Problema URgentaaa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    nu le mai dati ma ture asa aiurea...serios, acum la orice : da-i ture cativa km si gata

    mie mi-a trebuit sa-mi faca asa de 3 ori, de-a lungul timpului, sa ma invat minte , si doar dintr-un singur motiv, uitam sa schimb bujiile le schimbam cand facea asa urat si calculam ca aveam deja 40-60 000 km, trecusem demult de acei 30 000 km

    cand masina nu are nimic, si dintr-o data turatia o ia razna, ba sta ba o ia in jos ( se ineaca parca ) si face numai asa sus jos, si intermitent acel martor...daca e lasata la relanti face ca nebuna, daca reusesti sa pleci de pe loc si ajungi pe la 2000 rpm, isi revine, dar cum o lasi pe la 1000 iar face...e clar : BUJIILE
    sau inca ceva, poate da aiurea scanteia, mi s-o intamplat o data, in germania, m-am kkpra pe mine, m-am speriat ca nu facuse asa niciodata, aceleasi simptome ca mai sus, ma gandeam deja, catalizator sau sonda lambda, ca stiam ce inseamna martorul...dar un mos m-o calmat, m-a bagat in garaj sa fie intuneric si mi-s zis ca is 2 posibilitati : ori vedem artificii pe la bujii ori pe la capacul distribuitor ( adica la noi pe acea bobina de inductie electronica ), ori intr-adevar catalizatorul sau sonda lambda...
    mi-a explicat cu asa calm, si io faceam pe mine cand ma gandeam ca e stricata sau trebuie bani
    si surpriza, artificii pe la bobina de inductie...le-a scos, fisele, a dat cu un spray de contacte, a sters cu o carpa sa fie sigur pe bobina si gata, masina era ca noua...

    asa ca, ori va uitati la faza cu artificiile, ori va ganditi bine cand ati schimbat ultima data bujiile, ai app, io bujiile le iau cu 24-25 lei toate 4, nu stiu ce firma nemteasca, intiplate si cu cartonul de la ambalaj albastru...nu trebuie beru sau nu stiu de care scumpe, bujii care la 30 000 km sa fie schimbate si gata

    daca am fost pe langa subiect si nu stiu despre ce vorbesc, sorry, faceti faza cu turele, sa omorati motorul saracul, cand alta e buba
    daca am putina dreptate, ganditi-va intai la astea 2 probleme intai si rezolvati mai simplu

    bafta tuturor
    Last edited by bolo; 9 March 2011, 02:23.
    Life is short...play more!
    http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

    Comment


    • #32
      Totusi la masina de un an sau nici un an e cam putin probabil sa fie probleme la bobinele de inductie ori de la bujii(mai ales ca nu cred ca a ajuns la termenul de schimbare)... dar nu imposibil. Cauze pot fi multiple: motorasul pas cu pas, sondele lambda, bobine, bujii, catalizator infundat etc. Cel mai usor se depisteaza pe tester, ca sa nu dai din colt in colt. El cum are garantie problema oricum se va rezolva deci eu il sfatuiesc sa nu se bage sa umble el la masina(pt. ca asta ar putea duce la pierderea garantiei) ci s-o duca la service. Daca se va constata vreo defectiune piesa oricum va fi inlocuita pe garantie, deci fara niciun cost asa ca nu vad de ce s-ar murdari el pe maini, complicand sau chiar inrautatind situatia inutil.
      Insa eu i-am oferit o solutie care il costa 1L de benzina si care ar putea rezolva problema fara alte batai de cap. Iar motorul ala sarac cum il faci tu bolo crede-ma ca nici nu va sughita dupa 5-10 min. de forja ca nu-i din plastilina, altii au zeci de ore de mers in acest regim si tot nu si-a dat duhul .
      Last edited by Nepotu123; 9 March 2011, 11:07.

