teoria

                Comment


                • #9
                  Eu cred ca e normal sa intrerupa la turatia aia,de fapt nu cred ca intrerupe ci incearca sa se opreasca deoarece il chinui cu un cuplu foarte mic sa tina in miscare 1 tona de fiare.
                  Nu staiam ca la 1300 nu trebuie sa intrerupa,probabil asa se face diagnoza.

                  Comment


                  • #10
                    intradevar nu este bine sa mergi asa jos cu turatiile. incearca sa o tii tot timpul peste 2000 2200 rpm. dar nici nu este normal sa se intrerupa. mie mi s a mai intemplat sa accelerez cu a 3 a sau a 4 a de la 1000 1200 si mai tare si mai incet si nu se intrerupea nici la supernova nici la 16v nici la sandel 1.6 mp3. fata de diesel motorul pe benzina este mult mai elastic suporta toata plaja de turatie. dar repet nu este indicat deloc. tine o peste 2000 2200

                    Comment


                    • #11
                      de intrerupt nu intrerupe atunci cand accelerez , ci atunci cand o tin constant la 1500-1700 rot/min trebuie sa mai incerc sa vad , tre sa schimb si la directie ceva si atunci voi vedea si de culbutori
                      bujiile au sub 1000 km , masina are 60.000
                      Its just a car ...

                      Comment


                      • #12
                        Am si eu aceeasi problema pe la 1900-2000 de ture. Masina are 30k, bujii noi (Renault, 2 electrozi), filtre schimbate...in fine...doar ce i-am facut revizia de 30k si nu s-a schimbat nimic. Intreruperile sunt sesizabile doar pe sosele fine... Poate are cineva o solutie ceva...

                        Comment


                        • #13
                          Incercati sa verificati si sa schimbati releul care comanda blocarea injectiei din cutia cu relee si sigurante din compartimentul motor.(vezi manual service pag.4-6,4-7.Atentie la faptul ca 236 ar putea fi inversat cu 238 fata de manual!)

                          Comment


                          • #14
                            adevarat ce zice cosalex , doar pe drumurile fine se simte , dar la mine nu mi-am mai dat seama sa faca asa ...
                            Its just a car ...

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by priceputu21 View Post
                              Incercati sa verificati si sa schimbati releul care comanda blocarea injectiei din cutia cu relee si sigurante din compartimentul motor.(vezi manual service pag.4-6,4-7.Atentie la faptul ca 236 ar putea fi inversat cu 238 fata de manual!)
                              Un prieten se confrunta cu intreruperi dese in mers,am schimbat releul cu al meu a dat o tura si totul pare schimbat.Uite asa am baut o bere,multam pentru pont.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google