Alimentare Cu Cheia In Contact

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Alimentare Cu Cheia In Contact

    Am uitat la alimentare cheia in contact, si contactul pus. Problema aparuta consta in faptul ca senzorul de la benzina nu mai indica decat ce era inainte de a face greseala cu pricina? Se rezolva la urmatoarea alimentare?
    Astept rapsuns!!!

  • #2
    Folosesti ambele chei de la masina? Busonul de la rezervor se deschide cu cheia masinii sau cu cea de rezerva.
    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

    Comment


    • #3
      re

      pai busonul de la rezervor nu are nevoie de cheie....si folosesc doar una dintre chei...nu ambele...problema e in bordul masinii...nu mai indica decat ce benzina aveam inainte de alimentare.
      Last edited by darksid3; 5 January 2011, 10:52.

      Comment


      • #4
        Busonul se deschide cu cheaia din cate stiu..asta inseamna ca tu si cheaia de rezerva o pastrezi cu tine.Nu ai oprit masina nu ai scos cheia deci ai folosit-o pe cealalta.Probabil se va rezolva de la sine la urmatoarea alimentare.Plutitorul poate are vreun papucel desprins..verifica.
        CARPE DIEM!

        Comment


        • #5
          Originally posted by creolaiurist View Post
          pai busonul de la rezervor nu are nevoie de cheie....si folosesc doar una dintre chei...nu ambele...problema e in bordul masinii...nu mai indica decat ce benzina aveam inainte de alimentare.
          Ce masina ai??? La Logan se deschide busonul de la benzina NUMAI cu cheia.
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • #6
            S-a mai discutat pe undeva asta. La urmatoarea alimentare sa alimentezi cu motorul oprit si daca nici atunci nu iti indica corect scoti borna de la baterie 30 de minute maxim

            Comment


            • #7
              ai incercat o resetare ? daca nu merge cu resetare c.b. simpla incearca var cu cheia . tii apasat butonul de resetare , pui contactul si iti oscileaza indicatoarele mai dai un impuls de resetare

              Comment


              • #8
                poate nu mai are buson...drept urmare a alimentat cu motorul pornit.
                sigpic

                Comment


                • #9
                  1.Varianta cheala nu are buson cu cheie.
                  2.Resetare din bord prima varianta, borna de minus scosa pentru 2-3 minute a doua varianta.

                  Comment


                  • #10
                    ba eu am varianta cheala (ambiance) si are buson cu cheie, daca nu se rezolva prin intrarea in diagnoza (eu asa mai o rezolvam, iei contactul, ti apasat butonul din bord, o sa inceapa acele sa baleieze, apoi apesi pe butonul ala pana apare "------", iei contactu si pornesti), daca nu merge asa mai exista 2 variante:
                    1 sa deconectzi bordul de la curent (ceea ce e mai complicat)
                    2 sa iei borna + de la baterie pentru cateva secunde
                    cele doua din urma sigur o sa rezolve problema, dar stai linistit, la urmatoarrea alimentare de minim 5 litri sigur isi va reveni, dar atentie, cu moturul oprit.
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Corect, varianta cheala nu are buson cu cheie din considerente de economie dom'le ca era mai scum un buson din ala ce tie si cu producatorii astia

                      Comment


                      • #12
                        va mai spun o data, eu am ambiance (cred ca asta e varianta cheala), si am buson cu cheie
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Te inseli amarnic este o versiune mai cheala daca pot spune asa se numeste LOGAN si nu era buson cu cheie are doar ABS ca asta e bagat fortat pe gatul producatorului in rest nimic fete usi fara manere pe cand ambiance-ul are daca vrei sa stii cum arata uite la poza mea de profil (fata de usa)

                          Comment


                          • #14
                            imi cer mii de scuze, ai dreptate , asa.i, nu are bandouri pe usi, are spoilerele negre si mai multe minusuri, imi cer scuze inca o data!
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              daca e logan ph2,din ala chel ala la busonul de rezervor nu are buson cu cheie,e din ala de se "desurubeaza"o mare prostie zic eu,la clapeta de la rezervor nu are inchidere nu nimic,daca vrea cineva sa iti bage ceva "benzina" in rezervor cand vrea el o sa reuseasca,pur si simplu deschizi clapete,scoti busonul si iti faci treaba,si cu nivelul de carburant sa iti arate cat ai in momentul respectiv merge prin resetarea CB-ului tinand butonul de resetare apasat si pui contactul pana acele oscileaza,vorba unui loganist de mai sus,nu mai face prostia asta ca astia de la dacia au facut un "plutitor"asa de bun in astfel de situatii incat poate sa se beleasca,cunosc cazuri destule
                              Logan Forum consiliaza nu si repara!
                              [/SIGPIC]

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google