      Comment


      • #33
        Originally posted by RADU 1.6 16V View Post
        95 petrom si omv
        Baga benzina alto 101 un plin,am bagat si eu in iarna asta si se simte diferenta si accelereaza un pic mai tare,si la mine tremura un pic la relanti.Acum nu mai am pb ,am 63 000 de km

        Comment


        • #34
          nepotu, corect, faza cu garantia, daca o ai, direct la service ca nu te costa nimic
          eu ma refeream daca nu mai ai garantie si etc, intai sa te uiti la astea si apoi vezi ce faci, pentru ca doar sa te uiti la niste bujii si fise, nu e greu, si chit ca e noua, bujiile nu-s sfinte :P
          Life is short...play more!
          http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

          Comment


          • #35
            bujii originale la 20 de lei setul...un set de bujii bune recomand ngk iridium...280 de lei setuu face toti bani

            Comment


            • #36
              Pai explica de ce fac toti banii... ca mie mi se pare cam mult sa dai aproape 300 de lei pe un set de bujii. Banuiesc ca le ai pe masina nu? Cum se comporta fata de cele de origine, sau fata de unele aftermarket(NGK, Beru etc) la 70-80 de lei setu? Ca de 280 de lei schimbi 4 seturi daca nu mai bine. Ce vreau eu sa te intreb e daca prin comportamentul motorului/consum etc isi merita diferenta enorma de bani? Ca altfel nu vad rostul de a-ti lua niste piese ultraperformante si a le pune pe un motor banal pe care nu-l ajuta deloc sau insesizabil asa doar de dragul artei.

              Comment


              • #37
                singurul inconvenient, in-afara de bani muulti, la aceste bujii "ultraperformante", il gasesc a fi ca tot pe la acelasi numar de km trebuie schimbate...sau ma insel? ca nu le am cu bujiile astea scumpe ca nu ma intereseaza
                daca intr-adevar tot pe la 30 000 km trebuie schimbate, cred ca se merita doar pentru cei ce fac 12 000-20 000 km pe an nu radeti ca sunt destui care fac atatia km pe an...desi si atunci cand tragi linie, tot iesi mai scump :P

                acum on topic, serios, la cat trebuie schimbate alte bujii, astea mai scumpe, fata de cele normale?
                Life is short...play more!
                http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

                Comment


                • #38
                  Astea iridium sunt garantate 90.000km cica. Oricum la banii pe care-i cer pe un set, ar trebui sa fie o diferenta notabila ca sa merite investitia... din cauza asta il intrebam si eu pe colegul cum merge masina cu ele.

                  Comment


                  • #39
                    sincer, la cat costa, is garantate de 3 ori mai mult decat astea ce le am io, asa ca din punct de vedere al pretului, trebuiau sa fie doar undeva la 90-100 lei
                    asa ca, sunt simple bujii, si inca ceva, daca schimbi doar bujiile, cu d-astea performante....de ce pastrezi fisele originale?
                    ar trebui schimbate si alea sa ai o diferenta notabila a aprinderii, dar si alea costa undeva la 300-350 setul...atunci da, as lua si eu, sa stiu ca sunt toate performante, si ca dau un ban, dar am si fisele schimbate in concordanta cu performanta bujiilor
                    Life is short...play more!
                    http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

                    Comment


                    • #40
                      cat de curand o sa auzim ca unii folosesc bujii cu 10 electrozi suflati cu aur.
                      folositi cu incredere bujii eq...cu un electrod si binenteles cu bine zice nepotu schimbate la timp.

                      ,,DE_TOATE,,

                      Comment


                      • #41
                        eu am 47000 cu ele si nu le-am schimbat pana acum si nici semne de oboseala nu ar da oare ar fi cazul sa le inlocuiesc?

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by kti View Post
                          cat de curand o sa auzim ca unii folosesc bujii cu 10 electrozi suflati cu aur.
                          folositi cu incredere bujii eq...cu un electrod si binenteles cu bine zice nepotu schimbate la timp.
                          uite aici pana pe tester
                          face exact ca in discutiile de aici
                          sa fie bujie sau...

                          si tot mai multe la fel
                          Attached Files
                          Last edited by kti; 13 April 2011, 12:27. Reason: reply

                          ,,DE_TOATE,,

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google