Scârţâit la virarea volanului

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Scârţâit la virarea volanului

    Salut!Sunt nou aici!Logan LP 1.4 MPI
    La virarea volanului pe loc spre dreapta se aude un scârţâit nasol pe faţă-dreapta. La Dacia au spus că e de la pompa servo. Bineînţeles că nu i-am crezut şi am mers la un service ITP unde au spus că e vorba de rulmentul de sarcină de la amortizorul dreapta.
    Mi-a părut rău că nu am făcut programare când m-am dus în service la dacia. Aşa aş fi putut să fac plângere.
    Aţi păţit aşa ceva?Era să uit.Sunt în garanţie!!

  • #2
    Am avut un scartait fata dreapta la plecare si oprire si am banuit si eu amortizorul(o bucsa). Habar n-am avut ca loganul are rulmenti la amortizor la fata.... La spate stiam ca se folosesc in general la punte... Dar nu stiu daca logan are asa ceva...
    In concluzie Scartaitul a disparut (dupa gropile din bucuresti, slava lui A.V.), dar am un zgomot care-mi pare a fi de rulment de roata...
    Last edited by Seba; 21 February 2008, 15:47.

    Comment


    • #3
      Scartaitul se aude la bracarea maxima a rotilor? Sau doar cand rotesti putin volanul?
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #4
        Se aude când mişti puţin volanul spre dreapta, când roteşti nu-ţi mai spun, face ca toţi dracii!!!

        Comment


        • #5
          al meu a facut asa doua zile (deosebirea ca facea la inceputul cursei volanului si numai la virare spre stanga), dupa care si-a revenit. sa fie coincidenta sau nu faptul ca am corectat presiunea in pneuri?
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #6
            bună asta CU presiunea în pneuri, m-a mai binedispus că ăştia de la Dacia mi-au stricat ziua!

            Comment


            • #7
              Originally posted by andrei View Post
              Scartaitul se aude la bracarea maxima a rotilor? Sau doar cand rotesti putin volanul?
              La mine se aude de ieri un scartait, la rotirea maxima a volanului, dupa ce au fost -15C. Si parca la maxim roata s-ar freca de ceva. De la ce ar putea fi?

              Comment


              • #8
                bine-ai venit, vvasile, vad ca e primul tau post si deja "probleme" pai prima data verifica sa fie curatenie sub aripa, sa nu frece roata in nimic, sa fie capatul de bara curat in zona burdufului ce iese din coloana de directie, sa ai rotile umflate la fel...
                verifica ce ti-am spus si tine-ne la curent. apropo, de ce zice la tine la motorizare ca "n-am inca" ? ai sa nu loganul ? despre ce masina vorbim ?
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #9
                  @vvasile: E normal sa se auda la bracare maxima un pocnet urmat de un zgomot de cauciuc cum s-ar freca, ceva de genul.
                  Daca asa se aude, nu sunt probleme.
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #10
                    Nu am masina proprie, urma sa achizitionez in ianuarie un Logan KissFM, dar am primit o masina de firma, Logan Preferance. Masina aceasta o foloseam lunar odata imprumut din martie anul trecut, dar din ianuarie am "drepturi totale" la folosinta ei.

                    Comment


                    • #11
                      Si eu am avut aceasi problema numai ca la mine era de la pivoti adica mai exact de la cel din stanga.Cu o siringa si cu ulei sa rezolvat problema numai scartie merge perfect acum

                      Comment


                      • #12
                        A disparut scartaitul acela la rotirea maxima a volanului, probabil a prins ceva noroi acolo si a inghetat, fiind foarte frig in noaptea aceea.

                        Comment


                        • #13
                          asa este, e din cauza mizeriei care se aduna pe acolo, iti spun 100% sigur... in timp dispare, se curata....
                          Last edited by Seba; 27 March 2008, 01:02.
                          1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                          Comment


                          • #14
                            Ca tot e vorba de scartait...

                            Si la mine s-a lasat de scartaituri da nu la roti ci sub capota cand stateam la semafor in rampa si se auzea puternic si chestia asta a facut-o de 2 ori in aceeasi zi, doar atat si a disparut.
                            Masina are 1700Km(3saptamani), mai porneste ventilatoru cand fac paracare laterala si se oprteste doar daca opersc si repornesc mototul, cand e rece se aude un tacanic puternic din motor(face chestia asta aleatoriu, nu in fiecare dimineata).
                            Acum ca incepe sa isi de drumu nu mai e asa silentiasa ca si la inceput, acum cam bate spre un diesel mai silentios(cred ca e exagerat, dar ceva de genu...).
                            Acum dupa toate chestiile aste imi fac griji si pentru ce mai mica schimbare in comporament, pacat , ca pt mine ca si prima mea masina este perfecta da numai ca are cacatisuri de astea care ma pun pe jar....

                            Comment


                            • #15
                              Scartaitul ala nu era de la frane? Ca se aud niste mici pocnituri daca lasi foarte putin din pedala mai sus.
                              Si ventilatorul nu e normal sa nu se opreasca, sigur stai tu cat trebuie sa vezi? Ca merge vreo 10-15 minute si se opreste...
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google