Laureat 1.4(noul Logan)-nu Are Viata In Ea,de Ce??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    ai intarziat doar 2 ani ) foame de comenturi ?

    Comment


    • #32
      Inclin sa-i dau dreptate lui @lungan. Caz real la mine in familie unde mai sunt doua 1.4 . Al meu, din 2005, chiar si fara remapari si alte "minuni" ce i-au mai fost facute tragea si tragea bine, nu m-a lasat balta niciodata. In schimb celelalte doua, unul din 2009 si celalalt de la finele lui 2010 sunt lesinate rau, desi am incercat sa-mi bag nasul in ele (curatat corp clapeta, senzor de turatie, mers in goarna, schimbat bujii, etc.)

      Ce cred eu:
      - nu mai au acelasi soft (daca nu ai chef de remapari cu cai mai multi si cuplu mai de jos, macar roaga pe cineva ce se ocupa de resoftari sa-ti puna un soft original al Loganelor 2004 - 2006)
      - calitatea benzinei folosite, am avut ocazia de doua ori sa ies afara cu Loganul, e ALTCEVA ! Si nu e efect placebo, pur si simplu benzina (ca sa nu zic si motorina cand am adus peugeot-ul) alora e... altfel in sensul ca masina trage altfel, se simte altfel (vezi o toba de esapamant a unei masini proaspat aduse ...)
      - cablul de acceleratie, am auzit-o la cineva, nu bag mana in foc, dar unele au fost facute din resturi ca sa-l citez, mai exact .. cand l-a schimbat, cel de pe masina era cu 1 cm mai lung cumva
      sigpic
      Shit does not happen. Shit takes time, shit takes effort.

      Comment


      • #33
        Cel din 2009 si 2010 nu cumva au si A/C + servo-directie? Influenteaza mult sprintul!

        A ta parca e cheala...
        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

        Comment


        • #34
          asa zici ca influenteaza ? daca zici asa o fii....

          loganelul meu e si cu AC si servo si crede ma ca merge....
          sunt multi factori ca unele sunt mai lenese, altele nu, si marja de eroare de la fabricant, s a spus si la televizor, poate fii mai lenes sau mai vioi loganul vecinului, vb aia....
          Last edited by goguspan; 7 May 2013, 22:18. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #35
            Eu am un logan 1.4 laureat cu AC si servo din 2005 si pana acu ceva timp am mers linistit.
            Am avut niste probleme ca se balbaia la relantiu dupa ce se incalzea vreo 30 de min la mers bara la bara.
            Am dat forja si pot sa zic ca dupa 4 zile de dat forja (schimbat trepte la peste 3000 - 3500 de ture) motorul si-a dat drumu.
            Unu la mana nu mai se balbaie deloc. Si doi, acu simt ca trage cand apas pedala de acceleratie.
            zambeste ...

            Comment


            • #36
              Originally posted by ioneldoru View Post
              Eu am un logan 1.4 laureat cu AC si servo din 2005 si pana acu ceva timp am mers linistit.
              Am avut niste probleme ca se balbaia la relantiu dupa ce se incalzea vreo 30 de min la mers bara la bara.
              Am dat forja si pot sa zic ca dupa 4 zile de dat forja (schimbat trepte la peste 3000 - 3500 de ture) motorul si-a dat drumu.
              Unu la mana nu mai se balbaie deloc. Si doi, acu simt ca trage cand apas pedala de acceleratie.
              Corect. Asta a fost si sfatul celor de service, acum doi ani cand, la revizie, au pus masina pe tester. Nu stiu ce indicatori le ies lor acolo in momentul ala ca mi-au zis clar: ''tureaza motorul si schimba la peste 3000''. Acuma, stiu ei ce stiu...

              Comment


              • #37
                Originally posted by goguspan View Post
                asa zici ca influenteaza ? daca zici asa o fii....

                loganelul meu e si cu AC si servo si crede ma ca merge....
                sunt multi factori ca unele sunt mai lenese, altele nu, si marja de eroare de la fabricant, s a spus si la televizor, poate fii mai lenes sau mai vioi loganul vecinului, vb aia....
                Sa mergi odata cu un Logan chel 1.4 si o sa simti ca trage mult mai bine. Numai instalatia completa de A/C are 60 kg..
                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                Comment


                • #38
                  Mie asa mi-a recomandat mecanicul meu, care nu e de la dacia.
                  Si am mai primit sfatul asta de la colegii de pe forum.
                  Si crede-ma ca merge.
                  zambeste ...

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by ioneldoru View Post
                    Eu am un logan 1.4 laureat cu AC si servo din 2005 si pana acu ceva timp am mers linistit.
                    Am avut niste probleme ca se balbaia la relantiu dupa ce se incalzea vreo 30 de min la mers bara la bara.
                    Am dat forja si pot sa zic ca dupa 4 zile de dat forja (schimbat trepte la peste 3000 - 3500 de ture) motorul si-a dat drumu.
                    Unu la mana nu mai se balbaie deloc. Si doi, acu simt ca trage cand apas pedala de acceleratie.
                    forja la 3500 rpm !??? poti sa zici ca abia acum ai schimbat treptele normal...va mai mirati de injectoare, catalizatoare infundate...
                    Logan 1.4 Laureate, 2010

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google