Modificare Admisie Pentru Cresterea Puterii Motorului

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Modificare Admisie Pentru Cresterea Puterii Motorului

    Salut! M-am gandit sa introduc in admisie un furtun de 10-15 mm pe care sa dozez oxigen la o presiune setata, nu mai mare de 1 bar (0,5 pentru anceput).
    Avand in vedere ca oxigenul intretine arderea cu surplusul de oxigen care il va trage va fii ardere mult mai buna de aici ar rezulta o putre mai mare a exploziei deci o crestere de putere la motor.
    Instalatia o voi realiza cu presostat si electro valva.
    Voi ce parere aveti despre asta asi castiga ceva putere sau nu se va schimba cu nimic?
    Masina pe care vreu sa fac asta este un logan 1.4mpi.

  • #2
    Mai bine bagi o turbina electrica sa bage fortat aerul in motor, gen EDF folosit la aeromodele.

    Comment


    • #3
      da , poate faci cum zici tu , dar pe langa asta o sa`ti consume mai multa benzina .
      aer mai mult=mai multa benzina si sigur o sa te razgandesti repede

      Comment


      • #4
        Da asta este adevarat ca o sa consume mai mult. dar asta vreau sa o faca doar sa vad cata putere poate sa dezvolte cat de bine accelereaza.si un sitem din asta la o liniuta cred ca ar face diferenta, gen bost.
        M-am gandit si cu turbina dar e ceva mai costisitor. asa oxigenul al iau gratis, din tuburi mari de oxigen il mut antr-un tub mai mic, si tubul mic al incarc de cate ori am nevoie la o presiune de 60-80bar.

        Comment


        • #5
          tu realizezi ce inseamna un tub de oxigen in masina???
          unde o sa-l montezi??
          sigur nu as vrea sa fiu prin apropierea ta in caz de accident.ar exploda instantaneu.
          nu ai voie sa ajunga la butelie sau pe conducta nici un fel da grasine,iar ar exploda instantaneu

          PS gandestete bine inainte de a face vreo prostie, doamne fereste
          Nu intotdeauna ce este frumos este si adevarat, dar nici ce este adevarat nu este intotdeauna frumos.

          Comment


          • #6
            eu zic sa iti faci topitorie de pistoane. bagi oxigenu asta cum zici tu si pui in spate la toba forma in care vrei sa colectezi aluminiul topit din motor.

            acum fara glume. este nebunie ce vrei sa faci. 10mm si 0.5 bar este un debit de oxigen pe care ECU nu are cum sa il dozeze cu surplus de benzina incat sa iti iasa un AFR bun. ECU poate ajusta maxim 10 15 %

            o sa topesti pistoanele

            mai risti sa sa sari in aer. terminati va cu tampenii le si prostiile serios. ia un filtru sport, pune o evacuare, scoate catalizatoru, fa o remapare exista solutii safe nu sa te arunci in aer

            Comment


            • #7
              Tubul de oxigen o sa fie montat an pobagaj o sa vin cu conducta securizata pana in admise. filtru spor il am deja montat, conducta de oxigen o sa intre exact langa filtru, vreu ca motorul sa aspire oxigenul nu sa il bag fortat, cred ca intelegeti ce vreau sa spun.
              Stiu la ce riscuri ma supun, oxigenul este inflamabil in contact cu vaseline sau unsorii.
              Nu o sa merg tot timpul cu oxigenul dat drumu doar ocazional.
              @Alessandro daca crezi ca este prea mult 0,5 bar pentru anceput o sa reduc presiunea la 0,1-0,2bar vad daca se simnte vreo diferenta si apoi o sa o cresc pana la 0.5bar nu vreau sa exagerez cu presiune ca stiu ce se poate antampla.

