Problema indicator apa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema indicator apa

    Ok.asadar,plec prin oras si specific ca nu conteaza traficul(bucuresti),dupa aproximativ 15 minute..cand indicatorul de la apa ajunge la jumate(normal) 4 liniute....daca:
    1.aprind proiectoarele
    2.dau aeroterma la maxim(4)
    3.aprind dezaburirea+incalzirea oglinzilor
    4.Cobor sau urc geamurile
    Se intampla ca imi creste nivelul apei brusc cu 2 liniute adik (6),iar daca fac 2 sau mai multe din cele 4 puncte deodata apa creste la maxim (9) liniute.
    Mentionez ca asta se intampla,sau sa intamplat pana acuma doar noaptea cand aveam si faza scurta aprinsa deci un consumator in plus.
    Daca opresc unul din cele 4 puncte liniutele scad de la 9 la 6...sau daca cresteau la 6 raman ink la 6...ele scad de tot pana la 4 doar daca inchid cele 4 puncte si inchid si luminile de tot dupa care le dau iara pe faza scurta
    Inca o mentiune...daca merg cu faza scurta si casetofon pornit(care zic aici ca este cel din fabrica si nu am statie sau altceva pus pe ea) nu creste deloc sta la 4 liniute.
    Inca o mentiune ar fi ca am masina de 6 luni si nu am vaut nici o problema d egenul asta...in weekend am ajutat sa pornosc o alta masina care nu mai avea baterie si am pus cabluri de la mine la respectivul....deci dupa ce am facut asta a aparut aceasta problema,care nu stiu daca are vreo importanta sau nu.

    Ce ar putea sa fie????
    Unele cablaje,conexiuni,contacte....sau de la baterie sa se fi descarcat?

    Vi sa intamplat asa ceva vreodata?
    Ce ar trebui sa fac?
    Multumesc anticipat

  • #2
    E de la tresa de masa.
    Mai intai curata suruburile de pe motor si cutia de viteze, care vin de la baterie.
    Daca mai face, trebuie sa mai tragi inca un fir de masa de la baterie.
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #3
      ???

      Am deschis capota, am luat capacul rosu de la
      + de la baterie, am bibilit pe acolo in stil romaneste.....si ..si ....si...de vreo 2 zile nu mai face nimica..e ok....sa vedem pe viitor..daca mai are cineva pareri sau a patit as aceva ..rog replay

      Mersi anticipat

      Comment


      • #4
        Nu mi s-a intamplat asta niciodata insa nu e tarziu.
        Sincer nu vreau s-o patesc.
        Daca zici ca s-a rezolvat e ok
        Bafta!

        Comment


        • #5
          Originally posted by razvanu26 View Post
          Am deschis capota, am luat capacul rosu de la
          + de la baterie, am bibilit pe acolo in stil romaneste
          Mai exact, ce ai facut?
          Si ce treaba are + cu tresa de masa, tu trebuia sa umblii la -.
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • #6
            Tare de tot asta cu + si -
            Ambition

            http://www.loganclub.ro/forum/golane...s-t2538p9.html

            Comment


            • #7
              hmmm

              Pai...nu sttiu ce legatura avea...oricum nu ma intereseaza din ce moment ce si-a revenit.....dar ca sa-ti fac pe plac...poftim
              Am observat ca,capacelul de la + nu era fixat bine..iar la minus...hmmmm..ce puteam sa fac la -.....pai nimica nu......ma uitam ca necunoascatorul....am pus mana si am miscat un pic..vorba vine..ca nici nu se misca....oricum...habar nu am de partea electrica si nu vreau sa ziceti ca vorbesc prosti....poate am facut eu legatura cu pamantul si sa descarcat aceea "energie".....care......hai ca aberez aiurea....am zis exact ce am facut si acuma e totul ok....asa ca daca patiti la fel....faceti ca mine...adica nimica....doar atingeti firele pe acolo

              Mersi pentru replay-uri...

