Sunet Metalic La Decelerare!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sunet Metalic La Decelerare!

    Salut, asa cum spune si titlul, am o problema la loganul meu 1.4 mpi, fabricatie 2005. De aproximativ 10.000 de kilometrii atunci cand accelerez moderat sau brutal si schimb in treapta superioara sau doar iau picioarul de pe acceleratie se aude o pocnitura scurta si puternica, gen fier pe fier. mentionez ca daca accelerez foarte moale nu se aude. Ce ar putea fii?

  • #2
    vreun suport slabit sau rupt , sau evacuarea bate in caroserie .
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #3
      Verifica si prinderea scutului motor, in multe cazuri se slabesc suruburile si incepe sa faca scandal .

      Comment


      • #4
        problema persista inainte de a schimba distributia, moment in care s-a dat scutul jos fiindca "mesterul"mecanic a uitat cricul sub masina si mi-a spart baia. scutul a fost strans cu cheia pneumatica. Chestia asta se intampla doar cand sunt intr-o oarecare treapta si fac frana de motor tot in treapta aia. eu m-am gandit mai degraba la planetare, un joc la in burduf ceva,cred...:-?
        P.S: se aude doar o secunda acea bataie, NU tot timpul. Mersi!

        Comment


        • #5
          cel mai bine ar fi sa te duci la un service autorizat dacia

          Comment


          • #6
            nu cred ca problema poate fii rezolvata pe tester, se simte ca e problema mecanica. Se poate schimba doar burduful de la planetara, ca la batrana dacie?

            Comment


            • #7
              Cel mai probabil, tamponul anti-rasturnare (anti-cuplu sau cum ii mai spuneti).

              Comment


              • #8
                ai idee pe unde se afla acel tampon? ca sa il verific. Mersi!

                Comment


                • #9
                  sub masina ,prinde motorul de caroserie sa nu plece in fata si in spate ...
                  asa arata
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by MyKe View Post
                    Cel mai probabil, tamponul anti-rasturnare (anti-cuplu sau cum ii mai spuneti).

                    Eu am avut acel tampon rupt, dar se simtea doar la plecarile mai bruste, nicidecum pe decelerare sau accelerare "moderata".
                    If it ain't broke, don't fix it!

                    Comment


                    • #11
                      In prima poza este acel tampon iar in a doua poza este sonda lambda ?
                      Attached Files

                      Comment


                      • #12
                        mersi yo_cristi pentru poze, cu ajutorul tau am gasit tamponul cu pricina, insa e in stare buna, nu e rupt si am tras de el si nu are joc.
                        am sa incerc sa explic mai bine printr-un exemplu:
                        Ma aflu in oras in treapta a 2 a (o folosesc cel mai des) pe la 3000-4000 de turatii si vad ca se face rosu in fata, iau piciorul de pe acceleratie si motorul incepe sa franeze, atunci se aude acea bataie destul de puternica fier pe fier, daca nu am oprit de tot si sa zicem ca sunt tot in a 2 a dar la 2000 de ture si o accelerez moderat face acelasi lucru. Nu credeti ca are vreo articulatie de la planetare ceva joc?
                        Mentionez faptul ca fenomenul nu s-a agravat in cele 6 luni de cand a aparut mersi!

                        Comment


                        • #13
                          Ca sa-l verifici trebuie sa-l dai jos. N-ai cum sa-ti dai seama tragand de el ca n-ai suficienta forta. El preia cuplul pe directia axei sale longitudinale. Daca ai tras sus-jos n-ai facut nimic ca e tensionat.
                          Last edited by Raziel; 2 July 2011, 10:34.

                          Comment


                          • #14
                            misca de motor in spate si in fata sa verifici acel tampon , trage cu ambele maini mai tare de motor , asa am patit si eu , il miscai cu un deget motoru din cauza la tamponul ala nu e nevoie sa il dai jos

                            Comment


                            • #15
                              motorul se misca destul de usor, dar nu exagerat adica tot imi trebuie 2 maini, cam cat costa unul nou?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google