nu le mai dati ma ture asa aiurea...serios, acum la orice : da-i ture cativa km si gata 
mie mi-a trebuit sa-mi faca asa de 3 ori, de-a lungul timpului, sa ma invat minte
, si doar dintr-un singur motiv, uitam sa schimb bujiile
le schimbam cand facea asa urat si calculam ca aveam deja 40-60 000 km, trecusem demult de acei 30 000 km 
cand masina nu are nimic, si dintr-o data turatia o ia razna, ba sta ba o ia in jos ( se ineaca parca ) si face numai asa sus jos, si intermitent acel martor...daca e lasata la relanti face ca nebuna, daca reusesti sa pleci de pe loc si ajungi pe la 2000 rpm, isi revine, dar cum o lasi pe la 1000 iar face...e clar : BUJIILE
sau inca ceva, poate da aiurea scanteia, mi s-o intamplat o data, in germania, m-am kkpra pe mine, m-am speriat ca nu facuse asa niciodata, aceleasi simptome ca mai sus, ma gandeam deja, catalizator sau sonda lambda, ca stiam ce inseamna martorul...dar un mos m-o calmat, m-a bagat in garaj sa fie intuneric si mi-s zis ca is 2 posibilitati : ori vedem artificii pe la bujii ori pe la capacul distribuitor ( adica la noi pe acea bobina de inductie electronica ), ori intr-adevar catalizatorul sau sonda lambda...
mi-a explicat cu asa calm, si io faceam pe mine cand ma gandeam ca e stricata sau trebuie bani
si surpriza, artificii pe la bobina de inductie...le-a scos, fisele, a dat cu un spray de contacte, a sters cu o carpa sa fie sigur pe bobina si gata, masina era ca noua...
asa ca, ori va uitati la faza cu artificiile, ori va ganditi bine cand ati schimbat ultima data bujiile, ai app, io bujiile le iau cu 24-25 lei toate 4, nu stiu ce firma nemteasca, intiplate si cu cartonul de la ambalaj albastru...nu trebuie beru sau nu stiu de care scumpe, bujii care la 30 000 km sa fie schimbate si gata
daca am fost pe langa subiect si nu stiu despre ce vorbesc, sorry, faceti faza cu turele, sa omorati motorul saracul, cand alta e buba
daca am putina dreptate, ganditi-va intai la astea 2 probleme intai si rezolvati mai simplu
bafta tuturor

mie mi-a trebuit sa-mi faca asa de 3 ori, de-a lungul timpului, sa ma invat minte



cand masina nu are nimic, si dintr-o data turatia o ia razna, ba sta ba o ia in jos ( se ineaca parca ) si face numai asa sus jos, si intermitent acel martor...daca e lasata la relanti face ca nebuna, daca reusesti sa pleci de pe loc si ajungi pe la 2000 rpm, isi revine, dar cum o lasi pe la 1000 iar face...e clar : BUJIILE

sau inca ceva, poate da aiurea scanteia, mi s-o intamplat o data, in germania, m-am kkpra pe mine, m-am speriat ca nu facuse asa niciodata, aceleasi simptome ca mai sus, ma gandeam deja, catalizator sau sonda lambda, ca stiam ce inseamna martorul...dar un mos m-o calmat, m-a bagat in garaj sa fie intuneric si mi-s zis ca is 2 posibilitati : ori vedem artificii pe la bujii ori pe la capacul distribuitor ( adica la noi pe acea bobina de inductie electronica ), ori intr-adevar catalizatorul sau sonda lambda...
mi-a explicat cu asa calm, si io faceam pe mine cand ma gandeam ca e stricata sau trebuie bani

si surpriza, artificii pe la bobina de inductie...le-a scos, fisele, a dat cu un spray de contacte, a sters cu o carpa sa fie sigur pe bobina si gata, masina era ca noua...
asa ca, ori va uitati la faza cu artificiile, ori va ganditi bine cand ati schimbat ultima data bujiile, ai app, io bujiile le iau cu 24-25 lei toate 4, nu stiu ce firma nemteasca, intiplate si cu cartonul de la ambalaj albastru...nu trebuie beru sau nu stiu de care scumpe, bujii care la 30 000 km sa fie schimbate si gata

daca am fost pe langa subiect si nu stiu despre ce vorbesc, sorry, faceti faza cu turele, sa omorati motorul saracul, cand alta e buba

daca am putina dreptate, ganditi-va intai la astea 2 probleme intai si rezolvati mai simplu

bafta tuturor
Comment