Probleme Trepidatii La Relanti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Motorul suna tare sau GMV-ul?
    Work is for people who don't have time to play golf

    sigpic

    Comment


    • #32
      si eu am avut aceasi problema.cauzele sunt standart:bujii,fise,bobina,calculator,injectoare.

      Comment


      • #33
        În cei doi ani care au trecut de când a semnalat problema, mă gândesc că totuşi colegul o fi descoperit şi rezolvat provenienţa zgomotului făcut de motor în exterior.

        Comment


        • #34
          Am si eu o trepidatie la relatni care se manifesta mai tare cand motorul este cald(temperatura de regim) si mai pronuntata cu farurile aprinse(se simte diferenta) iar trepidatia este oscilanta cu mici variatii de turatii 750+-50 RPM.
          Problema se mentine si dupe resetarea ecu ,mentionez ca am gpl pe masina si problema este la fel pe ambele sisteme de alimentare ,masina porneste bine la sfert si nu am probleme in turatie se accelereaza bine nu da in nas nu am trepidatii in turatie.
          Am reglat culbutori am schimbat bujile ,curatat corp clapeta si mpp nu am erori pe motor ,nu stiu la ce sa mai umblu .

          Comment


          • #35
            Am schimbat si bobina (cea veche era crapata) face la fel , am resetat iar adaptivi si am mers numai pe benzina vreo 200km si am observat ca am amestec sarac la relanti si bogat in sarcina .
            Banuiesc ca trepidatia este din cauza amestecului sarac ,are cineva idee care poate sa fie cauza amestecului sarac la relanti?

            Comment


            • #36
              Vad ca nu se baga nimeni la pareri ,intre timp am schimbat iar bujiile si fisele nici o schimbare ,am dat jos injectoarele curatate in toamna si erau iar infundate (de aici si amestecul sarac pe relanti) o mica imbunatatire dar tot se simte trepidatia + o mica intrerupere la cateva secunde .
              Am decuplat si cureaua de accesorii dar merge mai prost fara alternator.
              Am facut test de compresie si cu motorul cald am 15bar pe toti cilindri.
              Presiune benzina la rampa 3,5 bar constanta.

              Comment


              • #37
                Eu am avut o trepidatie care se simtea si in mers nu numai la ralanti. Am schimbat tamponul motor in partea soferului (sub calculator) si n-a mai facut figuri.Baietii de la Autoporand imi schimbasera suportul ala cacre se rupsese cu unul din dezmembrari, cu tampon cu tot. Cand au dat jos tamponul sa-l schimbe era varza.



                Asta e optimal. Nu mai cumpar nimic Optimal sau Swag.

                Tampon cutie parca-i zice.
                Last edited by Fanez; 12 March 2016, 19:37. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #38
                  Am verificat si tampoanele pe cel antibalans l-am si schimbat ca era putin crapat dar fara rezultate,in turatie este insesizabil iar la relanti are o oscilatie mica cam 50 rpm cu scurte momente cand nu se simte

                  Comment


                  • #39
                    Poate se pricepe cineva la citirea sondelor de oxigen sa imi spuna daca lucreaza corect:
                    Attached Files

                    Comment


                    • #40
                      Revin cu rezolvarea la problema mea ,aveam 2 supape care nu mai inchideau perfect dar care nu influentau compresia (la testul de compresie era bine) dar am aplicat alta metoda numita " cylinder leak down test" si am gasit foarte usor problema si astfel si rezolvarea(reconditionarea chiuloasei).
                      Poate ajuta si pe alti aceasta metoda ce poate identifica mai multe probleme ale motorului:garnitura arsa,segmenti,fisuri la chiuloasa,supape .
                      how-to perform a leak down test.this was on a B20 vtec turbo honda civic.

                      Comment


                      • #41
                        La mine se simte un tremurat pronuntat la relanti, care se mai domoleste putin dupa ce motorul se incalzeste. Acest tremurat se simte si in mers atunci cand masina nu accelereaza. Am schimbat pana acum bujiile si am mers doua plinuri cu benzina de 99 de la Petrom. Cred ca urmatorul pas va fi schimbarea bobinei. Sper sa fie de la asta, nu vreau sa ma gandesc la injectoare sau alte variante costisitoare. Masina are 150.000 km si nu are GPL.
                        Ceva sfaturi de la colegii care au avut aceeasi problema????

                        Comment


                        • #42
                          Verifica si tampoanele de la motor+cutie, bieleta antirasturnare.
                          Sa nu dai degeaba bani pe bobina.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google