Probleme Mici La Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Mici La Logan

    Salut,

    Am un logan preference benzina din 2005 cu 45000km fara cateva sute. si am niste probleme cu el , nu sunt chiar probleme dar ma enerveaza pe mine :

    1. la realati zici e diesel , am inteles ca nu mai calca bine placa de presiune pe ambreaj ( asta nu am spus-o eu ci meseriasii din fata blocului) si se aude numai cand e motorul la temperatura optima , pana cand urca in temperatura se aude ok.
    2. cand las frana de mana jos se aude un scartzait obraznic.
    3. cand stau in panta, aglomeratie si ma opresc in fundul unuia franele scot un sunet ciudat ca la abs cand iti impinge pedala dar mai urat .
    4. nu stiu ce sa fac cu cutia mea de viteze ca m-am urcat si in alte loganuri ( de zis ca erau mai noi dar cu mai multi km) si intra altfel in cutie , a mea parca agata .

    recomandari?

  • #2
    1.la mai toate loganurile exista un zgomot care provine de la ambreiaj.in general nui nimic grav.
    2.e de la mizeria,rugiuna depusa pe la cablul de la frana de mana.am vazut multe la care scartaie frana de mana.
    3.ai abs?daca nu ai abs cred ca zgomotul e de la repartitor.e o parghie pe care ajunge mizeria.se curata,se da cu vaselina,etc
    4.verifica nivelul uleiului in cutie.vezi sa nu pierzi pe la planetare ulei.
    Welcome to the Club, We Have Jackets !

    Comment


    • #3
      Nu vreau sa te jignesc , dar 45000 facuti in Bucuresti sunt echivalentul a 150000 in tara , de la pivoti pana la cutia de viteze .Sfatul meu este sa contactezi un mecanic de la Dacia care are si un garaj acasa ,iesi mai subtire .
      Zgomotul ciudat la franare e posibil sa fie de la una din planetare .

      Comment


      • #4
        scor cam mare nu crezi 150000? stiu pe cineva care a facut 100000 cu o skoda prin bucuresti asta inseamna ca are 300000? se vede ca nu prea mergi prin bucuresti si daca mergi inseamna ca nu prea il cunosti . singura chestie care o avem e aglomeratie si cam atat . eu ceream sfaturi cum sa repar masina nu ca am 45000 respectiv 150000.

        si nu se poate face nimic la ambreajul ala ? sa fie stransa putin placa de presiune pe ambreaj putin?

        Comment


        • #5
          defapt nu e o placa de presiune, sunt arcurile de pe acea placa de presiune, care in momentul amvreiajului necuplat, arcurile is libere, si nu in tensiune, de unde si tacanitul ala
          sigpicMy ride

          Comment


          • #6
            Placa de presiune nu are arcuri, discul de ambreiaj are.

            1. E un zgomot normal la orice Logan benzinar.
            2. Se rezolva cu niste ulei sau vaselina.
            3. Probabil sunt placutele uzate, cand le-ai schimbat ultima oara?
            4. Probabil mai trebuie reglat un pic ambreiajul.

            Cum ai zis si tu, "mici probleme", deci nu e cava pentru care sa-ti faci griji.
            Last edited by vitriol; 16 April 2010, 23:39.
            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

            Comment


            • #7
              scuze scuze, merci vitrol dau o bere maine )
              sigpicMy ride

              Comment


              • #8
                Naeaparat sa fie fara alcool. Vezi ca o sa strig dupa tine pe acolo.
                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                Comment


                • #9
                  cata offtopicu

                  vezi dupa bling blingu de la jantele de tabla sa iti iei ochelarii de sudura
                  sigpicMy ride

                  Comment


                  • #10
                    am cautat pe net niste frane ca si eu ziceam ca trebuie schimbat si am gasit pe la 100 ron pagid , e ceva de capu lor? a si inca ceva si-a schimbat cineva cip ul de la computerul de bord? ca am gasit tot pe net ca il schimba si e exact ca la astea cu computer plus consum instant . e sigura treaba ? aveti pe cineva?

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by madrian View Post
                      Salut,

                      Am un logan preference benzina din 2005 cu 45000km fara cateva sute. si am niste probleme cu el , nu sunt chiar probleme dar ma enerveaza pe mine :

                      1. la realati zici e diesel , am inteles ca nu mai calca bine placa de presiune pe ambreaj ( asta nu am spus-o eu ci meseriasii din fata blocului) si se aude numai cand e motorul la temperatura optima , pana cand urca in temperatura se aude ok.
                      2. cand las frana de mana jos se aude un scartzait obraznic.
                      3. cand stau in panta, aglomeratie si ma opresc in fundul unuia franele scot un sunet ciudat ca la abs cand iti impinge pedala dar mai urat .
                      4. nu stiu ce sa fac cu cutia mea de viteze ca m-am urcat si in alte loganuri ( de zis ca erau mai noi dar cu mai multi km) si intra altfel in cutie , a mea parca agata .

                      recomandari?
                      Aceleasi probleme le am la loganul meu ,un laureat 2007 si are 53500km.Intră mai greu in viteză atunci cand este motorul rece,la fel si cu zgomotul de la ambreaj dar incetează când calc pedala de ambreaj.Si după 2800 de turatii se aude ca un fluerat cam tare.De la ce să fie?

                      Comment


                      • #12
                        aceasi pb logan din 2007 75oookm.dar nu ma deranjeaza.

                        Comment


                        • #13
                          dane am vb cu unii de la auto nesti si mi-au spus ca difera cutiile de viteza de la loganuri dupa 2007 . cred ca se referea incepand cu anul 2008. cutia noastra de viteza e de solenta care dupa mine e un pic depasita. la tine nu stiu ce sa spun sincroanele sa fie bulite , probabil ca ai mers cu ambreajul sus multa vreme si s-a bulit putin ambreajul .
                          apropo se poate sa mai strang acele arcuri de pe ambreaj sa calce mai bine si sa nu mai faca ca un diesel? ca sa nu mai spun ca tremura putin din cauza asta masina . foarte usor dar tremura.

                          Comment


                          • #14
                            nu ai ce sa strangi la ele , sunt niste arcuri foarte puternice cat buricul degetului , normal ar trebui intinse sa nu mai joace in decupajul discului si nicidecum stranse. Ca sa ajungi la disc trebuie data cutia jos chestie care costa de multe ori mai mult decat discul de ambreiaj in sine. Asa ca mergi asa cu ea si cand se mai aduna kilometri schimbi atunci ambreiajul.
                            Pain brings out the truth in us all...
                            ...how much truth can you stand?

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google