              Comment


              • #8
                intereseaza-te intai despre afr link.
                monteaza-ti ceas de afr cu sonda lambda liniara si tot tacamul, apoi daca mai ai gargauni, du-te singur pe un camp si joaca-te.
                de ce crezi ca se foloseste de regula N2O? pt ca asta nu e gaz inflamabil la presiune si temperatura mica. injectat in motor, se descompune chimic si livreaza oxigen in cantitate mai mare in motor, decat daca ar fi aspirat din atmosfera.
                oxigenul pur iti sare in aer. daca nu-ti bubuie pana sa-l injectezi in motor, iti topesti pistoanele sigur.
                internal combustionizer

                Comment


                • #9
                  @Zeegermans. Stiu ca N2O adica oxidul de azot nu ete imflamabil dar el la o temperatura mai mare de 300 grade celsius oxidul de azot se descompune degajand in camera de ardere un surplus de oxigen. Odata oxidul injectat in camera de ardere el se transforma din stare lichida in stare gazoasa realizand o racire de apox 50 grade celsius daca nu ma insel. Si stai linisti ca nu o sa bubuie oxigenul asa cum crezi tu eu am lucrat cu autogenul si stiu ce inseamna. Problema e ca dca o sa aspire prea mult oxigen o sa se ancalzeasca cam repejor motorasul. Dar daca asi face un test cu o presiune0,2bar pe un furtun 6mm tim 5-10 sec ain treapta 4 nu cred ca ar avea timp sa se incalzeasca atat de rapede ancat sa apara vreo problema. Daca se simpte diferenta fata de anainte atunci este un castig de putere. Sa ma corecteze cineva daca am gresit in lagatura cu N2O.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by etylan View Post
                    tu realizezi ce inseamna un tub de oxigen in masina???
                    unde o sa-l montezi??
                    sigur nu as vrea sa fiu prin apropierea ta in caz de accident.ar exploda instantaneu.
                    nu ai voie sa ajunga la butelie sau pe conducta nici un fel da grasine,iar ar exploda instantaneu

                    PS gandestete bine inainte de a face vreo prostie, doamne fereste
                    Vorbesti aiurea. Eu inbuteliez oxigen si pot sa te asigur ca acesta nu explodeaza. Oxigenul nu explodeaza doar intretine arderea. Buteliile incarcate de mine sunt la cel putin 150Bari in tuburi de cel putin 70kg (cand sunt goale) si cu 6mc capacitate. de N ori le-am scapat, la sediu s-au rasturnat in sistem domino peste 200 de tuburi si nimic nu s-a intamplat. Oxigenul, bioxidul de carbon, azotul, argonul, corgonul sunt gaze inerte. ELe doar intretin arderea.

                    Nu stiu in schimb unde vei gasii tuburi asa mici. 50-60 de bari cum zici, tot e presiune mare. Ai nevoie si de reductor, iar asta costa si ocupa mult spatiu. La noi nici nu se incarca cantitate asa mica la presiunea asta mica. Nici la Linde...

                    Comment


                    • #11
                      Se gasesc tuburi mici, cum sunt cele de pe ambulante si din spatele pompierilor. Un tub mare are cam 170 bari, daca il cupleaza pe direct cu o butelie mica o incarca in functie de presiunea din tubul mare.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by DaniD View Post
                        Oxigenul, bioxidul de carbon, azotul, argonul, corgonul sunt gaze inerte. ELe doar intretin arderea.
                        Oxigenul intretine arderea deci nu este gaz inert.
                        Restul sunt inerte si nu intretin arderea.
                        Limba noastra'i o comoara, in adancuri infundata..
                        My ride

                        Comment


                        • #13
                          Nui problema de tuburi mici se gaesc se confectioneaza etc, problema este sa vad unde gasesc un presostat de la 0-100 bar sau mai mare ca sa pot sa reglez presiunea pe iesire
                          din tub apoi cu o electrovalva inchid si deschid circuitul.

                          Comment


                          • #14
                            @Punk: ai dreptate. Am compus propozitie gresit. In fine. Nu v-a exploda tubul de oxigen)

                            Comment


                            • #15
                              @DaniD, nu tubul in sine e problema, ci cand dai drumul oxigenului in admisie se poate autoaprinde. sa zicem ca trece si de pasul asta ok.

                              @Black_Wolf temperatura ca temperatura, dar ce faci cu posibilele detonatii in motor? de aici e problema cu topirea pistoanelor/supapelor/etc.

                              mad max, nu alta
                              internal combustionizer

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google