              Comment


              • #8
                De la - trebuia sa iei un fir sa-l duci pe o bucata de fier a caroseriei, ca sa maresti tresa de masa.
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment


                • #9
                  Naspa cu partea electrica cand nu te pricepi...si eu is paralel.oricum acum vreo 2 luni am dat si eu curent la masina lu varmiu de la a mea dar nu a aparut nici o functionare naspa.

                  Comment


                  • #10
                    Mi sa intamplat si mie lucru asta dar eram intr-o mare aglomeratie si afara era o inabuseala vara trecuta, nu aveam dekt motoru si casetofonul pornit si au inceput liniutele sa urce.in 10 min am ajuns aks si am deskis capota iar lichidul de racire care era verde se facuse maro iar GMVu nu pornea cand trebuia. m-am dus la service IATSA Stefanesti am lasato a mers p loc nuj cate min si am observat k dupa ce ajungea la 6 liniute GMVu avea o intarziere dupa care pornea si iar scadea la 4 liniute.au ven mecanicii au umblat la vas lau deskis a sarit p acolo likid dupa care am plekt si iam dat forja 15 minute.Unii de la service spun k e vorba de termocupla si ca ar trebui skimbata dar am incerkt si cu kestiile pornite/oprite.La 6 liniute porneam dezaburirea si isi revenea. Tind sa cred ca si termocupla are un efect in problema asta pt ca imi porneste GMVu prea repede dar nu prea am mai avut ,,liniute in exces" dar sa ast vara si caldura dar nu cred ca scap pana nu schimb termocupla.
                    Logan Prestige 1.6, SunTek Tints, Pilot exhaust, White Rims sigpic

                    Comment


                    • #11
                      La ce te referi cand zici termocupla?
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #12
                        Am avut si eu problema asta mult timp , este o eroare a calculatorului de bord . cum a zis si andrei trebuie sa maresti tresa de la - deci cel din dreapta cum deschizi capota . logan-urile au firele de la - subtiri , unul duce acolo langa baterie in dreapta si unu duce pe cutia de viteze deci are 2 mase ca sa zic asa. mai trage un fir si leaga-l de alt punct al caroseriei.

                        inca ceva cum zici tu exista o rezistenta la termocupla care poate tie nu iti porneste decat pe treapta 4. se aude cumva foarte tare ?! Daca da trebuie schimbata rezistenta de la termocupla deoarece s-ar putea sa porneasca doar cand are multi consumatori si sa nu porneasca pe treptele inferioare.

                        ia testeaza daca ai AC pe ea porneste motorul apasa butonul de AC si dupa dai drumul la aeroterma pe treapta 1 si vezi daca porneste usor termocupla , daca porneste inseamna ca e ok


                        bafta
                        LoganClub Craiova

                        Comment


                        • #13
                          DA....aceeasi problema am avut si eu la indicatorul de racire...la mine aparea problema cand franam mai brusc..am fost la ei, s-au uitat, au zis ca n-are nimic. Dupa jumate de ora m-am intors cu poze de bord...au luat-o in service si au zis apoi ca era ceva cu masa. S-a rezolvat pana la urma dar cu 2 drumuri la dealer..btw Caremil Iasi...bleahhhhh!

                          Comment


                          • #14
                            Intrebare celor care le-a crescut apa brusc: Aveti cumva E2,E3 ca varianta de echipare(adica aveti A\C)? Daca da e normal sa faca asa. E consum prea mare de curent si nu poate porni treapta a II-a la GMV. Termocupla nu are nimic, ca daca avea imediat fierbea motorul. Cand vedeti ca urca apa la 6 liniute, opriti imediat toti consumatorii, raman cei care sunt absolut necesari, asa o sa aiba putere GMV-ul sa porneasca la treapta a II-a si temperatura scade imediat la 4 liniute.
                            zoom-zoom

                            Comment


                            • #15
                              Eu am E4...n-avea nimic a face cu AC...motorul functiona optim..afisarea avea ceva...ma rog masa...mama lor de fiare!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google