Usurare Volanta Logan 1.4 8v MPI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Usurare Volanta Logan 1.4 8v MPI

    Usurare volanta Logan 1.4 8v MPI

    Am citit in mai multe locuri despre aceasta posibila modificare (usurare volanta) si vreau sa aflu de la cei care au o asemenea modificare sau care au condus o masina cu volanta usurata, cum se simte masina la condus si daca sunt intr-adevar niste avantaje dupa efectuarea modificarii.

    Ii rog pe cei care au deja aceasta modificare facuta sa nu fie zgarciti cu informatiile si sa spuna exact cat a costat si care este efectul modificarii si eventual care sunt riscurile.
    Logan GPL 1.4

  • #2
    ma abonez si eu la acest topic, deoarece sunt interesat
    sigpic

    Comment


    • #3
      eu din ce-am vorbt cu 2 tipi care prepara motoare de competitie, nu prea echilibreaza nimeni dinamic volanta dupa rectificare, iar la o masina de strada, daca nu iei serios din ea, nu simti nimic. sau aproape nimic. castigul ar fi un rapsuns mai bun la acceleratie, in schimb la pante mici sau borduri adio cuplu initial, ala care da "zvac-ul". trebuie turat motorul si apoi urci. frana de motor cica nu s-ar modifica substantial, insa tremura ceva mai tare la ralanti.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #4
        Nimeni nu a usurat volanta ?

        Nimeni nu a usurat volanta ?

        Toti 'tunerii' se rezuma la braduti ?
        Logan GPL 1.4

        Comment


        • #5
          Nu a usurat-o nimeni din cauza care zicea si Seba.Nu o echilibreaza nimeni dinamic, sau care ar putea face cere o gramada de bani.
          Eu am primit un raspuns de la o anumita firma de tuning, pentru echlibrare dinamica dupa usurare scoru de 400e.
          De banii astia ii schimbi axa cu came si zic eu ca esti mai castigat.
          Volanta usurata nu da cai ci doar urca mai repede in ture mari.
          Intai modifica evacuarea, admisia, compresie, axa cu came, apoi te gandesti la volanta.
          Se poate face si fara echilibrare dinamica, daca ai noroc iti iese daca nu risti sa strici arborele, cuzinetii, vibratii aiurea, mers neregulat in sarcina.
          Last edited by al!n; 20 April 2011, 12:59.
          AG 16 Y M A

          Comment


          • #6
            si sa intre peste tine in masina ... si eu sunt de parere ca nu se merita

            Comment


            • #7
              Hai cu mai multe informatii. Curaj. Unde sunt 'tunerii', 'reisarii' ?
              Logan GPL 1.4

              Comment


              • #8
                Pai cred ca ai primit informatiile corespunzatoare.
                Acum tu tragi concluzina daca se merita sau nu.
                Banuiesc ca esti suficient de "reisar" si "tuner" ca sa iti dai seama daca e bine sau nu.
                Sau care e scopul acestui thread?
                AG 16 Y M A

                Comment


                • #9
                  Ia-ti 16valve si pune-ti cutia cu volanta de Logan 1.4 sa vezi apoi ce trage. Volanta de 1.4 e cea mai usoara dintre motoarele pe benzina de la Logan. Altfel.. umbla la motor, ia exemplul "tunerilor si reisarilor". Admisie, evacuare, soft, axa, chiulasa, usureaza pistoane, biele si abia apoi ultima chestie sa fie usuratul volantei.
                  Last edited by aleXpeed; 2 May 2011, 13:54.
                  4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                  Comment


                  • #10
                    Si ce frumos o sa tina ambreiaju de 180mm la motorul de 16v...il schimbi odata cu uleiu)
                    AG 16 Y M A

                    Comment


                    • #11
                      Nu conteaza ma).
                      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                      Comment


                      • #12
                        efectul usurarilor atat al volantei cat si al celorlalte ansamble implicate in mecanismul biela-manivela este unul deosebit de mare.Asta pt cine a mers si a vazut live cum se misca o astfel de masina.Castigul pe care il aduce o astfel de modificare este deosebit din punct de vedere al cuplului motor, la ture mari.Masina accelereaza mult mai puternic.Axa pe langa asta este frectie.Am avut ocazia sa conduc un Renault 5 GTT cu asemenea modificari si m-am dat jos cu genunchii tremurand.
                        Numai ca in tara, eu unul nu m-as risca sa fac asa ceva.Pretul este unul intr-adevar piperat in afara, dar se stie ca tuningul nu este ceva ieftin.Vb aia, dai un ban da stai in fata ;)

                        Comment


                        • #13
                          Pai se merita sa o faci calumea daca ai bani.
                          Daca nu eu zic ca riscurile sunt extrem de mari.
                          Si pe mine ma bate gandul de mult sa o usurez, dar nici sa ma trezesc cu volanta ca imi taie oole)
                          AG 16 Y M A

                          Comment


                          • #14
                            Eu nu m-as risca sa am intre picioare volanta aia zimtata...poate "scapa" pe la 7000 ture de la cat de bine usurata a fost
                            Keyboard error or no keyboard present.
                            Press F1 to continue or DEL to enter setup...

                            Comment


                            • #15
                              stai, dom'ne, ca nu dai jos juma' de volanta. ce vrei, ralanti la 2500rpm? si cuplu de la 6800 la 6900rpm si-n rest pauza? iei cu "bun simt"...problema e echilibratul dinamic.
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google